Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70+ sukulaisesi hyvissä väleissä toistensa kanssa?

Vierailija
04.09.2015 |

Meidän suvussa kaikki vanhukset on enemmän tai vähemmän riidoissa keskenään, ja rikkovät välejä nuorempiinkin aika pienistä asioista. En yhtään ihmettele jos joku kärsii yksinäisyydestä vanhana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Sellaistenkin jotka ovat ikänsä olleet hyvää pataa, välit ovat alkaneet vanhemmiten viilentyä mitä omituisemmista pikkuasioista (ainakin näin nuoremman näkökulmasta).

Vierailija
2/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvuissani ainakin,sekä isän että äidin puolelta kaikki vanhemmat ihmiset tulivat ihan hyvin toimeen keskenään.Jos oli eripuraa,ei se iästä syntynyt.Oli sitten jo nuorempanakin.Nyt on sukuni niin pieni,että yli 80 ovat viimeinen setäni ja vaimonsa.He ovat nuorekkaita ja meneviä ihmisiä,eivät ennätä tappelemaan muiden kanssa.Äitini puolelta on 71 täyttävä serkkuvainaan leski.Mies on myös niin nuorekas ja kiireinen ettei ennätä muiden kanssa tapella.Mitähän minusta sitten tulee 14 vuoden päästä?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ml oma äitini.

Vierailija
4/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovat he. Kaikki.

Vierailija
5/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki tietämäni tuon ikäiset ovat kuolleet, joten enpä osaa sanoa.

Vierailija
6/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvissä väleissä ja läheisiä. Pidetään ainakin kerran vuodessa sukujuhlat ja siellä on aina vähintään 60 henkeä paikalla.

Vierailija
7/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvussani molempien vanhempieni puolelta vanhukset ovat saaneet nuoremmatkin vihaamaan toisiaan katkeruudellaan ja kateudellaan. Se on harmittavaa. Minusta olisi mukava olla serkkujenkin kanssa tekemisissä. Jopa sisaruksenikin ovat tekemisessä keskenään vain silloin, kun on ihan pakko.

Tiedän, että suvussani on todella yksinäisiä, mutta luonto ei anna myöten, ottaa yhteyttä sukulaisiin saati sitten vieraisiin.

Vierailija
8/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti plus kaksi sisarta keskenään, oikein hyvissä väleissä ja ennemminkin heidän keskenäinen yhteydenpito on tiivistynyt nyt kun ikää on tullut lisää. Muita vanhoja suvussa ei ole.

Vierailija
9/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, suvuista molemmin puolin vanhimmat ovat olleet 72-vuotiaita kuollessaan, joten tällaisia ongelmia ei ole. Kuten ei myöskään omais- tai laitoshoito-ongelmiakaan. Hyvä näin.

Vierailija
10/10 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on jo kuollut ja loput taitaa kyllä tosiaan olla riidoissa :( Tai oikeammin osa seuraavasta sukupolvesta riitelee harvojen vanhempien sukulaisten kanssa. Vikaa kummassakin osapuolessa, se on myönnettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän