Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras luonnonkosmetiikka shampoo?

Vierailija
23.03.2022 |

Moi!

Olisiko täällä ketään kenellä olisi vinkata joku oikeasti hyvä luonnonmukaisista raaka-aineista tehty shampoo? Sellainen joka ei vain mainostaisi olevansa luonnollinen mutta oikeasti onkin täynnä kaikkea haitallista..😕

Myös jos jollakin on jokin toimiva resepti esimerkiksi ruoka-aineilla tehtävästä shampoosta jonka voisi tehdä itse kotona niin olisi ihanaa kuulla!

Ja en siis etsi luonnonmukaista shampoota ja oleta sen toimivan niinkuin perus shampoot, ainoa kriteeri on että hiukset tulevat puhtaiksi 😂

Kiitos paljon jo etukäteen!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryhdyin iho-ongelmien takia kokonaan shampootomaksi muutamaksi vuodeksi ja kokeilein kaikki mahdolliset kikat. Mulle toimi hyvin ruisjauhoilla pesu, sitä sekoitetaan pieni määrä veteen ja sitten käytetään kuin normi shampoota. Huuhdeltava hyvin ettei se jää pöllyämään.

Nyttemmin olen siirtynyt luonnonkosmetiikkaan shampoojin, Lavera on tosi hyvä merkki ja Frantsilam nokkkosshampoo sopii myös mun hiuksille hyvin, kiiltävät upeasti.

Vierailija
2/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan nokkosshampoon tulin minäkin mainitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy. Hajusteeton.

Vierailija
4/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairy. Hajusteeton.

Paras hinta-laatu -suhde!

Vierailija
5/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt päänahan & hiukset Fairyllä jo vuoden ajan. Olen tyytyväinen Fairyyn.

Vierailija
6/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahua, kallis mutta hintansa väärti!

Vierailija
7/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliva-palasaippua on ykkönen ja olen pessyt sillä hiukseni jo vuosia, mutta nyt yhtäkkiä sitä ei saa enää mistään?!

Ruohonjuuressakaan eivät osanneet sanoa mitä tapahtui, on vaan poistunut järjestelmästä.

Vielä kuukausi-pari sitten oli, ja on ollut vuosia.

En tiedä mistä korvaavaa, en halua mitään turhaa schaissea päähäni :(

Vierailija
8/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apeiron Keshawa Balance tms, auttoi kuivaan/kutisevaan päänahkaan ja pesee hiukset yhtä hyvin kuin normishampoot

Vierailija
9/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan eivät tod sovi mulle.

Laverasta oon kuullu hyvää mutta en muista.

Wedo ei hyvä.

Itsekin etsin hyvää luomushampoota. Bruns vois olla hyvä mutta kallis, samoin John masters. Lessis more on ihan hyvä sarja.

Urtekram, evolve, whamisa, Neils yard - pitäis kokeilla näitä.

Paljon on näitä paloja nykyään, ei kokemusta.

Vierailija
10/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisa on todella hyvä, Bruns ehkä vielä parempi. Madara Grow toimii myös.

Vierailija
11/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sante

Urtekram kaura, ei enää oo mikäköhän olis lähinnä sitä?

Tabitha myös hyvä ei myydä enää suomessa

Vierailija
12/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopo soap. Perinteisellä saippuoitumismenetelmällä luonnollisista raaka-aineista. Tosi jees tuntuma. Palasaippua pahvipaketissa, eli ei tuu muoviroskaakaan. Erilaisia tuoksuvaihtoehtoja löytyy

Vierailija
13/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliva-palasaippua on ykkönen ja olen pessyt sillä hiukseni jo vuosia, mutta nyt yhtäkkiä sitä ei saa enää mistään?!

Ruohonjuuressakaan eivät osanneet sanoa mitä tapahtui, on vaan poistunut järjestelmästä.

Se oli saippua. Ihan mikä tahansa oliiviöljypohjainen palasaippua on korvaava. Vaikkapa Nurme.

Vierailija
14/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopo soap. Perinteisellä saippuoitumismenetelmällä luonnollisista raaka-aineista. Tosi jees tuntuma. Palasaippua pahvipaketissa, eli ei tuu muoviroskaakaan. Erilaisia tuoksuvaihtoehtoja löytyy

Oon kans käyttäny tuota, mutta pesee omaan makuun liian hyvin. Nyt jos jotain käytän, nii se on himalajan suolapalasaippua. Eli siis pelkkää suolaa, tekkee tosi hyvää iholle ja hiuksille

Vierailija
15/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kiitos tosi paljon vinkeistä!!!❤️❤️

Ap

Vierailija
16/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin myös hyvää luomuhoitoainetta karhealle tukalle!

Eivät sovi: wedo, frantsila nokkonen, John master lavendel+avokado, less is moren hoitoaineet jättää hiukset liukkaiksi ja litteiksi. joten vinkkejä otetaan vastaan 😊

Briogeo, onko luomu vai mikä - ei oikeen vakuuttanu. Pari tuotetta testissä.

Vierailija
17/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

linna shampoo

Vierailija
18/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin myös hyvää luomuhoitoainetta karhealle tukalle!

Eivät sovi: wedo, frantsila nokkonen, John master lavendel+avokado, less is moren hoitoaineet jättää hiukset liukkaiksi ja litteiksi. joten vinkkejä otetaan vastaan 😊

Briogeo, onko luomu vai mikä - ei oikeen vakuuttanu. Pari tuotetta testissä.

Bruns!

Vierailija
19/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli saippua. Ihan mikä tahansa oliiviöljypohjainen palasaippua on korvaava. Vaikkapa Nurme.

Onko Nurmella oliiviöljysaippuaa?

Mitä olen niitä katsellut, niin vaikka minkälaisia palasaippuoita kyllä löytyy, mutta ei yksinkertaista oliiviöljysaippuaa.

Oliva-saippuassa on vain oliiviöljyä, mineraalisuolaa ja vettä.

Kaikissa muissa (oliiviöljy)palasaippuoissa vaikuttaa olevan kaikkea muuta turhaa mitä en halua.

Vierailija
20/25 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbinan luonnonkosmetiikkasarjan ruusuvesi-hoitoaine on hyvä ja edullinen.

Osaisiko joku sanoa, miksi minulle tulee hilsettä, jos käytän luonnonkosmetiikkaa olevaa shampoota? Harmittaa, kun joudun käyttämään tavallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi