Elokuva joka on tuntunut vähintään yhtä hyvältä uusintakatsomisella?
Onko niitä? Yleensä olen vain pettynyt, jos olen katsonut jonkun leffan toistamiseen. Nykyään en juurikaan jaksa tehdä sitä.
Kommentit (92)
Puhallus; Arkajalat; Svengijengi '62; Kuin raivo härkä
Shawshank redemption, Pan's labyrinth, Up
Ocean's Eleven. Vaikka ei ole mikään varsinainen elokuvataiteen merkkipaalu, niin se juonikuvio oli vaan sellainen syherö, että vasta tokalla kerralla pääsi täysin kärryille.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 14:52"]
Ocean's Eleven. Vaikka ei ole mikään varsinainen elokuvataiteen merkkipaalu, niin se juonikuvio oli vaan sellainen syherö, että vasta tokalla kerralla pääsi täysin kärryille.
[/quote]
Snatch on musta vastaavanlainen.
Pelastakaa Sotamies Ryan ja The Gladiator. Tosin no kun on nähnyt 50 kertaa niin ei enää huvita katsoa.
Donnie Brascon olen katsonut useita kertoja. Kolmekymppiselle ukonretjakkeelle toimii :)
Juu mies ja alaston ase. Harry potter ja azkabanin vanki, ainoa pottereista jonka jaksaa katsoa uudestaan
Vanha leffa: Kerro minulle Zorbas
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:09"]Juu mies ja alaston ase. Harry potter ja azkabanin vanki, ainoa pottereista jonka jaksaa katsoa uudestaan
[/quote]
Totta puhut pottereista
Hobitti-trilogian kaksi ensimmäistä leffaa, niissä oli sitä tunnelmaa mitä kirjoissakin oli ja näyttelijät olivat aivan huippuja, mutta kolmannessa osassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin Thorin ja sekin meni kuolemaan. Damn. Myös Taru Sormusten Herrasta-kolmikko menee tyyliin kerran-pari vuodessa, samoin American Beauty.
Midnight in Paris. Olen nähnyt elokuvissa, ja omistan dvd:nä. Katson n. pari kertaa vuodessa. Katsoimme elokuvan äitini kanssa, ja hänkin ihastui siihen täysin. Varmasti suuri osa elokuvan lumovoimaa on Pariisissa.
Toinen on Lost in transalation. Elokuvan fiilis, unettomuus ja haahuilu on niin tuttua omasta nuoruudesta, osaan samaistua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:14"]Hobitti-trilogian kaksi ensimmäistä leffaa, niissä oli sitä tunnelmaa mitä kirjoissakin oli ja näyttelijät olivat aivan huippuja, mutta kolmannessa osassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin Thorin ja sekin meni kuolemaan. Damn. Myös Taru Sormusten Herrasta-kolmikko menee tyyliin kerran-pari vuodessa, samoin American Beauty.
[/quote] Minäkin sanon Hobitin mutta itse kyllä tykkäsin kolmannestakin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:42"]
Maailman hauskin komediakusetus, eli schindlerin lista.
[/quote]
Tämä on minustakin sellainen, että jos se sattuu tulemaan telkasta, niin se saa otteeseensa ja sitä liimautuu katsomaan. Komediakusetusta en siitä kuitenkaan löydä.