Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työttömästä opiskelijaksi työmarkkinatuella. Miten ilmoitus työttömyysajasta
04.09.2015 |
kun kesken "kauden" alkaa opiskelu?
Minun pitäisi siis jättää työmarkkinatukihakemus torstaina ja tiistaina alkaa koulu. Teenkö tiistaina tuon ilmoituksen ja laitan ruksin kohtaan "Olen aloittanut/aloitan TE-toimiston kanssa sopimani koulutuksen/opiskelun"
vai
teenkö ilmoituksen torstaina normaalisti ja laitan vain ti, ke kohdalle ruksin, että te-toimiston kanssa sopimani opiskelu????
Nyt kokemuksia, miten tuo menee? Piti tulla ohjeet miten toimia, mutta tuosta siellä ei lue mitään
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siellä on se kohta jokin muu mihin voi omin sanoin selittää.