Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Jos haluat säilyttää miehen kiinnostuksen sinuun,ÄLÄ...

Vierailija
04.09.2015 |

ÄLÄ KOSKAAN PIERAISE HÄNEN KUULLEN!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisilta vaaditaan enkelipieruja ja kakkakin olisi syytä tulla vaahtokarkkeina...

Vierailija
22/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:27"]

Tämä on kyllä täysin totta. Tapasin kerran eräässä seminaarissa todella viehättävän ja mielenkiintoisen naisen. Olin vieraalla paikkakunnalla ja hän esitteli minulle kaupunkia seminaarin jälkeen. Päätimme mennä hänen kämpälle jatkoille ja heti sinne päästyämme hän kiirehti vessaan. Kuulin oven läpi hirveää ähkymistä ja puhkumista ja ulosteen putoavan pönttöön. Tuo oli niin iso turn off että lähdin sanaakaan sanomatta ovesta ulos ja poistin hänen numeron kännykästäni.

M33

[/quote]:D Voi helvata, no saat etsiä melko kauan että löydät naisen joka ei käy paskalla eikä piere.mutta tsemppiä etsintään. Tuut elään yksinäistä elämää

[/quote]

Tottakai kaikki paskovat ja pierevät, mutta jotkut naiset ymmärtävät olla leidejä ja tehdä tarpeensa siten, ettei mies joudu niitä kuuntelemaan/haistelemaan.

[/quote]

Mitä helvettiä naisen olisi tuossa tilanteessa pitänyt tehdä, kun on jo niin kova kakkahätä, että piti kiirehtiä vessaan? Kerro, kuinka hän olisi voinut hoitaa paskomisen paremmin mieheltä salassa, kuin mennä lukitun oven taakse vessaan omassa kotonaan sen tekemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:00"]

[/quote]

Mikäs helvetin neiti täällä piipittää? Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun siveyden sipulin kanssa seurusteleminen. Rentouttaa vain tunnelmaa, kun nainenkin osoittaa inhmillisyytensä pieraisemalla välillä ujon tyttöpierun.

T: M35 (M tarkoittaa MIESTÄ eikä mitään pieruja pelkäävää piipittäjähiirtä)
[/quote]

Asiaa. :D N22

Vierailija
24/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja miehen kannattais pitää suunsa kiinni jos aikoo ylläpitää naisen kiinnostuksen. Ap:n ainakin kannattais kokeilla.

Vierailija
25/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"]

Tämä on kyllä täysin totta. Tapasin kerran eräässä seminaarissa todella viehättävän ja mielenkiintoisen naisen. Olin vieraalla paikkakunnalla ja hän esitteli minulle kaupunkia seminaarin jälkeen. Päätimme mennä hänen kämpälle jatkoille ja heti sinne päästyämme hän kiirehti vessaan. Kuulin oven läpi hirveää ähkymistä ja puhkumista ja ulosteen putoavan pönttöön. Tuo oli niin iso turn off että lähdin sanaakaan sanomatta ovesta ulos ja poistin hänen numeron kännykästäni.

M33

[/quote]:D Voi helvata, no saat etsiä melko kauan että löydät naisen joka ei käy paskalla eikä piere.mutta tsemppiä etsintään. Tuut elään yksinäistä elämää

[/quote]

Tottakai kaikki paskovat ja pierevät, mutta jotkut naiset ymmärtävät olla leidejä ja tehdä tarpeensa siten, ettei mies joudu niitä kuuntelemaan/haistelemaan.
[/quote]
Hahaha. :D pitääkö siinä vessan ovella kuunnella? Eipä siinä. Mun poikaystävä on laittanut hiuksiaan mun vieressä, kun olen istunut paskalla. Siis aivan kamalaa! :'D
[/quote]
Mäkin pireskelen ja röyhtäilen mun poikaystävän kuullen. Enkä pelkää käydä vessassa sen nähden. :D Ei ongelmaa,oon varmaan outo,kyllä se vielä on mua jaksanu katella. Sen mielestä on vaa hyvä etten yritä esittää mitään tai rynnätä vessaan heti ku vähän pierettää. :):D

Vierailija
26/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa ap mitä me miehen kanssa joskus tehdään? Yhteisen peiton alla piereskellään välillä kimpassa ja sitten löyhytellään naamalle ne hajut :)

Vierailija
27/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33

[/quote]No, tuo nainen ei tainnut menettää mitään. Jokaisella on ilmavaivoja ja jokainen käy vessassa. Jos se on jollekin ylipääsemätön asia, niin kannattaisi ehkä miettiä että kannattaisiko muuttaa omaa asennettaan.

Vierailija
28/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

illusio - se on vaan niin herkän hauras.

Vierailija
29/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sairastuin Noroon ja juoksin vessaan oksentamaan, en ehtinyt ihan perille kun okesennus tuli. Minun mies seisoi siinä ja pesi hampaita ja oksennus lensi hänen päälle. Sai sitä hiuksiin ja hammasharjaan jne. Sitä meinaan tuli oikeen kaarressa.

Vietin päivän vessassa ja tuli sitten molemmista päistä. Ei tuo mies ole lähtenyt, yhdessä jo 20 vuotta.

Vierailija
30/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33

[/quote] gay

Vierailija
31/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:00"]

[/quote]

Mikäs helvetin neiti täällä piipittää? Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun siveyden sipulin kanssa seurusteleminen. Rentouttaa vain tunnelmaa, kun nainenkin osoittaa inhmillisyytensä pieraisemalla välillä ujon tyttöpierun.

T: M35 (M tarkoittaa MIESTÄ eikä mitään pieruja pelkäävää piipittäjähiirtä)

[/quote]

Aivan samaa mieltä. Satunnainen pieni käry ei meikäläistä haittaa/hidasta yhtään.

41v m

Vierailija
32/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:22"]

illusio - se on vaan niin herkän hauras.

[/quote]Siitä tässä on nimenomaan kyse, illuusiosta. Jollekin oma illuusio toisesta ihmisestä on niin tärkeä, että ei kestä kohdata sitä toista ihmistä ihan oikeana, elävänä, luuta ja lihaa olevana ihmisenä. Silloin ei mielestäni voi myöskään sanoa rakastavansa toista.

Vierailija
33/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu minua pierukoneeksi. 31 v jaksaa nauraa mun pieruille ja ymmärtää etten mahda niille mitään.

Vierailija
34/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies VALITTI alussa, kun en piereskellyt hänen kuultensa. Mulle se oli ihan normaaleja käytöstapoja mutta hänelle joku teeskentelyn ja jäykkyyden merkki. No, ollaan taidettu vähän molemmat muuttua tässä hiljalleen. Itse saatan pieraista esim. viereisessä huoneessa ja olen huomannut, että miehen estoton paukuttelu ihan vieressäni on vähentynyt. Ja ihan hyvä näin. Läheisiä tai ei niin en mä tajua, miksi toista pitäisi kiusata niillä hajuilla niin lähellä.

Vierailija
35/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"]

M33

[/quote]

[/quote]

Siinä ei kuule paljon ymmärtäminen auta, jos on vaikka ripuli! :D 

Ja ymmärrän, että se on turn off, mutta millainen ääliö siksi poistuu edes heitä sanomatta... Eipä ainakaan menettänyt tuo nainen mitään!