Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Minun on paratiisi"

02.10.2006 |

Katsoitteko?

Mitä ajatuksia herätti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin ohjelman kesken, oliko sunnuntai-iltana?Hollantilaisista muslimeista.

en voi muuta sanoa kuin voi,voi ja voi kun oli surullista, kuinka ne naiset olivat harhautuneet, kääntyneet islamiin.

Vierailija
2/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava, kun dokumentti oli tehty juuri käännynnäisistä ja otettu mukaan heidän perheitäänkin. Dokumentissa tuli mielestäni hyvin esille vanhempien vaikeudet hyväksyä tyttärensä ratkaisua islamiin kääntymisestä ja vanhempien pelot. Kiva oli myös, kun yhden käännynnäisen äiti kertoi suhteestaan muslimilapsenlapsiin.

Hyvää dokumentissa oli lisäksi se, että siihen oli otettu erilaisia tapauksia. Yksi eli aivan hyvässä avioliitossa ja toisella taas oli takanaan epäonnistunut pika-avioliitto erikulttuurista olevan muslimimiehen kanssa. Myös uskonnollinen " tiukkuus" näillä käännynnäisillä vaihteli. Ainakin yksi meikkasi, toinen taas pukeutui kasvotkin peittävään huntuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten raisteli se yks laulu siinä..Ihan Saat--anallinen...No tää on mun mielipide...Sitten sitä kummeksuin, kun 4-v. puhu jo saatanasta...Hmm..että mummi ei joudu saatanan luo,jos uskoo Jumalaan..Allahiin....:( Liian pienelle kerrottu liian paljon.

Vierailija
4/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma oli hyvin ihmisläheinen ja elämänmakuinen. Naiset olivat ihan tavallisia ihmisiä, jotka olivat kääntyneet muslimeiksi (palanneet islamiin, kuten itse sanoivat). Vanhempien reaktiot olivat aitoja ja varmasti löytyy niitä, jotka voivat samaistua heidän tunteisiinsa. Naiset ovat varmasti murtaneet monia käsityksiä alistetuista musliminaisista ja erittäin hyvä niin! Jokainen heistä oli itsenäisesti ajatteleva, niin kuin kuka tahansa muu järkevä nainen.

Harriet mainitsi sen laulun... Olen kuullut sen jo pitkän aikaa sitten netissä, muslimiystäväni lähetti sen linkin minulle. Se muistuttaa hyvin, että todellakin on tuleva se viimeinen päivä, jonka jälkeen ei voi enää mieltään vaihtaa. Jokainen tapaa Tekijänsä ja vastaa teoistaan. Se pistää tarkistamaan omaa käytöstään, ajattelutapaansa ja uskoaan onko jotain muuttamista.

Tietenkin jokainen haluaisi lastensa uskovan samalla tavalla kuin minkä itse on kokenut oikeaksi. Jos uskon asiat ovat perheessä esillä, ihan hyvin 4-vuotias voi kysyä kenen luokse ne ihmiset menevät, jotka eivät mene Jumalan luokse. Jokainen vastaa siihen uskonsa mukaan eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa, kunhan korostetaan sitä hyvää ja keskitetään lapsen ajatus siihen. Ja kyllä ne miettii sitäkin, kuka uskoo samalla tavalla ja kuka ei...

Vierailija
5/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAST BREATH

From those around I hear a Cry,

A muffled sob, a Hopeless sigh,

I hear their footsteps leaving slow,

And then I know my soul must Fly!

A chilly wind begins to blow,

Within my soul, from Head to Toe,

And then, Last Breath escapes my lips,

It' s Time to leave. And I must Go!

So, it is True (But it' s too Late)

They said: Each soul has its Given Date,

When it must leave its body' s core,

And meet with its Eternal Fate.

Oh mark the words that I do say,

Who knows? Tomorrow could be your Day,

At last, it comes to Heaven or Hell

Decide which now, Do NOT delay!

Come on my brothers let us pray

Oh God! Oh God! I cannot see!

My eyes are Blind! Am I still Me

Or has my soul been led astray,

And forced to pay a Priceless Fee

Alas to Dust we all return,

Some shall rejoice, while others burn,

If only I knew that before

The line grew short, and came my Turn!

And now, as beneath the sod

They lay me (with my record flawed),

They cry, not knowing I cry worse,

For, they go home, I face my God!

Who knows, Tomorrow could be your Day,

Decide which now, Do NOT delay !

Come on my brothers let' s pray

Decide which now, do not delay ....

Vierailija
6/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellarithan kuuntelee laulut takaperin...

Vierailija
7/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kaunis. Olin ennen ajatellut, että mahtaa muslimeilla olla tylsät laulut, kun ei saa soittimia käyttää. Mutta tuo laulu oli todella kaunis kuolemasta kertova laulu.

Vierailija
8/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusu1:

LAST BREATH

From those around I hear a Cry,

A muffled sob, a Hopeless sigh,

I hear their footsteps leaving slow,

And then I know my soul must Fly!

A chilly wind begins to blow,

Within my soul, from Head to Toe,

And then, Last Breath escapes my lips,

It' s Time to leave. And I must Go!

So, it is True (But it' s too Late)

They said: Each soul has its Given Date,

When it must leave its body' s core,

And meet with its Eternal Fate.

Who knows? Tomorrow could be your Day,

Come on my brothers let us pray

Oh God! Oh God! I cannot see!

My eyes are Blind! Am I still Me

Or has my soul been led astray,

And forced to pay a Priceless Fee

Alas to Dust we all return,

Some shall rejoice, while others burn,

If only I knew that before

The line grew short, and came my Turn!

And now, as beneath the sod

They lay me (with my record flawed),

They cry, not knowing I cry worse,

For, they go home, I face my God!

Who knows, Tomorrow could be your Day,

Decide which now, Do NOT delay !

Come on my brothers let' s pray

Decide which now, do not delay ....

Vierailija
9/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrietillako on valta päättää kuka pääsee taivaaseen?

Vierailija
10/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muslimina siis uskon paratiisiin ja helvettiin. Mutta ei kai sentään kristityt usko että joku ihminen voi tietää mihin toinen IHMINEN menee?

Vierailija
11/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tämä allekirjoittanut kristitty ei omaa tuomiovaltaa. Jumala on ainut, joka tietää, ketä paratiisiin pääsee.

Vierailija
12/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee tuohon lauluun niin siinähän ei edes puhuta islamista, Allaahista yms. Minusta tuo laulu sopisi täysin hyvin myös kristityn " suuhun" . Eikö?

Jos tuon laulun olisi laittanut joku kristitty niin uskon, että muslimit olisivat sanoneet, että onpas hyvät sanat! Tässä taas nähdään miten asiat todella on. Muslimeita syytetään aina fanaattisuudesta ja väitetään, että meidän pitäisi uskontomme mukaan tappaa kaikki ei-muslimit. Kuitenkin minusta alkaa näyttää (pari poikkeusta lukuun ottamatta tietenkin) että kristityt ne fanaattisia on, ainakin Josefiina4! Minä en näe mitään syytä kirjoittaa hänelle enää mitään vastineita hänen väitteisiin, sillä hän on sydämessään päättänyt vihata islamia eikä ole valmis uskomaa mitään vaikka todisteet tuotaisiin Koraanista. Hän haluaa uskoa mieluummin jokun tekemiä internet-sivuja tai ihmisten puheita.

Toisin sanoen Josefiina4 tuomitsee oikeasti vain ihmiset, ei islamia, sillä Josefiinalla ei ole tietoa siitä mitä islam on!!!

Lopuksi. Vain Jumala tietää kuka Paratiisiin pääsee ja kuka ei. Me muslimit uskomme omalla tavalla ja te kristity omalla tavallanne. On täysin turhaa käydä kiistelemään siitä kun Paratiisiin pääsee, se nähdään sitten Tuomionpäivänä!

Vierailija
13/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rupeaa täällä puhumaan kuka pääsee taivaaseen,paratiisiin?

1Joh.5:9-12

Hyväksymmehän me ihmistenkin todistuksen, ja Jumalan todistus on paljon painavampi. Tämä on Jumalan todistus: hän on todistanut Pojastaan. 10 Jokaisella, joka uskoo Jumalan Poikaan, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Jumalan todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan, hän kun ei usko itse Jumalaa. 11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. 12 Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.

Johanneksen evankeliumi:

14:6 Jeesus sanoi hänelle: " Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

jolla ei ole Jeesuksen pelastus varmuutta, ei pääse taivaaseen,

tulee raamatusta, en tuomitse ketään, jokainen kysyy itseltään onko minulla Jeesuksen antama pelastusvarmuus sydämessä? vai ei?

" Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa." (Matt.12:30)

Vierailija
14/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laittamasi Raamatun kohdat ovat totuutta sinulle josefiina, mutta ei meille muslimeille. Jos laitan tähän aihetta koskevia kohtia Koraanista, niin onko ne totuutta sinulle?

Tämä on uskon asia...voimme molemmat vaikka kuinka vakuutella olevamme oikeassa, eikä toinen kuitenkaan usko:)

Minä en KOSKAAN ole uskonutkaan että tarvitsisin " vakuudeksi" Jeesuksen...naurettavaa minusta, mutta sinulle totuus.

Vierailija
15/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariam-83-:

Minä en KOSKAAN ole uskonutkaan että tarvitsisin " vakuudeksi" Jeesuksen...naurettavaa minusta, mutta sinulle totuus.

Vierailija
16/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että Jumala on kaikkivoipa. Voin rukoilla ja luottaa Jumalaan ilman välikäsiä.

Vierailija
17/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariam-83-:

uskon että Jumala on kaikkivoipa. Voin rukoilla ja luottaa Jumalaan ilman välikäsiä.

Jeesus sanoi hänelle: " Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Vierailija
18/22 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun perussanoma on Kristuksen kautta tapahtuva pelastus. Vanhassa testamentissa tämä sanoma on vielä kätkettynä. Sen profetiat viittaavat tulevaisuuteen. Uusi testamentti puolestaan puhuu niiden täyttymyksestä. Jeesuksen persoona, hänen elämänsä ja opetuksensa osoittivat messiaanisen ajan tulleen.

Jeesuksen tehtäviin luvattuna Messiaana kuului osoittaa myös jumalallinen valtuutuksensa parantaa sairaita ja herättää vieläpä kuolleitakin.

Kuolema oli kukistettava ensin hänen omassa olemuksessaan ja sen jälkeen myös ihmisten kohdalla. Niinpä voimme sanoa, että Kristuksen lihaksitulemisen tarkoituksena ei ollut ainoastaan Jumalan ja hänen luonteensa ilmaiseminen maailmalle, ihmisen lunastaminen synnistä sekä ihmisen ja Jumalan välisen suhteen ennalleensaattaminen. Siihen sisältyi myös erittäin tärkeänä osana iankaikkisen, loppumattoman elämän hankkiminen meille ja saatanan ja hänen työnsä tuhoaminen.

Jeesuksen asemaa ainoana elämän antajana ja aikaansaajana kadotetulle ihmiselle korostaa erityisesti Johanneksen evankeliumi. Juuri tämä elämä (kreik. dzooee) - katoamaton ja loppumaton elämä - on se, joka ratkaisevasti erottaa pelastetun ihmisen eli pyhän kadotetuista, joilla tätä elämää ei ole.

Se uusi ilmoitus, mikä kohtaa meitä Uudessa testamentissa verrattuna Vanhaan, on lähinnä juuri ilmoitus yksistään Kristuksen kautta saatavasta elämästä. Tämä elämä tulee ihmisen lopulliseksi osaksi uuden syntymisen ja ylösnousemisen kautta.

" Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää." (1 Joh.5:12)

Nykyajan ihmisten murhenäytelmä on siinä, että he luulevat olevansa kuolemattomia, vaikka ovatkin vain tomua ja tuhkaa, joka synnin vuoksi on tuomittu häviämään. Jotkut luottavat niin tieteen tuleviin mahdollisuuksiin, että antavat jäädyttää itsensä vuosisadoiksi eteenpäin siinä toivossa, että tiede pystyy eräänä päivänä herättämään heidät uudelleen elämään. Mutta tällaiset ihmiset unohtavat sen, että iankaikkinen elämä ei ole tämän ajallisen pidennystä, vaan kysymyksessä on kokonaan toisenlainen elämä.

Tätä elämää ei voi meille antaa tiede eikä tekniikka vaan ainoastaan Hän, joka on tie, totuus ja elämä. Hän sanoo meille, että ellemme synny uudesti, ylhäältä, emme voi nähdä Jumalan valtakuntaa.

Vierailija
19/22 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
20/22 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Jumala:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi