Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme mä oikein olen?

Vierailija
22.03.2022 |

Ensinnäkin olen todella impulsiivinen ihminen.
Näkyy mm. väkivaltaisena käyttäytymisenä ja aina hetken mielijohteesta.

Olen myös todella kostonhimoinen, jos minua kohtaan tehdään vääryyttä, esim. henkistä väkivaltaa. Se näkyy sitten väkivaltaisena käytöksenä ja sadistisina fantasioina. Tiedostan, että ne on vain ajatuksia, ei mitään suunnitelmallisuutta. No, olen mä yhden (ei väkivalta) rikoksen tehnyt kostonhimoissani, kerskailin asialla, mutta eipä minusta rikosilmoitusta tehty.

Voiko ihminen kasvaa oikeesti näin vinoon?
Koko elämäni oon joutunut kaltoinkohdelluksi, onko tämä eletty elämä tehnyt minusta hirviön?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kirjoitit tänne.

Koska osaat kysyä noin analyyttisia kysymyksiä, luulen että et ole oikeasti kasvanut vinoon.

Monet ihmiset toteuttaa pientä, inhottavaa sadismia koko ajan niiden elämässä. Itse en ymmärrä miksi. Epäilen että se liittyy haluun kontrolloida jotain mitä ne eivät pysty tai uskalla kohdata itse, ja projisoivat sitä muihin pienillä jäynillä joilla on joutava, tosin hieman haitallinen vaikutus.

Vierailija
2/8 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaltoinkohtelu saa aikaan väkivaltaisuutta ja/tai itsetuhoisuutta ja impulsiivisuuden taustalta voi löytyä neuropsykologinen selittävä tekijä. Voit pyytää lähetettä neuropsykologisiin tutkimuksiin, jos haluat selvittää asiaa ja saada kuntoutusta, jos saat diagnoosin ja lääkityksen, joka auttaa arkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että kirjoitit tänne.

Koska osaat kysyä noin analyyttisia kysymyksiä, luulen että et ole oikeasti kasvanut vinoon.

Monet ihmiset toteuttaa pientä, inhottavaa sadismia koko ajan niiden elämässä. Itse en ymmärrä miksi. Epäilen että se liittyy haluun kontrolloida jotain mitä ne eivät pysty tai uskalla kohdata itse, ja projisoivat sitä muihin pienillä jäynillä joilla on joutava, tosin hieman haitallinen vaikutus.

En tiedä onko tämä niin pientä sadismia.

Naurahdin mm. yhdelle, että murran sun kylkiluut.

En kuitenkaan tehnyt niin.

Vierailija
4/8 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ruokavalio, jätä pois kaikki stimulantit kuten kofeiini, alkoholit, myös liika sokeri. Lisäravinteet ja säilöntäaineita runsaasti sisätävät aineet kuten limukat, karkit ja valmisruuat olisi myös syytä jättää pois.

Vierailija
5/8 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditointi?

Vierailija
6/8 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ihminen olet.

Vierailija
7/8 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIKOLLINEN!

Sinä pilaat muiden elämän, sinun kaltaiset pitäisi olla LUKKOJEN TAKANA!

Jotta Muut ihmiset saisivat elää ilman väkivaltaa ja pelkoa.

Poliisille 112

Soittaa jos sinut näkee,

Olet Vaarallinen!

Vierailija
8/8 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan valita psykopaatin ja sosiopaatin välillä, niistäkin kuulut siihen alimpaan kastiin eli pidäkkeettömiin ja väkivaltaisiin. Ykkös tyypin psykopaatti ja sosiopaatti ei riehu, ei jää kiinni ja elää yhteiskunnassa tunnistamattomana. Sinä kuulut siihen alempaan eli alemmalla älykkyydellä varustettuun ryhmään joka joutuu vankilaan ja on jatkuvasti vaikeuksissa.