Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen, mitä olet syönyt tänään?

Vierailija
04.09.2015 |

Kerro myös mittasi.

Itse olen 165cm ja 90kg ja olen syönyt yhden Fazerin sinisen levyn. Kohta varmaan alkaa mättäminen...

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:02"]

167/63. Näyttää suurelta ruokamäärältä, mutta jos en syö 2-3 tunnin välein, vintti pimenee ihan totaalisesti ja muutun tiuskivaksi kiukkuhirviöksi.

Et ole ylipainoinen.

Vierailija
62/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:20"]Mä oon syöny tänään desin verran munakoiso-jauhelihavuokaa, 3 nakkia ja äsken 120g pussin juustonaksuja. Päivemmällä syön yhen pihvin, salaattia ja parsakaali-kinkkuvuokaa. Illalla alkaa juopottelu.
[/quote]

Juopottelulla pääsetkin lihomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:20"]Mä oon syöny tänään desin verran munakoiso-jauhelihavuokaa, 3 nakkia ja äsken 120g pussin juustonaksuja. Päivemmällä syön yhen pihvin, salaattia ja parsakaali-kinkkuvuokaa. Illalla alkaa juopottelu. [/quote] Juopottelulla pääsetkin lihomaan

[/quote]

Tiedän. Juon alkoholia kerran kuussa, kun ennen join joka vk loppu. 

Vierailija
64/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuro mansikkakeiton kera(pellava rouhwtta), 3 kuppia mustaa kahvia.
Lounaalla salaattia+raejuustoa ja naudan jauhelihasta tehtyjä lihapullia.
Välipalalla meni smoothie jossa oli: 1/2 banaani, 1/2 omena, boysenmarjoja, mustaherukoilta, karviaisia ja jogurttia(pellavarouhe).
Päivällisellä menee bataatti muussi ja naudan sisäfilettä salaatilla.
Iltapalaksi varmaa ruisleipä juustolla ja kurkulla ja vihreää teetä.
Jos makeannälkä iskee niin syön nutrilett suklaapatukan.

Arvaatte varmaan että laihiksella olen, painoa olen saanut nyt pudotettua 8kg.

Vierailija
65/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 250 grammaa pensasmustikoita ja kantarellikeiton. 

5:2-vaihtoehto pitkän kortisonihoidon turvottaman kropan kaventamiseksi. 

Vierailija
66/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja 67kg painava eli lievästi ylipainoinen.

Aamupalaksi söin maustamatonta jogurttia, johon pilkoin banaanin, puolikkaan persikan ja muutaman viinirypäleen sekä lisäsin joku viisi murskattua pähkinää ja vähän soijapapuleseitä. Juomaksi kaksi lasia vettä ja yksi muki teetä.

Lounaaksi söin varmaan 1,5dl pastaa ja tomaattilohikastiketta sekä runsaasti porkkanaraastetta, kurkkua ja salaattia, yksi lasi maitoa ja kaksi vettä.

Päivällisestä en vielä tiedä. Joko menen vanhemmillani käymään ja he varmaan tarjoavat minulle jotain tai sitten itse kokkaan porkkana-kukkakaali-perunasosekeittoa ja syön real-tyyppistä leipää sen kanssa. Keittoon lisään hernerouhetta ja jogurttia lisätäkseni proteiinin osuutta. 

Illalla syön varmaan sipsiä vähän mitä jäi eilisestä pussista, tuollaiset toistuvat kaloripitoiset lisäruoat ovatkin syy lievään ylipainooni.

Vierailija
67/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 05:35"]

Eilen söin smoothien (pakastemansikkaa, banaani, 0,5dl maustamatonta heraproteiinia, rkl mtc-öljyä, chian siemeniä, maustamatonta vichyä). Päivällä neljä pientä kasvispihviä, pallon puhvelimozzarellaa, kirsikkatomaatteja 6-8kpl ja tuorekurkkua 10cm:n pala. Illalla pannukasvismössöä, jossa oli pekonia, naudanlihaa, wokkikasvissekoitusta ja kaalia. Tätä meni pari kolme kauhallista. Kaksi kuppia kahvia pienellä plus rkl kermaa per kuppi meni myös.

Paino 120kg.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Veikkaan, että painosi on laskusuunnassa ja ihan tarkoituksella.

[/quote]

Kiitos :)

Vaa´an mukaan paino pysyy samassa, mutta vaatteista kyllä itse huomaan laihtumisen ja onpa tuo kaksoisleukakin hävinnyt lähes olemattomiin. En jaksa hypätä vaa´alla, vaan pointtina mulla on saada ruokailut pysyvästi yllämainitulle tyylille. Voin itse paljon paremmin, kun syön kevyemmin ja terveellisemmin.

t. se 120 kiloinen

Vierailija
68/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkanan ja 3 kauhallista makaronilaatikkoa... niin ja söin pikku haukun ateriankorvikepatukkaa maistiaiseksi.

Juonut 3 kupillista kahvia ja lasillisen light colaa

Hyvin normaali päivä
-168/140-

Vierailija
69/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny jugurttia n. 2dl, jossa reilusti marjoja ja muutama manteli, muutaman kuppia kahvia, keitetyn kananmunan, reilusti salaattia (salaatti, kurkkku, paprika, yrttejä), muutama ohuenohut kalkkunaleike, 2 palaa mustaa suklaata. Vielä syön kanafileen ja salaattia. Mitat on 173cm ja 95kg, oon reilun tunnin lenkillä ollut myös. 

Vierailija
70/70 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi