Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen, mitä olet syönyt tänään?

Vierailija
04.09.2015 |

Kerro myös mittasi.

Itse olen 165cm ja 90kg ja olen syönyt yhden Fazerin sinisen levyn. Kohta varmaan alkaa mättäminen...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupin kahvia, pikapuuroannoksen & pari rkl pähkinärouhetta.  Kohta syön pastaa, vihreitä papuja ja linssi-tomaattikastiketta. ( Tuoreista tomaateista eilen keittelin, ihan jees. :) )

Töiden jälkeen teen varmaan smoothieta mulle ja lapsille (puolukoita, banaania, maustamatonta jugurttia, maitoa, ripsaus vaniljasokeria). Päivälliseksi on makaronilaatikkoa (kun sitä on valmiina) ja illalla syön varmaan töllön ääressä pussin mikropoppareita miehen kanssa. Ehkä olut myös  :P

Vierailija
42/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/70kg

Aamupalaksi viiliä, mustaa kahvia ja 1 rkl mysliä sen viilin päällä

Lounaaksi: Jauhelihakeittoa ja yksi viipale vaaleta leipää jonka päällä kai margariinia tai jotain sellaista levitettä

Iltapäivällä ajattelin syödä yhden jugurtin ainakin ja hedelmän jos niitä vielä on kahvihuoneessa

ja illalla on kotona hirvenkäristystä ja perunaa, jota mieheni aikoi kokata :)

Kesälomalla ruokavaliooni olis kuulunut yksi jäätelö melkein joka päivä mut oon nyt herkkulakossa niin neljään viikkon en ole sitä jäätelöö syönyt .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala jäi taas välistä. Lounaaksi oli rasia vattuja ja kanakookoskeittoeines.

Kotona varmaan syön salaattia, spagettia ja jauhelikastiketta.

En juo muuta kuin vettä.

170/85

Vierailija
44/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole vielä kerennyt syödä mitään, niin laitan eilisen. Lounaaksi grilliltä kerroshamppariateria, välipalana puoli levyä suklaata ja iltapalaksi palanen itsetehtyä pitsaa. Oli kyllä mättö päivä ihan omallakin asteikolla. :D Mitat 170/86, ennen 170/105, jokapäivä ei siis kuitenkaan oo läheskään tällanen... :D

Vierailija
45/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole oikein syönyt vielä mitään, mutta voin laittaa eilisen
2 omenaa, 3 hapankorppua tomaatilla ja parmesaania. Misokeittoa 1,5dl, n. 8 nigiriä ja 5 makia, vesimelonia ja kiiviä muutama viipale. Sokeroimatonta jäätelöä 110g. Päivän aikana paljon teetä kauramaidolla ja vettä.

Vierailija
46/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon syönyt tähän mennessä aamiaisella ruisleivän juustolla ja kurkulla, lounaalle en oo vielä ehtinyt. Sushia meinasin.

Vierailija
47/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidat olla aika lähellä alipainoa. Koska itse 169/ 66 kg olen sopusuhtainen. Syön kyllä tavattoman paljon terveellisemmin kuin useammat täällä. Kukaan ei halua ottaa kommentteja alipainoisilta.

Oma eilinen: aamull annos tuorepuuroa + 2rkl pähkinöitä. Lounaaksi lohikeittoa, salaattia, ruisleipää, rahka välipalaksi, illalla nuudelia ja kananrintaa, sekä törkeästi herneitä ja lopuksi iski näkkärihimo, eli oin 7 palaa näkkäriä juustosiivulla.

Vierailija
48/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 164/73. Syönyt tänään. Aamulla 250g maitorahkaa, kourallinen mustikoita. Lounaaksi 150g kanaa, 1 peruna, kaksi porkkanaa, lautasellinen salaattia. Olen laihiksella nääs, kohta en enää ylipainoinen.

Vierailija
49/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 02:02"]Mä en tajua :O Mun syömiset ei ole olleet lainkaan erilaisia kuin teillä ja silti olen aika hoikka (163cm/47kg). Ei mene kyllä reilusti. [/quote] Samaa mietin. Ehkä vastanneet on laihiksella? 162/46 itse ja noin syömällä ei liho tuollaisiin mittoihin

[/quote] Bingo!

Vierailija
50/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorin indexien mukaan olen lievästi ylipainoinen:) 174cm ja 85kg mies. Liikuntaa vähntään neljä kertaa viikossa, lätkää, futista maastopyöräilyä yms. Vatsalihaksetkin näkyy ja muutenkin on patit kunnossa. Oli vaan sen verran tyhmä lekuri, että kun taulukko näin näytti, niin pitäisi kuulemma alkaa tarkkailemaan ruokavaliotani.

Meillä syödään itse kasvatettua lihaa ja kasviksia, oikeaa voita ja kermaa, eineksiä ei ikinä, eikä myöskään sipsejä, eikä limuja. Juon joka ilta yhden vehnäoluen, koska se on terveellistä, hyvää ja siitä tulee kiva olo.

Vierailija
51/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

155/58, kaksi kuppia kahvia, yksi kuppi teetä, jauhelihaperunasoselaatikkoa ja lasi maitoa.

Vierailija
52/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän saldo vielä nolla, eilinen;
Turkkijogurttia+ mysliä kipollinen, puolikas tuore ananas.
Peruna+50g savusiikaa+puoli rkl voita.
3dl kaalikeittoa+itsetehty jyväsämpylä cheddarilla+kaurakeksi.
Currykookoskanaa+tummaa riisiä ja hieman avokadoa.
Pieni siivu mustikkapiirakkaa.

167&70
(rv23)

Vierailija
53/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lautasellista neljän viljan puuroa ja mustikoita. 2 sämpylää ja tuoremehua.

Vierailija
54/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:40"]Tämän päivän saldo vielä nolla, eilinen;
Turkkijogurttia+ mysliä kipollinen, puolikas tuore ananas.
Peruna+50g savusiikaa+puoli rkl voita.
3dl kaalikeittoa+itsetehty jyväsämpylä cheddarilla+kaurakeksi.
Currykookoskanaa+tummaa riisiä ja hieman avokadoa.
Pieni siivu mustikkapiirakkaa.

167&70
(rv23)
[/quote]
Ja liikkuminen aika nollissa sairasloman takia, normaalisti tulee syötyä enemmän kun urheilu kasvattaa nälkää.

Vierailija
55/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/63. Näyttää suurelta ruokamäärältä, mutta jos en syö 2-3 tunnin välein, vintti pimenee ihan totaalisesti ja muutun tiuskivaksi kiukkuhirviöksi.

Eilen: Klo 7.30 Sadonkorjuu-puuro (1 dl hiutaleita) rasvattomalla maidolla ja marjoilla (= n. 1 dl vadelmia ja mustikoita). Kaksi kahvikupillista rasvattomalla maidolla. Klo 9.30 banaani ja n. 20 cashew-pähkinää. Klo 11.00 Kauhallinen tomaattista jauhelihakastiketta, saman verran ohrariisiä, 150g keitettyjä vihanneksia, tuoresalaatti, lasi maitoa. Klo 14.00 Kahvikupillinen maidolla, omena, ruisleivällä kalkkunaleike, tomaattia ja kurkkua. Klo 16.00 ennen salitreeniä turkkilaista jugurttia n. 2 dl, 1 rkl hunajaa ja 1 dl marjoja. Klo 18.00 sama kuin lounaalla. Klo 21.00 smoothie (2 cm inkivääriä, 1 rkl hunajaa, 2 pientä porkkanaa, puolikas omena, 1 dl turkkilaista jugurttia, kivennäisvettä). Päivän mittaan vettä 3 litraa (treeni mukaan lukien).

Klo 14.00 välipalalla otan mielitekojen mukaan eli noin 3 päivänä viikosta ruiseivän sijaan tai lisäksi myös herkkua, kuten vaaleaa leipää, munkin, croisantin tai jätskipohjaisen smoothien. Mutta sokerin olen huomannut väsyttävän kovasti ja suolan turvottavan.

Vierailija
56/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/93. Puoli pannua kahvia, rasvatonta maitoa, kolme siivua mallasleipää voilla ja avomaankurkulla, luonnonjogurttia ja mansikoita. Töiden jälkeen illalla syön todenäköisesti jauhelihapihvejä raejuustolla ja sipulirouheella.

Kilot on kerätty suurimmaksi osaksi sipseillä. Miksi niiden pitää olla niin koukuttavia ja minun heikko :( mutta toisaalta, miksi kitua ilman - ei minulla ole varsinaista motivaatiota laihduttaa normaalin ihmisen mittoihin. Kunto on lääkärin mukaan ok, kumppania tai jälkeläisiä ei ole. Suurin läskeyden haitta on se, että pojat ja nuoret miehet joskus naureskelevat minulle tai huutelevat ohikulkiessaan.

Vierailija
57/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny tänään desin verran munakoiso-jauhelihavuokaa, 3 nakkia ja äsken 120g pussin juustonaksuja. Päivemmällä syön yhen pihvin, salaattia ja parsakaali-kinkkuvuokaa. Illalla alkaa juopottelu.

Vierailija
58/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 163/88 eli ylipainoa runsaasti. Tämän päivän syömiset:

- rasvatonta maitoa noin 2dl kuudessa kahvikupissa, ei sokeria

- puolikas isoa possumunkkia.

Oon muuten laihtarilla ja laihtunutkin melkein 10kg/2kk. En jaksa nipottaa. Tulee kerran-pari viikossa vähän herkuteltua enemmän, kuten tuo possumunkkijuttu. Yleensä pe-la relaan, muuten elän järkevästi. Suositan, toimii, että ei ole liian tiukka ja paino laskee hitaan tasaisesti.

Vierailija
59/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään, smoothien, cashew pähkinöitä, sokerittoman energiajuoman ja proteiini pirtelön. Laihdutan siis. Kohta lounasta napaan kanaa ja salaattia :)

Vierailija
60/70 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 05:35"]

Eilen söin smoothien (pakastemansikkaa, banaani, 0,5dl maustamatonta heraproteiinia, rkl mtc-öljyä, chian siemeniä, maustamatonta vichyä). Päivällä neljä pientä kasvispihviä, pallon puhvelimozzarellaa, kirsikkatomaatteja 6-8kpl ja tuorekurkkua 10cm:n pala. Illalla pannukasvismössöä, jossa oli pekonia, naudanlihaa, wokkikasvissekoitusta ja kaalia. Tätä meni pari kolme kauhallista. Kaksi kuppia kahvia pienellä plus rkl kermaa per kuppi meni myös.

Paino 120kg.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Veikkaan, että painosi on laskusuunnassa ja ihan tarkoituksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi