Ylipainoinen, mitä olet syönyt tänään?
Kerro myös mittasi.
Itse olen 165cm ja 90kg ja olen syönyt yhden Fazerin sinisen levyn. Kohta varmaan alkaa mättäminen...
Kommentit (70)
Aamiainen ja lounas: puuro + omenasose, päivällinen tonnikalasalaatti, illallinen proteiinijuoma salitreenin jälkeen. 79kg/172cm
2munaa ja 2dl jogurttia marjoilla, jogu itsetehtyä. Lasagnea 3dl ja salaatti 3dl. Työpaikan tarjoama pulla. Pastaa kanalla 3dl ja salaattia 2dl. Sekä kahvia monta kupillista. 170/140.
Osa väittää syövänsä aika minimaalisia määriä. Juu, varmasti :D :D
Eilinen menu:
Aamukahvit 2 kuppia
2 ruisleipää
Täysjyväspagettia ja kastike (kevytkerma)
Pari lasia maitoa
Fetajuustoa
2 Ruisleipää
Kahvi
Illalla kalaleikkele ja salaattia
Vettä join ehkä 4 lasia
Mitat 168/76
Eilen söin smoothieta 0,6 litraa (banaani-punaherukka-chiasiemen-maito), 30 cm kanateriyaki subin flatbreadilla ja mehujään. 162/68
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 02:02"]Mä en tajua :O Mun syömiset ei ole olleet lainkaan erilaisia kuin teillä ja silti olen aika hoikka (163cm/47kg).
Ei mene kyllä reilusti.
[/quote] Samaa mietin. Ehkä vastanneet on laihiksella? 162/46 itse ja noin syömällä ei liho tuollaisiin mittoihin
Tähän mennessä (kohta työpaikkalounaalle) jälkiruokakulhollinen itse tehtyä mustikka-vadelmakiisseliä ja kaksi mukillista mustaa kahvia
160/105
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:41"]
Kerro myös mittasi.
Itse olen 165cm ja 90kg ja olen syönyt yhden Fazerin sinisen levyn. Kohta varmaan alkaa mättäminen...
[/quote]
Siinähän sulla oli varsinainen varhaisaamiainen. Kello 00:41.
Koko yönkö ajattelit mättää?
Mitä läskejä. Mutta turha heitä on syyllistää, kuten huomaatte, osa ei syö sen enempää kuin muutkaan, eli läskit eivät välttämättä riipu siitä paljonko syö. Ylipainoisuus on tulehduksellinen tila, eli johtuu infektiosta läskissä. Ehdotan antibioottia hoidoksi. Pitää tiedostaa, että pienetkin ongelmat johtuvat infektiosta elimistössä.
Ennen raskautta 85kg, nyt kohta l.a ja paino 97kg. Pituus 162cm.
Tälle päivälle aamupala ruisleipä margariinilla.
Lounas Saarioisten roiskeläppä, Classic jäätelö, 3 riviä Fazerin sinistä. Tämän jälkeen nukahdin tunniksi.
Nyt Ed Lemon light energiajuoma. Kohta varmaan 3-5 riviä suklaata.
Päivälliseksi taidan syödä kanasalaatin ettei ala väsyttämään.
Tähän mennessä 2 ruisleipää margariinilla ja maksamakkaralla, pieni siivu kinkkupiirakkaa ja 1,5 mukillista kahvia. Kohta lounas salaattia ja n. 3dl kanarisiisössöä. Ja kahvia jälkkäriks. Varmaan myös muutama (5-6 karkkia uppoaa).
159/76
Veikkaanpa että joku muut tehtailee vastauksia. Tänään ihan normi annos
Eli 1 ruispala kananmunalla (paistettu) ja pari maustekurkkuviipaletta
lounas siikafile + haudutettuja kasviksia ja pari näkkäriä
iltapäivällä syön banaanin
klo 16:30 3dl maksimissaan makaronialaatikkoa
illalla jugurttia (maustamaton) 2 dl ja pakastemustikoita
ja tällä lihoo!!!
Miksi ihmettelette syömisiä:D itse olin ennen 10kg ylipainoinen ja enhän minä nyt joka päivä huonosti syönyt.
-kaksi paahtoleipää päällysteillä
-puoli litraa kaakaota
-Herukkamehua
(tämän jälkeen harkitsin lähtisinkö ostamaan kaupasta herkkuja, en lähtenyt)
- 1 paistettu kanankoipi , kaksi perunaa ja pakastevihanneksia
mitat 168/79
Ja tietenkään kilosi ei ole kerätty ylläolevaan kaltaisella syömisellä. Nyt on yritys taas palata ruotuun koska muutaman päivän oon tässä mättänyt mitä sattuu.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 06:35"]
Osa väittää syövänsä aika minimaalisia määriä. Juu, varmasti :D :D
[/quote]
Monihan syö ihan liian vähän. Ja täysin ala-arvoista sontaa. Jos haluaa laihtua,tai pysyä edes terveenä, pitää syödä aika paljon. Ja hyvälaatuista ruokaa. Eikä mitään elintarvikkeita. KOkemusta on itselläkin. Kun aina oli huono omatunto ylimääräisistä kiloista, söin liian vähän. Kun aloin syödä 5 kertaa päivässä reiluja ruoka-annoksia, aloin myös laihtua. Ylipainossa on kysymys siitä, kuinka hyvin aineenvaihdunta toimii, ei siitä että söisi liikaa.
Siis eilisiä syömisiä pitäisi muistella. No aamulla iso kupillinen mustaa sokeroimatonta kahvia ja kaksi viipaletta sekaleipää, levitettä ja juustoa. Lounaalla uunilohta, perunamuussia ja sekasalaattia melkoinen kuorma (siis juurikin salaattia!). Jälkiruuaksi pieni annos kirsikkarahkaa. Iltapäivällä taas iso kupillinen kahvia ja vesirinkeli, ei päällysteitä. Illansuussa samanlainen annos kuin aamiaisella, mutta lisänä jäätelöpuikko. Välipaloina hedelmiä, luumuja, persikkaa ja banaania.Pituutta on 168 cm, painoa olisi naapurillekin jakaa. Yritän vähitellen saada aikaan muutosta. Kaksi kuukautta on jo mennyt ilman karkkeja ja makeita kahvileipiä. Karsimista kyllä riittää!
Mustaa kahvia ilman sokeria. Ylläolevan kanssa samaa mieltä siitä, että asiassa on paljon muitakin muuttujia kuin kilokalorimäärä.
4 ruisleipää kananmunalla ja juustolla aamulla ja kahvi maidolla.
Päivällä Kanakoipi(ilman nahkaa) ja riisiä ja brokkolia. Riisin ja brokkolin päälle margariinia jossa sitruunaa(kevyt).
Sitten välissä syön luultavammin muutaman leivän (2-4) juustolla ja kurkulla + kahvia
Melonin viipaleitä, porkkanaa raakana tms. välissä
Illalla Fetasalaattia ja Cashewpähkinöitä(varmaan puoli pussia menee), Zero colaa
168cm ja 84kg
Aamupalaksi 2 kpl ruisleipää voilla ja juustolla, kahvia, munkin. Lounaaksi lehtipihviä ja ranskalaisia. Välipalana pepsi maxia 0,5 l, 2 marspatukkaa, lakupatukka, 3 palaa kakkua kahvihuoneessa. Illallisena käytiin siivillä, eli 24 kanansiipeä, pepsi maxia, ranskalaisia valkosipulimajoneesilla. Illalla vielä pari donitsia kun kattelin telkkaria. Kuulostaa muuten aika sokeriselta kun nyt luen sen tästä.