Nainen loukkaantuisitko jos miehesi tarjoutuisi kustantamaan sinulle
silikonit syntymäpäivälahjaksi? Olen vähän ajatellut. Tyttöystävä ei ole suoraan sanonut haluavansa silikoneja, mutta ei ole selvästikkään myöskään tyytyväinen nykyiseen varustukseensa.
Raha ei minulle ole ongelma heh heh ;-)
M31
Kommentit (39)
Jos olisin itse avoimesti antanut ymmärtää, että haluan silikonit, olisin tietenkin tyytyväinen. Jos ikinä ei olisi ollut puhetta asiasta ja mies eräänä päivänä ilmoittaisi, että voisi maksaa mulle silarit, olisin hämmentynyt ja varmaan loukkaantunutkin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]
En tietenkään loukkaantuisi, vaan suhtautuisin samalla tavalla kuin sinä tyttöystäväsi ostaessa sinulle lahjaksi munanpidennys-operaation.
[/quote]
Ei noita nyt ihan voi verrata. Tuo ehdottamasi operaatio olisi paljon loukkaavampi mielestäni, koska tissit ovat vain visuaalinen kiihote kun taas ilman penistä ei ole seksiä joten se on paljon olennaisempi osa.
AP
Hehheh, mä pyytäisin miestä hankkimaan hiukan lisävarustusta ala- ja yläpäähän. Jossakin kaukana minusta....
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:31"]
En tietenkään loukkaantuisi, vaan suhtautuisin samalla tavalla kuin sinä tyttöystäväsi ostaessa sinulle lahjaksi munanpidennys-operaation.
[/quote]
Ei noita nyt ihan voi verrata. Tuo ehdottamasi operaatio olisi paljon loukkaavampi mielestäni, koska tissit ovat vain visuaalinen kiihote kun taas ilman penistä ei ole seksiä joten se on paljon olennaisempi osa.
AP
[/quote]
Miten niin ilman penistä ei ole seksiä? Kuule, seksiä voi olla vaikka pelkän dildon kanssa tai seksiä voi olla kielen, sormien, nenän jne. avulla.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:24"]
Vittuuntuisin ja pahasti. Mä en itse halua silikoneja enkä siksi sellaisista koskaan ole puhunutkaan. Jos mies minulle silareita ehdottaisi, olettaisin automaattisesti hänen olevan tyytymätön minun rintoihini. Suosittelen siis, että otat ensin selvää, haluaako tyttöystäväsi oikeasti silarit. Se, että ei ole tyytyväinen luomutisseihinsä, ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitä että haluaisi silikonit.
[/quote]
En minä ole tyytymätön hänen rintoihin, mutta ei se pahaa tekisi niitä päivittää silareihinkaan. Ihminen voi haluta jotain vielä parempaa ja olla samalla tyytyväinen vanhaan.
AP
[/quote]
Mutta jos nainen itse ei halua silareita eikä ole koskaan sanonut sellaisia haluavansa, niin tottakai hän luulee niiden silareiden olevan sinun toiveesi, kun hän ei niitä toivo. Eli ota selvää haluaako hän itse ne silarit vai ei.
Nytkö siis naisella ei ole rintoja lainkaan?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:36"]
Nytkö siis naisella ei ole rintoja lainkaan?
[/quote]
No näin voisi melkein sanoa.
AP
Onnekseni mulla ei ole alkuperäisen tarvetta suurentaa rintojani - ne nimittäin ovat tarpeeksi suuret ihan luonostaankin, ja kasvattaneet rasvakerrosta iän myötä:D Nuorempana riitti kyllä C-kuppi, mutta nyt olen käyttänyt D-kuppikokoa jonkin aikaa. Mieheni on ollut erittäin tyytyväinen aina koko kroppaani koko suhteemme ajan. Ja mulla on myös muutamasta alatiesynnytyksestä huolimatta alapääosasto palautunut hyvin ennalleen. Mies tykkää lykkiä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]Onnekseni mulla ei ole alkuperäisen tarvetta suurentaa rintojani - ne nimittäin ovat tarpeeksi suuret ihan luonostaankin, ja kasvattaneet rasvakerrosta iän myötä:D Nuorempana riitti kyllä C-kuppi, mutta nyt olen käyttänyt D-kuppikokoa jonkin aikaa. Mieheni on ollut erittäin tyytyväinen aina koko kroppaani koko suhteemme ajan. Ja mulla on myös muutamasta alatiesynnytyksestä huolimatta alapääosasto palautunut hyvin ennalleen. Mies tykkää lykkiä.
[/quote]
No kiitos tästä kiinnostavasta informaatiosta.
En varsinaisesti kai loukkaantuisi, mutta miehestä tulisi samantien ex.
En ikinä suostuisi ottamaan silikoneja. Seksi huonontuisi, kun nännien hermoradat katkeilisivat leikkauksessa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]En loukkaantuisi, mutta äijä saisi kenkää. Mua ei pintapuoliset typerykset kiinnosta.
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:31"]
[/quote]
AP
[/quote]
Siis nyt en ymmärrä. Miksi sinua loukkaisi se, jos tyttiksesi ehdottaisi sinulle lahjaksi munanpidennystä? Eihän se sitä tarkoittaisi, että hän olisi munaasi tyytymätön, vaikka voisihan sitä varmaan pidemmäksikin päivittää. Ja voihan olla, että hän itse tykkää oikein kunnon jytkyistä munista! Kuten itsekin totesit, voihan ihminen haluta jotain vielä parempaa, vaikka olisi ihan tyytyväinen vanhaan :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:42"]
En ikinä suostuisi ottamaan silikoneja. Seksi huonontuisi, kun nännien hermoradat katkeilisivat leikkauksessa.
[/quote]
Ajatteletko aina vain omaa nautintoasi..? Et taida olla kummoinen petikaveri
AP
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:42"]
[/quote]
AP
[/quote]
Heh, paraskin puhuja.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]En tietenkään loukkaantuisi, vaan suhtautuisin samalla tavalla kuin sinä tyttöystäväsi ostaessa sinulle lahjaksi munanpidennys-operaation.
[/quote]
Näin.
Ja kyllähän se on juuri sama asia; sinä et ole tyytyväinen tyttöystäväsi tisseihin, tyttöystävä ei ehkä munaasi, mutta normaali ihminen ei sano sellaista ääneen eikä ajattele sitä "vikana" vaan rakastaa toista kokonaisuutena.
Kuulostat ääliöltä, Ap.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:42"]
[/quote]
AP
[/quote]
Ja kenen nautintoa sinä ajattelet? :D
Älykkyytesi ja herrasmiesmäisyytesi suorastaan loistaa sinusta kauas!
[/quote]
AP
[/quote]
Huomattavan paljon parempi kuin sinä, joka kuvittelet seksin pyörivän sinun peniksesi ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:24"]
Vittuuntuisin ja pahasti. Mä en itse halua silikoneja enkä siksi sellaisista koskaan ole puhunutkaan. Jos mies minulle silareita ehdottaisi, olettaisin automaattisesti hänen olevan tyytymätön minun rintoihini. Suosittelen siis, että otat ensin selvää, haluaako tyttöystäväsi oikeasti silarit. Se, että ei ole tyytyväinen luomutisseihinsä, ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitä että haluaisi silikonit.
[/quote]
En minä ole tyytymätön hänen rintoihin, mutta ei se pahaa tekisi niitä päivittää silareihinkaan. Ihminen voi haluta jotain vielä parempaa ja olla samalla tyytyväinen vanhaan.
AP
[/quote]
Siksi naista vaihdetaan aina välillä.