Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen loukkaantuisitko jos miehesi tarjoutuisi kustantamaan sinulle

Vierailija
03.09.2015 |

silikonit syntymäpäivälahjaksi? Olen vähän ajatellut. Tyttöystävä ei ole suoraan sanonut haluavansa silikoneja, mutta ei ole selvästikkään myöskään tyytyväinen nykyiseen varustukseensa.

Raha ei minulle ole ongelma heh heh ;-)

M31

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta äijä saisi kenkää. Mua ei pintapuoliset typerykset kiinnosta.

Vierailija
2/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kun tollasesta asiasta on kyse, niin täytyis toivomus tulla ensiksi naisen suusta. Voi olla että tyttöystäväsi on itse tyytyväinen rintoihinsa ja loukkaantuu kun ajattelee ettei ne kelpaa sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero varmaan tulisi.

Vierailija
4/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa, jos tyttö ei ole tyytyväinen rintoihinsa, ja ap menee tarjouksellaan sanomaan että eipä ne kummoiset olekaan.

itse en haluaisi silikoneja enkä huolisi miestä, joka haluaa naisellaan olevan silikonit. Sitä paitsi mulla on enemmän rahaa kuin miehelläni, joten koko keskustelu olisi absurdi.

Vierailija
5/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]

Mun mielestä kun tollasesta asiasta on kyse, niin täytyis toivomus tulla ensiksi naisen suusta. Voi olla että tyttöystäväsi on itse tyytyväinen rintoihinsa ja loukkaantuu kun ajattelee ettei ne kelpaa sulle.

[/quote]

Tuskin on tyytyväinen kun olen ilmaissut haluni panna häntä tissienväliin mutta ei ole koskaan onnistunut tissien pienen koon takia. Olen myös aika suupaltti ja lipsauttanut hänen kuullen kavereille illan istujaisissa tykkääväni kunnon isoista meloneista

AP

Vierailija
6/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuuntuisin ja pahasti. Mä en itse halua silikoneja enkä siksi sellaisista koskaan ole puhunutkaan. Jos mies minulle silareita ehdottaisi, olettaisin automaattisesti hänen olevan tyytymätön minun rintoihini. Suosittelen siis, että otat ensin selvää, haluaako tyttöystäväsi oikeasti silarit. Se, että ei ole tyytyväinen luomutisseihinsä, ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitä että haluaisi silikonit.

Vierailija
7/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä haluat sitten naida kahden koripallon väliin?

Vierailija
8/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ilahtuisin! Mites alakerta? Mulla on ihan luonnostaan viivapillu mut jos tyttiksel on lerpake niin sen vois fixaa nätimmäks samal. Hei jos erootte tms. nii call me!

Vierailija
9/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista jos rinnat on sulle noin suuri kynnyskysymys

Vierailija
10/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään loukkaantuisi, vaan suhtautuisin samalla tavalla kuin sinä tyttöystäväsi ostaessa sinulle lahjaksi munanpidennys-operaation.

Vierailija
11/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]

[/quote]

Tuskin on tyytyväinen kun olen ilmaissut haluni panna häntä tissienväliin mutta ei ole koskaan onnistunut tissien pienen koon takia. Olen myös aika suupaltti ja lipsauttanut hänen kuullen kavereille illan istujaisissa tykkääväni kunnon isoista meloneista

AP

[/quote]

Ai no sitten! Go for it!

Vierailija
12/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla varaa maksaa uudet silikonit 8-12 vuoden välein? Ne kun on irti rintakudoksesta ja alkaa hiljalleen laskeutua kohti napaa.

Vierailija
13/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ottaa miehen joka kustantaisi aistikkaat tötteröt ;)

Vierailija
14/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:24"]

Vittuuntuisin ja pahasti. Mä en itse halua silikoneja enkä siksi sellaisista koskaan ole puhunutkaan. Jos mies minulle silareita ehdottaisi, olettaisin automaattisesti hänen olevan tyytymätön minun rintoihini. Suosittelen siis, että otat ensin selvää, haluaako tyttöystäväsi oikeasti silarit. Se, että ei ole tyytyväinen luomutisseihinsä, ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitä että haluaisi silikonit.

[/quote]

En minä ole tyytymätön hänen rintoihin, mutta ei se pahaa tekisi niitä päivittää silareihinkaan. Ihminen voi haluta jotain vielä parempaa ja olla samalla tyytyväinen vanhaan.

AP

Vierailija
15/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sun ongelmat on selvästi muualla kuin rahassa. Hehe heh. 

Vierailija
16/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.

luulisin kyllä, että se olisi vitsi.

en loukkaantuisi, mutta en kyllä ottaisi ylimääräisiä aineita kehooni. Sanoisin, että "kiitos vaan, mutta ei kiitos". Heh heh.

ehdottaisin miehelle samassa silikonia hauikseen.

Vierailija
17/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]

[/quote]

AP
[/quote]

Ok, eli sinä olet jo nyt antanut hänen ymmärtää, että pidät hänen rintojaan liian pieninä. Mitä hän ennen tuota lipsautustasi on itse rinnoistaan sanonut? Kuinka suoraan hän on sanonut inhoavansa rintojaan?

Vierailija
18/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]

[/quote]

AP
[/quote]
Voisiko näihin provoihin edes hieman panostaa?

Vierailija
19/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko pakettiin kaikki uusinta- ja korjausleikkaukset, mahdolliset koteloitumiset, vuodot, uusimiset jne. 

Vierailija
20/39 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:24"]

[/quote]

En minä ole tyytymätön hänen rintoihin, mutta ei se pahaa tekisi niitä päivittää silareihinkaan. Ihminen voi haluta jotain vielä parempaa ja olla samalla tyytyväinen vanhaan.

AP

[/quote]

Vähän kuin sun tyttis: ihan tyytyväinen sinuun, mutta haluaa parempaa.