Jos mies sanoo ettei ole ''sen perässä'', mitä ajattelette?
Eräs tapailemani mies sanoi, että haluaa minun tietävän, ettei ole ''sen perässä''. Jostain syystä olen silti skeptinen: miksi se piti varta vasten sanoa? Miksi hän halusi kertoa sen minulle?
Kommentit (35)
On meissä miehissä muitakin kuin yhden asian miesasiamiehiä. Tosin kolmen vuosikymmenen kokemuksella olemme selvä vähemmistö. Tällä vähemmistölläkin asia varmasti on jossain määrin tärkeä, mutta syystä tai toisesta emme ole niin testosteronin täyttämiä, että juoksisimme sen perässä kuin hevonen laput silmien sivuilla.
Mahdollista ettei pidä sinua kovin haluttavana. Tykkää olla enemmän kaveri.
No, ekana tuli mieleen että haluaa jotain muutakin kuin sitä pimpsaa. Eli parisuhdetta. Ja saanut ehkä sinusta jotenkin sellaiset fibat että epäilet playeriksi tai on sellainen maine ja sen takia haluaa nyt painottaa olevansa tosissaan...? T: nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:11"]
Voihan se olla vaan hänen tapansa ilmaista, että haluaa muutakin kuin vain sitä. Tämä tuli minulle miehenä mieleen. Ellei ole aseksuaali, niin onhan se selvää, että haluaa myös sitä, mutta tuolla hän halusi ehkä painottaa olevansa tosissaan kanssasi, eikä pelkästään pillun perässä. Olet kakara, jos teet toimintasuunnitelman hänen suhteensa täältä saamillasi neuvoilla. Kukaan täällä ei tunne sitä miestä, eikä tiedä mitä mies oikeasti tarkoittaa, sen tietää vain kyseinen mies itse. Jos et ymmärrä mitä hän haluaa, voi olla että teidän kannattaa, hui kauhistus, keskustella asiasta.
[/quote] tää on muuten varmaan av:n viisain vastaus ikinä
Mä ainakin uskoisin miestä sanasta sanaan ja koska en kiinnosta miehiä, jotka OVAT sen perässä kokisin tehneeni löydön.
Ja en itsekään ole sen perässä niin tuo sopisi minulle kaikenlisäksi oikein hyvin muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:04"]
Turhaa valheellista mielistelyä. Aina se pillu mielessä on, varsinkin suhteen alussa, vaikka olisikin tosissaan. Terveisin yks mies.
[/quote]
Juuri tämän takia vihaan miehiä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:40"]
Ei seiso tai on luonteelta sellanen et koettaa ikäänkuin olla " hei mä olen mies muista se kun oot nainen ja miehet on kuitenki miehii" tyyppinen. Parasta olis kai vähän kiusata että tosiaan on kuullu miehen olevan aseksuaali.
[/quote]
Mitä helvettiä? Mee nukkumaan.
[/quote]
Ei vaan ihan oikein. Nyt kun homma etenee, niin minä en ainakaan haluaisi seksiä heti alkuun jos olisin ap. Siinähän se sitten nähdään, mitä mies tarkoitti.
Ajattelen, ettei mies ole kiinnostunut minusta oikeasti vaan on juurikin sen perässä. Ja antaisin pakit.
Mitä hyötyä sinulla olisi jatkaa suhdetta jos ei ole edes seksiä luvassa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 14:50"]
Ajattelen, ettei mies ole kiinnostunut minusta oikeasti vaan on juurikin sen perässä. Ja antaisin pakit.
[/quote]
Tämä kertoo vain sen, että sinä olet sen perässä, ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 14:53"]
Mitä hyötyä sinulla olisi jatkaa suhdetta jos ei ole edes seksiä luvassa?
[/quote]
Kyllä mua ainakin ihmisessä kiinnstaa muukin kuin heti seksi. Eihän tuo nyt vielä kerro mitään kyseisen henkilön seksihaluista.
Meillä ainakin, jos mies sanoon "sen perässä", tarkoittaa myös sen perässä :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:40"]
Ei seiso tai on luonteelta sellanen et koettaa ikäänkuin olla " hei mä olen mies muista se kun oot nainen ja miehet on kuitenki miehii" tyyppinen. Parasta olis kai vähän kiusata että tosiaan on kuullu miehen olevan aseksuaali.
[/quote]
Mitä helvettiä? Mee nukkumaan.