Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja hengenpelastajat: Tytöt juoksee rannalla tissit heiluen

Vierailija
03.09.2015 |

Kivaa katseltavaa. Peukkua ylös tälle ohjelmalle!

-M28-

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:48"]Olenkin ihmetellyt kuka tuota ohjelmaa katsoo, nyt sekin selvisi. Himorunkkarit ilmeisesti.

m32
[/quote]

m32= avmamma48

Vierailija
22/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:35"]Mitähän nämä VOK-tyypit ajattelee kun katsovat kuitenkin tuota ohjelmaa? Saavatkohan inspiksiä?
[/quote]
Mikä tai kuka on vok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:51"]missäpäin thaimaata tää on kuvattu?
[/quote]
Raijjjajain saarella

Vierailija
24/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tälle syksylle oli kuitenkin jotain tällaista aivotonta tragikomediaa kun bb:tä ei oo

Vierailija
25/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:35"]Mitähän nämä VOK-tyypit ajattelee kun katsovat kuitenkin tuota ohjelmaa? Saavatkohan inspiksiä? [/quote] Mikä tai kuka on vok?

[/quote]

Työvoimapulanpaikkaajat, joista meidän on kannettava vastuumme. Partalapsukaiset. Rintamakarkurit. Kunniakansalaiset. Taakkamaahanmuuttajat. He, jotka ovat tulleet rikastuttamaan kulttuuriamme. Korkeakulttuurin edustajat, koneinsinöörit. Kultamunat. Kaikkein heikoimmassa asemassa olevat.

Vierailija
26/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:35"]Mitähän nämä VOK-tyypit ajattelee kun katsovat kuitenkin tuota ohjelmaa? Saavatkohan inspiksiä? [/quote] Mikä tai kuka on vok?

[/quote]

Työvoimapulanpaikkaajat, joista meidän on kannettava vastuumme. Partalapsukaiset. Rintamakarkurit. Kunniakansalaiset. Taakkamaahanmuuttajat. He, jotka ovat tulleet rikastuttamaan kulttuuriamme. Korkeakulttuurin edustajat, koneinsinöörit. Kultamunat. Kaikkein heikoimmassa asemassa olevat.
[/quote]
Ok.Kiitos.Sitten en ainakaan ymmärrä,mitä edellinen tarkoitti omalla kommentillaan...

Vierailija
27/38 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:35"]Mitähän nämä VOK-tyypit ajattelee kun katsovat kuitenkin tuota ohjelmaa? Saavatkohan inspiksiä?
[/quote]
Juoksemaan rannalle tissit heiluen punainen uimapuku päälllä?

Vierailija
28/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupellet vauhdissa! Sipoolainen dorgin.

Vierailija
29/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiina ja vatsan peittävät uikkarit.

Vierailija
30/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sarjan kaunis ihminen oli se Jasmin. Symppis ja söötti pikku tyttö, en vaan tajua miksi se pilasi maineensa osallistumalla tohon sopaan... Muut ei ole kaunista nähnytkään!  Enkä voi tajuta miten aikuinen ihminen kuten vaikka suvi pitkänen voi olla niin teinin tasolla!!!! Pakko sanoa, että hänen tytärtään käy sääliksi!

Vierailija
31/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:16"]Onneksi tälle syksylle oli kuitenkin jotain tällaista aivotonta tragikomediaa kun bb:tä ei oo
[/quote]
Vähän liikaakin: tämä ohjelma, hottikset, paratiisihotelli, Suomen täydelliset venäläisnaiset...

Vierailija
32/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäperseet.

Vierailija
33/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallona luokses pompin taas :D

Vierailija
34/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelluuko muuten silikonit? Voisiko niistä olla hyötyä hengenpelastuksessa? Hukkuva tarraisi niihin pinnalla pysyäkseen. Isoimmat silikonit omaava voittaa.

Vierailija
35/38 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvilla on kyllä huono perse.

Vierailija
36/38 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti kun Martina lähetti Janitan (sen pissiksen joka oli TISissä) kotiin, koska "asenne ratkaisee, on tärkein seikka". Mitä hemmettiä!? Mä jo viime kaudella ihmettelin, että miten ihmeessä se passitti Jasmiinan (muistaakseni se oli tää pikkutuksu, on vähän hatara nimimuisti) kotiin, koska oli muka liian pienikokoinen hengenpelastajaksi - VAIKKA OLI AINOA KILPAILIJA, JOKA EI JÄTTÄNYT TEHTÄVÄÄ KESKEN!! Jos minä olisin hukkumassa, niin mielummin ottaisin vähän pienemmän ja hitaamman ihmisen pelastamaan mua, kuin sellaisen joka luovuttaa kesken kaiken ja jättää mut mereen hukkumaan! Tekopyhä Martina, prkl!!

Vierailija
37/38 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:05"]Mua ihmetytti kun Martina lähetti Janitan (sen pissiksen joka oli TISissä) kotiin, koska "asenne ratkaisee, on tärkein seikka". Mitä hemmettiä!? Mä jo viime kaudella ihmettelin, että miten ihmeessä se passitti Jasmiinan (muistaakseni se oli tää pikkutuksu, on vähän hatara nimimuisti) kotiin, koska oli muka liian pienikokoinen hengenpelastajaksi - VAIKKA OLI AINOA KILPAILIJA, JOKA EI JÄTTÄNYT TEHTÄVÄÄ KESKEN!! Jos minä olisin hukkumassa, niin mielummin ottaisin vähän pienemmän ja hitaamman ihmisen pelastamaan mua, kuin sellaisen joka luovuttaa kesken kaiken ja jättää mut mereen hukkumaan! Tekopyhä Martina, prkl!!
[/quote]

Niin ja kilpailijoiden koko on kuitenkin Martinalle jo etukäteen tiedossa. Miksi ylipäätään otetaan niitä pienikokoisia mukaan kisaan, kun niistä ei kuitenkaan oo hengenpelastajiks (Martinan mukaan)?

Vierailija
38/38 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vähän sama kuin kaikissa noissa malliohjelmissa on yksi tai parikin sellaista selkeästi liian lyhyttä tyttöä ja sitten voivotellaan sitä "kun olet niin lyhyt, se tässä tulee ongelmaksi". Olettaisin, että noihin malliohjelmiinkin riittää hakijoita reilunpuoleisesti, miksi siis on pakko aina valita selkeästi "vääränkokoisia" ja sitten kritisoida siitä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän