Akateeminen nainen - millaisen miehen haluat?
Millaisia miehiä katselette? Näin akateemisena miehenä ihmettelen, että ei ole koskaan ollut juttua akateemisen naisen kanssa, vaikka aloitteita oon tehnyt
Kommentit (28)
Lämmin ihminen, joka ei kosta minulle sitä, jos nousee alemmuudentunteita. Sellainen, joka osaa tukea ja olla tuettavana.
Olen aina tiennyt millaisista miehistä pidän. Lääkäreistä. Jo lukioaikainen poikaystäväni pääsi myöhemmin lääkikseen, eräs deittini oli lääkisopiskelija ja nykyinen mieheni on lääkäri. Tämä ei ole kuitenkaan ollut tietoisesti mielessä sillä olen ihastunut aina jo ennenkuin asian tiedän, siis alitajuisesti. Miehen pitää olla itsevarma, ei macho, ja huomioonottava. Minulle on myös tärkeää että mies on kasvissyöjä (kaksi kolmesta ollut). Kunnianhimoa pitää löytyä, samoin älyä ja tietoa maailman tapahtumista, mielenkiintoni lopahtaa heti jos ei ole mitään tajua ei ole tai jos tekee yleistyksiä. Mies myös ostaa minulle suklaata ja suukottelee. :)
Pituudella ei niin ole väliä kunhan on itseäni pidempi, myös hieman lihaksia tulisi löytyä. Täydellinen sixpack ei ole mikään tavoite silti. Vaikka listani kuulostaa pitkältä ja vaativalta, on nykyinen mieheni täydellinen! Olen hyvon onnellinen hänen kanssaan. Jokaisella naisella on erilainen lista, sivistys ja tunneäly kuuluvat jokaisen listaan.
Niin ja koulutus on kaupaptieteiden maisteri.
Kiitos vastauksista arvon naiset. Vastausten perusteella ulkonäöllä ei nähtävästi ole niin kauheasti merkitystä. Ehkä oon lähtenyt liikkeelle väärästä paikasta, kun oon miettinyt syytä tilanteelle ulkonäöstäni. Oon siis 170/100 kalju ja leukapartainen. Vartalo vähän voimamiestyylinen eli rotevan lihaksikas mutta myös mahaa löytyy. Pukeudun urheilutyylisiin vaatteisiin
Ihannemieheni on lämminsydäminen, hyväntuulinen, vastuuntuintoinen ja älykäs. Ulkonäkö voi olla monenlainen, toki terveys ja urheilullisuus vetoaa. Miehen on osattava käyttäytyä ystävällisesti, hänen on kunnioitettava minua ja arvostettava naisia muutenkin.
Huumorintajuinen, miehekäs, luotettava, hauskannäköinen, sporttinen, melko pitkä, hyvin kouluttautunut ja työllistynyt (ei pakko olla akateeminen, koska monet ovat melko tylsiä), tasa-arvon kannattaja. Ehdottomasti pitää olla isäksikin sopiva, jos aiotaan solmia avioliitto.
No löysin sellaisen, Turuust eli opiskelukaupungistani :-)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:42"]Minä haluan sellaisen jonka kanssa voi puhua maailman menosta/yhteiskunnallisista asioista siten että minäkin saan keskustelusta jotain. Lisäksi arvostan korkealle eettistä (mm ihmisoikeudet ja luonto huomioon ottava) elämänkatsomusta sekä sarkastista huumoria; vaikka arvot ovat minulle tärkeitä, liika korkeaotsaisuus voi alkaa ärsyttää. Miehen pitää myös osata tehdä kodin työt siinä missä naisenkin. Ulkonäöllisesti pidän pitkistä, tummista, komeista ja urheilullisista ja aktiivisista miehistä. Ai niin, ja olen naimisissa kuvausta vastaavan miehen kanssa. :-)
[/quote]
Tämänon kuin mun suusta! :) Ja mullakin on onneksi tämmöinen mies!
Unelmamies: huomaavainen, iloinen, saa mut nauramaan, rento, tilannetajuinen, sosiaalinen muttei hölösuu, arvostaa mun ulkonäköä ja pitää myös itsestään huolta, pukeutuu perussiististi ja voi kuitenkin käydä verkkareissa lähikaupassa, kätevä käsistään, hyvä sängyssä, haluaa harrastaa aktiviteetteja yhdessä ja yksin, osaa laittaa ruokaa ja tekee osansa kodinhoidossa. Niin joo, ja älykkäämpi kuin minä sekä tienaa vähintään yhtä paljon.
Fiksu, komea ja mukava. :) koulutuksella ei ole väliä.