Miksi ihastun jokaiseen miesoletettuun, joka on vähänkin ystävällinen minulle?
En ole kuitenkaan koskaan seurustellut ja ahdistun, jos minun ihastutaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oot jääny ilman huomiota muuten? 🥺
En sanoisi. Olen itse aina torjunut huomion. Ja en ikinö paljastaisi noille miehille olevani ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai,luulin,että tuo on vain miesten ongelma.🤔
-
T: Ei helposti ihastuvat nainen,joka aspana ollessaan huomasi miehistä tuon.
Itsekin olen (ollut) ei-helposti ihastuva nainen, mutta kun tarpeeksi pitkään on ollut yksin ja yksinäinen niin sitä alkaa kuvitella ihan olemattomia perusystävällisistä ihmisistä. Ja siis ei sitä tosiaankaan ihastu keneenkään tietoisesti tai tarkoituksella vaan se tunne tulee ihan itsestään ja automaattisesti, kun joku vaan on ystävällinen ja juttelee pari sanaa.
Ja siis joka kerta tuo tulee yhtä yllätyksenä, koska toista ei missään vaiheessa ole edes ajatellut kiinnostuneena/kiinnostavana sen enempää kuin ketään muutakaan. Yhtäkkiä vaan huomaakin ja yllättää itsensäkin sillä, että kyseisen ihmisen näkeminen saakin perhosia vatsaan.
Ne on epätoivottuja perhosia. Järki kun kuitenkin sanoo, ettei toinen tosiaan ole kiinnostunut eikä edes yhtään sen ystävällisempi kuin muillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet luuseri. Samaa sanoisivat miehelle, joka ihastuu jokaiseen ystävälliseen naiseen. Mutta ei! Nainen on TÄSSÄKIN asiassa kaksoistandardien takia parempi kuin mies.
Luuseri. Luuseri! LUUSERI!!!
Ei siinä että herää tunteita ole mitään luuserimaista. Sen sijaan siinä on, jos ei ymmärrä näiden tunteiden olevan ihan puhtaasti yksipuolisia ja johtuvan siitä, että on ollut liian kauan yksin ja/tai ei ole kuullut ystävällisiä sanoja ikinä/aikoihin keneltäkään.
Sen sijaan oikein superluuseria on alkaa stalkata ihastusta tai yrittää saada omille, täysin yksipuolisille tunteille vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet luuseri. Samaa sanoisivat miehelle, joka ihastuu jokaiseen ystävälliseen naiseen. Mutta ei! Nainen on TÄSSÄKIN asiassa kaksoistandardien takia parempi kuin mies.
Samaa sarjaa on se tilanne jossa nainen surkuttelee yksinäisyyttään ja antaa pakin miehille joihin hänellä olisi mahdollisuus. Se on ihan ok naisen kohdalla ja sitä ymmärretään. Kun mies tekee samaa niin häntä pidetään ylimielisenä luuserina jonka on parempi jäädä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Syynä varmasti rakkaudeton lapsuus ja erityisesti vihamielinen isä. Minusta tuli sitten rakkauden kerjäläinen.
tämä
Ja tämä ihastus ei siis kestä kauaa, mutta se tunne on kuitenkin vahva niin kauan kuin sitä vain kestää.
Häh, mitäh, täh? Onko olemassa naisia joille käy noin? Jee!
Toivottavasti me joskus jossain tavataan. Minä voinkin sitten olla sinulle vaikka kuinka tavattoman ystävällinen. Hihiih!
Minä olen aina luullut että tuo on vain kaltaisteni luuserimiesten ominaisuus, ettei missään voi kulkea koska kaikkialla ihastuu kaikkiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Ihanaa kuulla että on olemassa samanlaisia luuserinaisia.
Mä oon ihastunut melkein jokaiseen mulle vähänkin ystävälliseen mieheen sen jälkeen, kun muutin pois kotoa. Perheemme miehet, ekat miehet, joiden kanssa olin tekemisissä, kohtelivat mua törkeästi. Sen jälkeen kaikki kohteliaisuus miehiltä on ollu ku hunajaa sielulleni. Tajusin kuvion jossain vaiheessa, ja oon päässy automaatti-ihastumisista aikalailla eroon. Vielä on tekemistä siinä, että uskoisin joidenkin miesten pitävän mua oikeesti fiksuna. En ole kovin itsevarma. En tod oleta, että kaikki pitäis mua fiksuna, se on mahdotonta...