APUA! Kumppanin nolo vaiva..
Olen nyt seurustellut kolmatta viikkoa ihanan miehen kanssa mutta hänellä iho-ongelma. Siis psoaris. Iho hilseilee todella pahasti lähes koko vartalon alueelta, ainoastaan kasvot ja päänahka ovat oireettomat. Se noloin ongelma on että kun teen hänelle suuseksiä niin suuhuni jää isoina laattoina ihoa tms.
Jos aamulla olen ottanut suihin niin jo illalla ongelma on palannut eli ihoa irtoaa taas suurina palasina. Onko ketään joka "kärsii" samasta ongelmasta?
Kommentit (28)
En ottaisi suihin jos suu täyttyy hilseilevästä ihosta. Hyi olkoon.
Emme käytä kondomia koska minulla on pillerit ja toisekseen kuka haluaa nuoleskella "kumipatukkaa".
AP
Ilmeisesti ei mitään lääkitystä muuta kuin jotain rasvaa jota iltaisin laittaa paksun kerroksen iholle mutta eihän sitä sinne voi laittaa jos seksiä meinaa harrastaa :(
AP
Onko psoriasis hoidossa? Jos nykyinen hoito ei tehoa, lääkäriin mars. Itse olen käynyt läpi kaikki eri psorihoidot, nyt menossa biologinen hoito.
Noin laaja psori on hoidettava paremmaksi, psoriasis ei ole mikään pelkkä hilseilevä ja hulluna kutiseva iho vaan psori ylläpitää tulehdusta, joka taas vaikuttaa sydämeen, verisuoniin jne.
Ehkä maltatte pitää suuseksistä taukoa ihon paranemisen ajan :) nyt psori ensi hoitoon
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:41"]
Emme käytä kondomia koska minulla on pillerit ja toisekseen kuka haluaa nuoleskella "kumipatukkaa".
AP
[/quote]
Kolme VIIKKOA seurustelua takana, ei mitään järkeä käyttää pillereitä heti ehkäisynä pelkästään.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:49"]
AP
[/quote]
Kolme VIIKKOA seurustelua takana, ei mitään järkeä käyttää pillereitä heti ehkäisynä pelkästään.
[/quote]
No en tietenkään tämän kumppanin takia pillereitä hankkinut, olen syönyt niitä jo melko kauan.
AP
Ja sulla on joka panokerran jälkeen pillu täynnä äijäs mulkun nahkanriekaleita? Hyi saatana...
Kyllä psoriasista täytyy paremmin hoitaa, mies laiminlyö omaa terveyttään. Hyvällä hoidolla tilanne voi parantua merkittävästikin. Psoriasis ei ole mikään pelkkä "kuiva iho", vaan sairaus joka voi myös levitä niveliin. Erikoislääkärille, mars mars.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:35"]
En ottaisi suihin jos suu täyttyy hilseilevästä ihosta. Hyi olkoon.
[/quote]
Nimenomaan! Oksennus tulisi kyllä melko äkkiä. Täytyy kyllä ihmetellä miksi ap tuollaisen vammaisen kanssa edes seurustelee, kyllä minulle ainakin ulkonäkö sen verran paljon merkkaa että en pystyisi olemaan tällaisen ihmisen kanssa tekemisissä saatikka sitten seksiä harrastamaan, yäk!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:51"]
AP
[/quote]
[/quote]
No en tietenkään tämän kumppanin takia pillereitä hankkinut, olen syönyt niitä jo melko kauan.
AP
[/quote]
Ei jessus, tässä on nyt kyse sp-taudeista!
Ja sulla on joka panokerran jälkeen pillu täynnä äijäs mulkun nahkanriekaleita? Hyi saatana...
[/quote]
Melko säälittävää, miksi edes harrastaa seksiä tuollaisen kanssa?!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:53"]
AP
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Kun tapasin kumppanini niin hän kertoi siitä avoimesti eikä ujostellut, on oikein ihana mies. Ei kyllä tosin maininnut mitään että se olisi jokin sp? Onko mies nyt jättänyt jotain kertomatta? Olen ymmärtänyt että se ei tartu ihokontaktissa ainakaan.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:53"]
AP
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Kun tapasin kumppanini niin hän kertoi siitä avoimesti eikä ujostellut, on oikein ihana mies. Ei kyllä tosin maininnut mitään että se olisi jokin sp? Onko mies nyt jättänyt jotain kertomatta? Olen ymmärtänyt että se ei tartu ihokontaktissa ainakaan.
AP
[/quote]
Ai tää olikin provo
Nyt mies lääkäriin ja ap luetunymmärtämiskurssille.
Joo ei pitäisi psorin noin toimia. Ittelläkin on sama ja kun lääkitys on kohdillaan niin ei siitä mitään oireita tulekaan. Eli paremmat lääkkeet kehiin!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:41"]Emme käytä kondomia koska minulla on pillerit ja toisekseen kuka haluaa nuoleskella "kumipatukkaa".
AP
[/quote]
Kuka haluaa nuoleskella kyrpää?? Hyi!!
Mieluummin kumia!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:33"]
Olen nyt seurustellut kolmatta viikkoa ihanan miehen kanssa mutta hänellä iho-ongelma. Siis psoaris. Iho hilseilee todella pahasti lähes koko vartalon alueelta, ainoastaan kasvot ja päänahka ovat oireettomat. Se noloin ongelma on että kun teen hänelle suuseksiä niin suuhuni jää isoina laattoina ihoa tms.
Jos aamulla olen ottanut suihin niin jo illalla ongelma on palannut eli ihoa irtoaa taas suurina palasina. Onko ketään joka "kärsii" samasta ongelmasta?
[/quote]
Ottanut suihin? Hyi helvetti, miten sä voit??????
jssap.