Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamusuukot ja halit parisuhteessa kantava voima? Mies vaatii..

Vierailija
03.09.2015 |

Harrastellaanko teillä?

Meillä alkuun oli mies aamuisin innokas halija ja suukottelija, itse aamu unisena heräsin aina miehen karhun halaukseen ja märkiin suukkoihin, mikäs sen ihanampaa.

Noh, nyt suhdetta takana jo pidempään ja tämä herättelytraditio miehen osalta on jäänyt.

Häntä lähinnä ärsyttää se että minun on vaikea aamuisin herätä ja nousta ylös, toisinaan myös huomauttelee siitä että voisin minäkin hälle keitellä joskus arkisin aamukahvit.

No niin mutta asiaan, nyt mies haluaa suhteen virkistämiseksi palauttaa aamuhalailun, erikseen siis puhui siitä, eli meinannee sitä että mun pitäis jollain ilveellä ilmeisesti sitte alkaa heräämään jollain ilveellä ilman että mies joutuu haliherättelemään minua, koska muutenhan siitä ei kai tarvitsisi keskustella jos vanha tapa hälle olisi se toivottu. Sen kun halailisi.

Miten mä nyt tästä 35 vuoden aamu-unisuudesta nyt herään sitte halailemaan innokkaana, musta tää on vähän outoa? 

En tiedä tajusko kukaan mitä tarkoitan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:24"]Harrastakaa aamu seksiä. Voi hymy huulilla lähteä töihin. [/quote] Aamuseksi on arkiaamuna ehkä yksi kauheimmista asioista mitä voin kuvitella. En vaan pysty nauttimaan seksistä yhtään, kun olen umpiväsynyt ja kokoajan aivoissa kummittelee, että kohta tulee jo kiire jotta ehtii ajoissa töihin. En ole ap, mutta aamu-uninen kylläkin.

[/quote]

Joo toi, ja sitten se kun mulla ainakin on siis niin paikat kohmeessa aamulla etten saa edes kättä puristettua nyrkkiin, oon siis suorastaan koomassa, et aivan todella turha odottaa minkäänlaista tunnetta tai tuntemusta tai ajatusta tai hymyä tai mitään aamuisin. Ärsyttää pysäkillä seisovat naapuritkin kun niitä pitäisi aamulla tervehtiä, siis ärsyttävää :D

AP

Vierailija
22/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan aamupusut, kun mies lähtee töihin. Heräämme siis yhtäaikaa, teemme ja syömme aamupalan yhdessä, minkä jälkeen mies lähtee töihin. Tässä vaiheessa annetaan pusut, minä jatkan aamutoimiani ja lähden myöhemmin töihin. Kyllä tuo aamupusu on meille tärkeä rituaali, jonka väliin jääminen on yleensä merkki siitä, että ollaan riidoissa. Nukumme yön lusikassa, mutta käden reidellä pitäminen autoa ajaessa kuulostaa hyvin teiniltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tuo aamupusu/lähtöpusu samoin kuin kotiin tullessa ja hyvänyön toivotuksena rutiineissa 15v. Pahimmassa pikkulapsivaiheessa ne saattoi olla ainoat hetket päivässä kun koskettiin ja huomattiin toisemme. Suosittelen. Aamu-unisena saatan havahtua hetkeksi miehen noustessa ja lähtiessä töihin, mutta usein pussaa mun nukkuvaa poskea. Aamu-unisuudesta huolimatta aamuseksi on parasta mitä tiedän...mies ei vaan raaski herättää mua kovin usein.

Itse herättelen vanhaa tapaa koskettaa toista aina ohi kulkiessa... En tiedä mihin se tapa tässä arjen rumbassa unohtui, mutta pikku silitys/huonosti osuva lääppäisy tai takamuksen rutistaminen aina kun toinen on käsivarren mitan päässä tai parin sekunnin halaus takaapäin ruuanlaittajalle on vilkastuttanut meidän peitonaluselämää kummasti.