Paperi T on niin Qma!
Kattokaa ny. <3
Kommentit (17)
Näyttää nuhjuiselta ja likaiselta. Ja laiskalta. Kuka hän on?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:22"]
Näyttää nuhjuiselta ja likaiselta. Ja laiskalta. Kuka hän on?
[/quote]
Mun tuleva aviomies. <:
Jännä miten maku vaihtelee. Omasta mielestäni on täysin tavallisen näköinen mies. Ihan miellyttävä, muttei mitään kummoista. Musiikki on taas ihan mielenkiintoista, jos se genre uppoaa.
On se vaan seksikkäin suomalaismies pitkään aikaan. Piti ihan alkaa kuuntelemaan musiikkiaankin, en normaalisti sellaisesta kovin tykkää mutta kun äänensä on hunajaa korvilleni.
Runoilijapoika:)
Katsoin blockfest-lähetystä töllöstä muutama viikko takaperin ja panin merkille että kovin oli mimmivoittoista eturivissä. Kiiluvin silmin katselivat ja kuuntelivat mitä paperi t:llä oli asiaa. Ihan söpöä mielestäni täysin ok. t.mies29
ps. Olisinpa minäkin räppäri.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:33"]
Jännä miten maku vaihtelee. Omasta mielestäni on täysin tavallisen näköinen mies. Ihan miellyttävä, muttei mitään kummoista. Musiikki on taas ihan mielenkiintoista, jos se genre uppoaa.
[/quote]
Tavallisen näköinen? Ei kyllä!
Mäkin tykkään tosi paljon, vaikka yleensä pitkätukat ei kiihota ollenkaan. Mietin vain, että miten kuuma se olisi lyhyillä hiuksilla, kun nyt jo on noin kuuma!
Mut voi olla, että muhun vaikuttaa paljon sen hyvä ääni ja se kun tuntuu ihan älykkäältä tyypiltä. Voi olla, että Paperi T ei olis mun mielestä niin hottis jos en olisi ikinä kuullut sen ääntä enkä tietäis siitä muuta kuin kuvan olisin nähnyt. Silloin se olis varmaan vain 8/10, kun nyt se on 10/10.
Kamala liimaletti. Tollasia oli aikanaan ihan tarpeeksi. Menisi parturiin. Plus että tolla on porsaan silmät. No, makunsa kullakin, sano koira kun muniaan lipaisi.
Se seurustelee, sillä on avopuoliso. Instassa näin!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:53"]Mäkin tykkään tosi paljon, vaikka yleensä pitkätukat ei kiihota ollenkaan. Mietin vain, että miten kuuma se olisi lyhyillä hiuksilla, kun nyt jo on noin kuuma!
Mut voi olla, että muhun vaikuttaa paljon sen hyvä ääni ja se kun tuntuu ihan älykkäältä tyypiltä. Voi olla, että Paperi T ei olis mun mielestä niin hottis jos en olisi ikinä kuullut sen ääntä enkä tietäis siitä muuta kuin kuvan olisin nähnyt. Silloin se olis varmaan vain 8/10, kun nyt se on 10/10.
[/quote]
Oon samaa mieltä! Kato YouTubesta ruger hauer - täällä, siinä se näkyy lyhyillä hiuksilla :D
Niin on. Parempaa kuin Ville Valo.