Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailun ja seurustelun ero

Nainen89
22.03.2022 |

Missä vaiheessa tapailu muuttuu seurusteluksi? Pitääkö siitä aina käydä joku keskustelu ja sopia, että ei enää tapailla muita? Tuntuu, että ihmiset ylipäätään nykyään paljon harrastaa sellaista sarjatreffailua. Itse olen tapaillut tässä parisen kuukautta säännöllisen epäsäännöllisesti erästä miestä, mutta mitään vakavia keskusteluja suhteen tilasta ei olla käyty. Seksiä on harrastettu ja nähty kun molempien arjet antaa myöten, mutta ei olla jatkuvasti yhdessä. Nyt eräs toinen mies piirittää mua aika aktiivisesti ja haluaisi nähdä. Tekisinkö väärin jos näkisin häntä? Hän vaikuttaa myös todella mielenkiintoiselta, ja tuntuu, että menetän jotain jos en katso myös sitä korttia. Toisaalta poden huonoa omatuntoa siitä jo valmiiksi.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo aloitus.

Miehet ovat "kortteja", seksiä on sen mukaan miten "aika antaa myöden" (kas kun ei aukko), samalla kuitenkin tämä on sopimusasia.

Seksisuhde on seksisuhde, oli seksiä kerran viikossa tai kerran vuodessa, söitte yhdessä porkkanoitta tai ette, ja paistoi aurionko tai ei  - ei siitä tarvitse sen vaikeampaa tehdä. 

Vierailija
62/62 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu muuttuu seurusteluksi kun siitä yhdessä sovitaan. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi