Milloin esitäytetty veroilmoitus aukeaa oma verossa?
Kommentit (15)
Mitä tarkoitat aukeaa? Jos se on katsottavissa, on se myös muokattavissa erillisellä Korjaa-linkillä.
Aamulla katsoin, ei ollut tullut .
Olen saanut kelan etuuksia palkan lisäksi, onko siksi hitaampaa ?
Miten muilla jotka ei ole saanut?
Just kävin kattomassa, ei näy vielä.
Kyllä se veroilmoitus sun laatikkoon sitten kolahtaa kun kolahtaa.
Sitten aukeaa kun se sinne tulee. Ne tulee kyllä, ei niitä yhdellä kertaa kaikille saada muodostettua. Vero.fi sivuilla sanotaan, että huhtikuun alussa viim. on OmaVerossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilen. 72€ mätkyjä.
Ai, jäit kiinni verohuijauksesta ja verottaja laittoi arviokaupalla veroja maksettavaksi?
Onko niin, että jos teki loppuvuonna muutosverokortin, niin nyt ei tule ollenkaan veroilmoitusta? Ottivat kai huomioon siinä jo esim. työmatkakulut yms.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että jos teki loppuvuonna muutosverokortin, niin nyt ei tule ollenkaan veroilmoitusta? Ottivat kai huomioon siinä jo esim. työmatkakulut yms.
Kyllä se ilmoitus tulee, ja myöhemmin vielä lopullinen päätös.
Tänään tuli tekstari että on postia omaverossa. Mulel tuli siis tänään. Palautusta liki 500e.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla katsoin, ei ollut tullut .
Olen saanut kelan etuuksia palkan lisäksi, onko siksi hitaampaa ?Miten muilla jotka ei ole saanut?
Aamulla katsoin, ei ole tullut. En ole saanut mitään etuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ilmoitus tulee, ja myöhemmin vielä lopullinen päätös.
Jos esitäytettyyn ei tee muutoksia, eikä puolisokaan tee omaansa, eikä muutoksia tule muualtakaan, ei tule uutta päätöstä enää myöhemmin.
Mulle tuli tänään maililla tieto, että veroehdotus on katsottavissa Omaverossa. Ja sieltähän se löytyi.
Up