Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla miehillä kaverit määrää naisvalinnan - ketuttaa

Vierailija
02.09.2015 |

Miksi pitää olla niin heikko? Mulle usein käynyt niin että joku mies kiinnostuu, mutta sen kaverit haukkuu (ulkonäköä) ja sitten mies perääntyy...Eikö voi käyttää omia aivoja?Kieltämättä munkin kiinnostus lopahtaa heti kun tajuan millainen lammas joku on. Itse pidän vahvoista ihmisistä koska olen itsekin. En voi sietää nysvöilyä ja mielistelyä ja kavereiden pers*eennuoleskelijoita. Menee hyvä nainen hukkaan. Thanks, ei mulla muuta. Kasvattakaa munat ukot!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ajattelee. Vanhemmat naiset on mun mieleen vaikka kaverit mitä sanois.

Vierailija
2/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut juuri niistä miehistä, joilla ei ole vaikutusaltaa ja omaa tahtoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, missähän piireissä liikut? En muista, että ikinä olisi arvosteltu kavereiden kesken, kenenkään tyttöystäviä.
M24

Vierailija
4/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:46"]

Jaa, missähän piireissä liikut? En muista, että ikinä olisi arvosteltu kavereiden kesken, kenenkään tyttöystäviä. M24

[/quote]En puhu seurustelusta, mutta esim jos tapaa jossain baarissa jonkun tai on tapaillut jotakuta. -ap

Vierailija
5/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli 16v? Kuka arvostelee joidenkin tyttöystäviä muut kuin pikkulapset tai teinit.

Vierailija
6/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:46"]

Jaa, missähän piireissä liikut? En muista, että ikinä olisi arvosteltu kavereiden kesken, kenenkään tyttöystäviä. M24

[/quote]En puhu seurustelusta, mutta esim jos tapaa jossain baarissa jonkun tai on tapaillut jotakuta. -ap
[/quote]
Ei kyllä sellaisiakaan valintoja olla arvosteltu tai pisteytetty.
M24

Vierailija
7/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:48"]

Ikää oli 16v? Kuka arvostelee joidenkin tyttöystäviä muut kuin pikkulapset tai teinit.

[/quote]Ikää on 24 v enkä edelleenkään puhu seurustelusta vaan esim ensikohtaamisesta -ap

Vierailija
8/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi olevan sukupuoli-tai ikäkysymys. Itsellä on +25-vuotiaita naispuolisia kavereita, jotka ovat kertoneet mielipiteensä miesvalintojeni ulkonäöstä... Eikä positiivisessa mielessä.

Vierailija
9/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:50"]

En sanoisi olevan sukupuoli-tai ikäkysymys. Itsellä on +25-vuotiaita naispuolisia kavereita, jotka ovat kertoneet mielipiteensä miesvalintojeni ulkonäöstä... Eikä positiivisessa mielessä.

[/quote]Mielipiteensähän voi toki sanoa ääneenkin, mutta kyse oli siitä miten siihen reagoi. Jos kaverit määrää niin paljon sun elämääsi, ettet voi tutustua sua kiinnostavaan ihmiseen niin se kertoo jo sun heikkoudestasi. -ap

Vierailija
10/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveripiirissä on näkynyt kaikenlaista tyttöystävää ja olen kyllä kuullut arvostelua mutta vain vittumaisesta luonteesta, ja sekin sillä tavalla selän takana että tälle kaverille ei olla sanottu mitään. Eihän tuokaan välttämättä ole kauhean asiallista (onneksi myös harvinaista) mutta aina ovat sentään kunnioittaneet kavereitaan sen verran etteivät puutu. Ja voin kertoa että kaiken näköisiä tyttöystäviä on ollut ja ulkonäöstä huolimatta otettu hyvin mukaan esim illanviettoihin.

Vierailija
11/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

Vierailija
12/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muuten ihan samanlaisia, kokemuksesta voin sanoa. Ensiksi nainen flirttailee sit supisupi ja kaverin kanssa perääntyy.

Vierailija
13/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teinimeinigille. Enkä muista silloinkaan kuulleeni vastaavasti, saati nyt yli kolmekymppisenä. Outoa.

Vierailija
14/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ap. Nuo "kasvattakaa munat"-jutut kuuluvat teinilissujen puheisiin. Ei kukaan itseään arvostava aikuinen nainen ala seksistisiä loukkauksia suoltamaan, vaikka miehiltä pakkeja saisikin. Työstä itsetuntoasi.

Vierailija
15/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:54"]Mielipiteensähän voi toki sanoa ääneenkin, mutta kyse oli siitä miten siihen reagoi. Jos kaverit määrää niin paljon sun elämääsi, ettet voi tutustua sua kiinnostavaan ihmiseen niin se kertoo jo sun heikkoudestasi. -ap

[/quote]

No, minusta ei sitä mielipidettäkään ole fiksua sanoa ääneen, jos on kyse vain makueroista. Itse olen ihmetellyt, että miksi muutoin ihan kivat kaverit ovat halunneet tietoisesti pahoittaa mieleni kommentoimalla niiden miesten ulkonäköä, joista olen pitänyt. Ei se negatiivinen kommentointi ole silti valintoihini vaikuttanut tietenkään.

Vierailija
16/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:00"]

Noh noh, ap. Nuo "kasvattakaa munat"-jutut kuuluvat teinilissujen puheisiin. Ei kukaan itseään arvostava aikuinen nainen ala seksistisiä loukkauksia suoltamaan, vaikka miehiltä pakkeja saisikin. Työstä itsetuntoasi.

[/quote]Nimenomaan itseään arvostava ; / .-ap

Vierailija
17/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:43"]Mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ajattelee. Vanhemmat naiset on mun mieleen vaikka kaverit mitä sanois.
[/quote]

Ihana mies

Vierailija
18/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Ei, vaan heikkoitsetuntoinen, joka pitää itseään huonona ja siksi solvaa muita. Itseään arvostavalla ei ole tarvetta muiden seksistiseen pilkkaamiseen. Ei edes silloin, kun asiat eivät mene kuten hän haluaisi niiden menevän. 

Vierailija
19/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asia siinä mielessä kinkkinen, jos kysyn kymmeneltä kaverilta hänen naisihannetta tai kuka baarin naisista mielyttää, saan luultavasti kymmenen eri vastausta, toki jos sinne eksyy joku supermalli, niin vastaukset voivat olla samoja, mutta yleensä valinta tehdään suht tavallisista naisista.

Vierailija
20/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Ei, vaan heikkoitsetuntoinen, joka pitää itseään huonona ja siksi solvaa muita. Itseään arvostavalla ei ole tarvetta muiden seksistiseen pilkkaamiseen. Ei edes silloin, kun asiat eivät mene kuten hän haluaisi niiden menevän. 

[/quote]Mitähän sinä juuri nyt teet? Aika kovaa arvostelua. Mutta jos sille tielle lähdetään niin painu sinäkin run*kari hel*ettiin. Tässä sulle "teinimeininkiä". Vi**u. sitä saa mitä tilaa -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme