Olen kaksi kertaa kasvattanut oman värini takaisin ja todennut että pa""apuhetta että A. oma väri sopii ihmiselle parhaiten ja B. ei se enää näytä niin pahalta kun tulee kunnolla esiin,
Sama ankea maantienharmaa se on yhä. Ei ruskea, ei blondi eikä punainen. Maantie. Vie kaiken värin kasvoistani, näytän sairaalta ja väsyneeltä. Sulaudun hitto vie seinään!
Moni on sanonut syvänruskean, liki mustan pukevan minua todella hyvin vaikka sen sanotaan olevan vihonviimeinen väri suomalaiselle.
Tämä on nyt toinen kerta elämäni aikana kun kasvatin oman värin ja voin sanoa, ettei ikinä enää! Värjään hautaan asti.
Kommentit (43)
Siis värinähän se voi olla kaunis, MUTTA sen värin kylläisyys ei ole edukseen. Värjäämätön hius haalistuu auringon valossa ja valo menee läpi Saaden hiukset näyttämään ankeilta. Kun taas värjätty hius loistaa upeana valossa ja näyttää hyvältä.
Kunpa siis voisi saada oman väriset hiukset, mutta tehostettuna ja värikylläisenä versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on siis täysi epäväri joka koetaa olla sekä vaalea että ruskea onnistumatta kummassakaan, lisäksi onnistuu antamaan vaikutelman likaisista hiuksista vaikka olisi pari tuntia aiemin tullut suihkusta.
Usein tämä väri "kaunistaa" vielä muutenkin ohutta ja liukasta hiusta. En ole tavannut ketään jolla olisi paksut luonnonkiharat JA maantien väri.
Juu, emme ole tavanneet.
Minulla on paksut luonnonkiharat olkapäille asti ja maantien väri, joka on pikkuhiljaa saamassa yhä enemmän valkoisia ja harmaita raitoja.
Minulla on lähes vyötärölle ulottuvat paksut luonnonkiharat hiukset, joissa varsinkin edessä on runsaasti harmaita hiuksia. Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja harmaat hiukset ovat sellaisia jäykkiä jouhia, jotka näkyvät selkeästi, jos hiuksissa on vain omaa maantienharmaata sävyä.
Olen nyt ottanut hiuksiini vaaleita raitoja ja vaikka onkin aina tylsä, kun juurikasvu alkaa näkyä, niin raidoilla jatkan toistaiseksi. Koko olemukseni on huolitellumpi, kun hiuksissa on raidat ja naamakin näyttää terveeltä.
Olen satsannut oikeasti hyviin ja laadukkaisiin shampoisiin ja hoitoaineisiin/hiusmaskeihin. Muut saavat käyttää mitä markettituotteita vain, mutta oma pehkoni saa juuri oikeanlaista shampoota. N48
Minä taas en saa ruvennut tulee harmwits hiuksia,olen ollut punatukkainen , nyt Kampaamos käydä värjyyttää.punaiseksi.