Ahdistus omasta pahasta hajusta
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mistä haju tulee? Oletko käynyt suihkussa/ lääkärissä?
En minä tiedä onko mitään hajua olemassa. Suihkussa käyn kahdesti päivässä.
Ap
Huomautteleeko joku hajusta vai mistä päättelet haisevasi pahalta? Ihminenhän ei yleensä haista omaa pahaa hajuaan ennenkuin haisee todella pahalta tyyliin 2 viikkoa pesemättä ja juustoa tursuaa alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä onko mitään hajua olemassa. Suihkussa käyn kahdesti päivässä.
Ap
Jos sinulla on niin kutsuttu hajunenä?
Vierailija kirjoitti:
Huomautteleeko joku hajusta vai mistä päättelet haisevasi pahalta? Ihminenhän ei yleensä haista omaa pahaa hajuaan ennenkuin haisee todella pahalta tyyliin 2 viikkoa pesemättä ja juustoa tursuaa alushousut.
Moni ihminen haisee pahalle ja pelkään olevani yksi heistä.
Ap
Lääkäriin. Vika on joko fyysinen tai psyykkinen, siellä selviäå kumpaa.
osta jotain hajustetta ja ruiki sitä päällesi...en ole tavannut ketään jota ei tavallinen suihkupesu auta ja deodorantti tai hajusteet...
elä liioittele...ja vaihda puhtaat vaatteet.
Voi johtua ehkä mun painosta, mutta oon laihiksella, n. 120kg nyt ,mutta mulla on paljon lihaksiakin koska käyn koiran kanssa ulkona melkeen jokapäivä.
Osaatko englantia? Oletko lukenut aiheesta englanniksi, "Olfactory reference syndrome"? Jospa se auttaisi sinua kun tiedät että et ole ainut jolla tälläinen pelko on. Ehkä englanninkielisiltä sivustoilta voisi yrittää etsiä apuakin kyseiseen vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se v.tunhajuhullu?
Ei ole.
Ap
Sais kyllä useammallakin ihmisellä olla tällaista, niin ei tarvitsisi haistella löyhkääjiä..
Pääseekö koskaan eroon ahdistuksesta vai hajusta? Molemmista voi päästä eroon. Vähän eri keinoilla tosin. Tietenkin se hajusta eroon pääseminen helpottaa kumpaankin, jos siis haju todellinen eikä vaan päänsisäinen. Ensiksi täytyy selvittää mistä se haju johtuu. Hormoneista, ruokavaliosta, lääkkeistä, peseytymättömyydestä, homeasunnosta vai jostain muusta? Sit kun se tiedossa, niin löytyy sopiva ratkaisu.