Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit nyt!!

Vierailija
02.09.2015 |

Hippisynnyttäjä!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina huvittaa nää ekaan _alatie_synnytykseen lähtevät, jotka meinaavat luomuilla. Yleensä menee niin sanotusti pipariksi se suunnitelma, on ne kivut vaan niin rajut.
Mutta tuossa puhuttiin että oli luonnonmukainen synnytys, eli eikö ilokaasu ole lääkkeellistä kivunlievitystä?
Sitten toi imetys on varmaan kanssa aika must noissa hörhö-hippi-piireissä , niin se onnistumisen stressi saa jo ihmetyksen epäonnistumaan.

Vierailija
42/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"]Miksi ihmeessä orgastisen luomusynnytyksen loppuhuipennus eli ponnistusvaihe oli noin kovasti editoitu? Ei kuulunut äänet ja näkymätkin blurrattu. Kyllä aiemmin on saatu kuulla ihan loppuun asti se synnytysprosessi. [/quote] Ei varmaan ollut kovin kaunista kuultavaa, eli ihan normaalisti karjui, kuten me taviksetkin. Oli kyllä hupaisa jakso. Kävi jotenkin sääliksi.

[/quote]

Mä en ymmärrä miks jotku karjuu ja jopa kiroilee synnytyksessä. Turhaa energian haaskausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mieskin lillu siellä altaassa? :D

Vierailija
44/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:46"]

Off topic, mut huvittaa aina noitten isien paniikki, kun kaunotar Piritta istuu viereen sohvalle.

[/quote]

No en tiedä mikä olisi mun miehen reaktio Pirittaan livenä, mutta kyllä hänen vaistomainen reaktio on aina ollut hänet telkussa nähdessään että aivan liian laiha ja hevosmainen nainen. Ja minusta hän on niin nätti!
[/quote]
Ja silti haluaa katsella.No varmasti vain sun seuraksi;-Dtottakai.

Vierailija
45/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"]Miksi ihmeessä orgastisen luomusynnytyksen loppuhuipennus eli ponnistusvaihe oli noin kovasti editoitu? Ei kuulunut äänet ja näkymätkin blurrattu. Kyllä aiemmin on saatu kuulla ihan loppuun asti se synnytysprosessi. [/quote] Ei varmaan ollut kovin kaunista kuultavaa, eli ihan normaalisti karjui, kuten me taviksetkin. Oli kyllä hupaisa jakso. Kävi jotenkin sääliksi.

[/quote]

Mä en ymmärrä miks jotku karjuu ja jopa kiroilee synnytyksessä. Turhaa energian haaskausta. 
[/quote]

Kukin reagoi tyylillään. Ei sille mitään voi ja minua se auttoi kun sai päästää vähän paineita pihalle.. en tosin kiroillut. Mutta huusin, ähkin ja kiljuin kuin sikaa tapettaisi. Näin siis toisessa synnytyksessä, joissa supistukset oli todella todella voimakkaita ja mun olostani päätellen kätilö luuli jo synnytyksen edenneen ponnistusvaiheeseen.

Ensimmäisessä synnytyksessä kiljuin vain ponnistusvaiheessa ja se antoi rohkeutta ponnistaa lujaa.

Vierailija
46/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo doulat, ei helevata

Vierailija
47/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä doulilla oli sinne synnytyssaliin tullessaan valtavat kassit ja pussukat mukanaan, selässä ja käsissä, mitä ihmettä niissä oli? Kynttilöitä ja kukkia ja homeopaattisia pillereitä? Enemmän kamaa kuin ulkomaille muuttavilla. Suvituuli kutsui niitä kätilöiksi, että synnytykseen tulee kaksi hänen ystävää jotka ovat kätilöitä ja doulia. Uskottavuus meni heti kun toinen kätilö kertoi, että himassa yhdessä seisominem ja tanssiminen saa oksisosiinin erittymään kehossa. Se on oksiTOsiini ja alkaa vapautua kunnolla siinä synnytyksessä, että se lapsi ylipäänsä syntyisi. Sillähän käynnistetään synnytykset saraalassa jos täytyy, ei se raskaana tanssiminen siihen auta.

Olisi ollut vähän fiksumpaa, jossa se mies olisi heittänyt ne hymisevät nuoret ulos sieltä synnytystilanteesta. Heidän juttunsa se lapsen saaminen, ei minkään tää on  ihanaa-huokailevien tytöjen.

Ja toi oli kaukana mistään luomusynnytyksestä, piikkejä alaselkään ja ilokaasua. Siinä ne ideologiat taas unohtui...

Vierailija
48/51 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin ihmettelemään, että jos vastasyntynyt on unelias ja kalpea, tämä rouva kysyy neuvoa imerystuesta. Itse ottaisin kyllä ihan synnytyssairaalaan yhteyttä tai veisin vauvan paivystykseen. Tuossa hän voi olla henki kyseessä.

Vierailija
49/51 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"]

Minä jäin ihmettelemään, että jos vastasyntynyt on unelias ja kalpea, tämä rouva kysyy neuvoa imerystuesta. Itse ottaisin kyllä ihan synnytyssairaalaan yhteyttä tai veisin vauvan paivystykseen. Tuossa hän voi olla henki kyseessä.

[/quot

Lapsi oli ollut muka tauotta rinnalla ja maitoa tuli hyvin. Näkihän sen, että tyypilliseen imetyshörhötyyliin lasta tosiaan pidettiin siinä rinnalla, mutta ei huolehdittu siitä, että imeminen olisi tehokasta. Itselläni oli myös tuollainen lupsutteleva vauva, ja piti tosi napakasti huolehtia imuotteesta, että jotain tapahtui.

Vierailija
50/51 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hiplaajia noi doulat, voi apua :D

Vierailija
51/51 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuus meni heti kun toinen kätilö kertoi, että himassa yhdessä seisominem ja tanssiminen saa oksisosiinin erittymään kehossa. Se on oksiTOsiini ja alkaa vapautua kunnolla siinä synnytyksessä, että se lapsi ylipäänsä syntyisi. Sillähän käynnistetään synnytykset saraalassa jos täytyy, ei se raskaana tanssiminen siihen auta.

Itseasiassa oksitosiini on kiintymys- ja läheisyyshormoni, jota erittyy esim. seksin aikana, halatessa ja vaikkapa nyt tanssiessa, ylipäätään mukavien ja turvallisten ihmisten kanssa ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi