Toisenlaiset äidit nyt!!
Kommentit (51)
Jaa että ilokaasu oli parempi verrattuna homeopaattisiin lääkkeisiin? Ihan tosi?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:14"]Vaikuttaa aika hippimäiselle.
Ja musta on ihan järkyttävää kun sanoi että tuntui paskalle, ettei näin halunnut äidiksi jne. Itselleni sektio oli kamala kokemus ja todella kipeä olin (ei mennyt kaikki hyvin), mutta en ikinä sanoisi tuollaista, että tuntui paskalle. Kiva lapsen isona nähdä ohjelma.
[/quote]
Mä taas samastuin tähän, koska noin mäkin olisin voinut sanoa. Yllättävä keskonen ja lapsi vietiin pois happikoneeseen samantien, kun syntyi. Syliin saanut ottaa ja kun sain, letkut kiinni. Ei se kovin hyvältä tuntunut ja vasta toisen lapsen syntymän jälkeen tajusin, että on edelleen traumat siitä ja mistä jäin paitsi sillon.
Off topic, mut huvittaa aina noitten isien paniikki, kun kaunotar Piritta istuu viereen sohvalle.
Voi saatana mitä hörhöilyä. Mä en tajua miks sen synnytyksen tarttis olla joku the kokemus, joillain jopa lapsen kustannuksella.
Tais jäädä orgasmit saamatta ;)
Ja mitä toi imetyshörhöily tekeekään vauvoille, tää tajus antaa sitä korviketta vasta kun vauva ei ollut avannut silmiään päiviin ja oli valkoinen ja kuivunut. Mitä vittua?
tuliko kenellekään muulle mieleen siitä toisesta doulasta (joka siellä sairaalassa puhui murisemisesta) sen yhden maajussille morsian naisen sulhasehdokas Joosua? :D
Mitä mieltä lahjoista tällä kertaa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:02"]Mitä mieltä lahjoista tällä kertaa?
[/quote]
Ois ne Got kelvannu kyl :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:02"]Mitä mieltä lahjoista tällä kertaa?
[/quote]
Vaunut ostettiin perheelle, joka ei niitä halua. Tätini on myös hippi eikä ole koskaan käyttänyt vaunuja, aina kantoliinassa.
Se jäi kaihertamaan, että miksi ihmeessä lapsen nimeksi tuli Analiina
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:04"]
Tuli...
[/quote] Vesi voittaa tulen!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:46"]
Off topic, mut huvittaa aina noitten isien paniikki, kun kaunotar Piritta istuu viereen sohvalle.
[/quote]
No en tiedä mikä olisi mun miehen reaktio Pirittaan livenä, mutta kyllä hänen vaistomainen reaktio on aina ollut hänet telkussa nähdessään että aivan liian laiha ja hevosmainen nainen. Ja minusta hän on niin nätti!
Joku kiitos synnytysjumalatarelle varmaan...
Miksi ihmeessä orgastisen luomusynnytyksen loppuhuipennus eli ponnistusvaihe oli noin kovasti editoitu? Ei kuulunut äänet ja näkymätkin blurrattu. Kyllä aiemmin on saatu kuulla ihan loppuun asti se synnytysprosessi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"]Miksi ihmeessä orgastisen luomusynnytyksen loppuhuipennus eli ponnistusvaihe oli noin kovasti editoitu? Ei kuulunut äänet ja näkymätkin blurrattu. Kyllä aiemmin on saatu kuulla ihan loppuun asti se synnytysprosessi.
[/quote]
Ei varmaan ollut kovin kaunista kuultavaa, eli ihan normaalisti karjui, kuten me taviksetkin. Oli kyllä hupaisa jakso. Kävi jotenkin sääliksi.
Vaikuttaa naiselta, joka rakastaa huomion keskipisteenä olemista.