Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala? Perheparkkipaikan käytöstä keskustelemenin asiatonta?

Vierailija
02.09.2015 |

Hups-sivua ei löydy

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vissiin joku random.orgilla arpoo poistoon menevät ketjut :D

Vierailija
2/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkan tähän keskusteluun kun en saanut edelliseen viestiä laitettua.... Perheparkit ovat yleensä suurempia ruutuja jotta nimenomaan esim. kantokopan saa pois autosta ilman ongelmia, selkävaivaisen anopin voi ajaa vaikka kaupan oven eteen ja käydä sen jälkeen parkkeeraamassa auton... Kyllä musta on naurettavaa myös se, että sinkkuihmiset ajaa perheparkkeihin. Esimerkkinä pienen vauvan kanssa kaupassakäynti vaikean synnytyksen/sektion jälkeen on jo itsessään raskasta, joten olisi mukavaa ettei silloin tarvitsisi kävellä sitä 50 metriä autolta kauppaan, ja kaupassa on kuitenkin käytävä. Mutta koska monella ei ole kuin se oma napa johon tuijottaa, ei osata nähdä kolikon toista puolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää moderointi on jo sairasta.

Vierailija
4/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:58"]

Minä jatkan tähän keskusteluun kun en saanut edelliseen viestiä laitettua.... Perheparkit ovat yleensä suurempia ruutuja jotta nimenomaan esim. kantokopan saa pois autosta ilman ongelmia, selkävaivaisen anopin voi ajaa vaikka kaupan oven eteen ja käydä sen jälkeen parkkeeraamassa auton... Kyllä musta on naurettavaa myös se, että sinkkuihmiset ajaa perheparkkeihin. Esimerkkinä pienen vauvan kanssa kaupassakäynti vaikean synnytyksen/sektion jälkeen on jo itsessään raskasta, joten olisi mukavaa ettei silloin tarvitsisi kävellä sitä 50 metriä autolta kauppaan, ja kaupassa on kuitenkin käytävä. Mutta koska monella ei ole kuin se oma napa johon tuijottaa, ei osata nähdä kolikon toista puolta...

[/quote]

Siihen oven eteen ei saa pysäköidä eikä meillä selkävaivainen appi nouse autosta kovin ripeästi, yleensä täytyy nousta auttamaan sieltä kuskinpaikalta. Mikä huuto siitäkin tulisi, kun 5 min ollaan oven edessä tientukkeena vain siksi, että perhe merkitsee pelkkiä pikkulapsia.

Sillä synnyttäneellä on mies isyyslomalla ja tämä voi hoitaa kauppa-asiat.

Vierailija
5/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt tajua, että avauksia voi poistaa häiriköinti ja trollausmielessä kuka hyvänsä nykyään. Tajuatteko kuinka helppoa on ilmoittaa asiaton viesti 20 eri ip osoitteesta ja poistaa viestejä ja ketjuja täältä.

Älkää ihmetelkö miksi täältä poistuu asiallisia ja hyviäkin ketjuja täysin mielivaltaisesti.

Vierailija
6/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kaikilla synttynäille ole mies isyyslomalla.. Yksinhuoltajilla, esimerkiksi. Ja meilläkin työtilanteen takia mies oli isyyslomalla vasta kun vauva töytti 3 kk..

Vierailija
7/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa pitää äidin kanssa yhtäaikaa 18 päivää, jona aikana ei ehdi vaikeasta synnytyksestä toipua. Kaupan oven edessä voi aivan hyvin pysähtyä, ei meidän kaupoissa ole minkäänlaista kieltomerkkiä siitä, viehän taksitkin kaupan oven eteen. Ja jos se vaatii että nouset 5 minuuttia ja liikut huonosti niin sinun apellasi lienee oikeus inva korttiin. Silloin ruutuna on inva, ei perhe. Mites yh-mammat? Entäs perheet joissa mies reissuhommissa? Ei se kolikon toinen puoli avautunut sinulle, koska se oma napa... Tiesithän myös että isoissa kaupoissa on pyörätuolit jotka voit hakea auton viereen tarvittaessa?

Vierailija
8/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepaikasta keskusteleminen on TÄYSIN ASIATONTA, MIKÄLI SIIHEN LIITTYY MAMUTUS. Mamuilla on oikeus kaikkeen, myös perhepaikat ovat heidän, vaikka olisivatkin yksin.

Vierailija
9/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä keskustelussa ei mainittu mamuista sanaakaan.

Vierailija
10/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepaikka on suurempi paikka mutta ei mitenkään lakisääteinen, ja puolestani sitä saa käyttää vaikka langanlaiha Miniä ajava urheilullinen sinkku, jos katsoo isoa paikkaa tarvitsevansa. Se, että se sattuu olemaan lähinnä ovea, on tietysti kurjaa niiden puolesta, jotka joutuvat jättämään autonsa kauemmas ja haluaisivat päästä lähelle ovea. Meillä on taapero, mutta me kykenemme kyllä kävelemään vähän kauempaakin, jos perhepaikat on viety. Jos pitää kantaa tavaraa jo kauppaan sisään, esim. pullopusseja tai muuta, kärryt voi ottaa sieltä ulkokatoksesta jo.

Onko joku äiti-ihminen niin avuton, ettei varaa pakastinta täyteen ruokaa hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa? Miksei se lapsen isä voi käydä kaupassa, jos äiti on niin huonokuntoinen, ettei pääse kävelemään?

Vierailija
11/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moderaattoreissa on joku sosiopaatti. Ihmiset keskustelevat ihan asiallisesti parkkipaikasta, siis parkkipaikasta! ja Hups keskustelu poistui. Keskustelu parkkipaikasta poistui. Sinä ei selitä yksikään kissa tai koira tässä maailmassa. Siinä EI voi olla mitään järkeä. Sen on PAKKO olla kiusaamista. Joku moderaattori viihdyttää itseään poistelemalla RANDOMISTI ketjuja ja nauraen suuttuneille keskustelijoille! On varmaan TOSI tylsistynyt elämäänsä ja tyttö/poikaystävä heittänyt pihalle mokoman luuserin niin purkaa sitä TÄÄLLÄ!

Vierailija
12/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:58"]Minä jatkan tähän keskusteluun kun en saanut edelliseen viestiä laitettua.... Perheparkit ovat yleensä suurempia ruutuja jotta nimenomaan esim. kantokopan saa pois autosta ilman ongelmia, selkävaivaisen anopin voi ajaa vaikka kaupan oven eteen ja käydä sen jälkeen parkkeeraamassa auton... Kyllä musta on naurettavaa myös se, että sinkkuihmiset ajaa perheparkkeihin. Esimerkkinä pienen vauvan kanssa kaupassakäynti vaikean synnytyksen/sektion jälkeen on jo itsessään raskasta, joten olisi mukavaa ettei silloin tarvitsisi kävellä sitä 50 metriä autolta kauppaan, ja kaupassa on kuitenkin käytävä. Mutta koska monella ei ole kuin se oma napa johon tuijottaa, ei osata nähdä kolikon toista puolta...
[/quote]
Kyllä minä siihen perhepaikalle jätän auton jos mummoni on mukana. Hän kun kulkee rollaatorilla ja autoon nousu ja meno on hankalaa niin on helpompaa kun ei tarvii varoa viereisiä autoja.

Vierailija
13/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:08"]Ei kuule kaikilla synttynäille ole mies isyyslomalla.. Yksinhuoltajilla, esimerkiksi. Ja meilläkin työtilanteen takia mies oli isyyslomalla vasta kun vauva töytti 3 kk..
[/quote]

Miten joku oli alapeukuttanut tätä :D

Vierailija
14/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:03"]

[/quote]Siis äidinkö pitäisi pysytellä koko päivän neljän seinän sisällä, eikä saisi mennä kauppaankaan?

Vierailija
15/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:08"]

Saatanan idiootti ap. Täällä ei edelleenkään ole yhtään ylläpitäjää. Viesti poistuu jos se saa 20 ilmiantoa.

[/quote]

saatanan idiootti sinä. Kyllä täällä ylläpitoakin käy. Olen nähnyt omin silmin kun keskustelu katoaa sekunneissa ja uusi yritys samalla otsikolla aivan yhtä nopeasti. Täällä mitään automaattipoistoa ole.

Vierailija
16/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:09"]

Mies saa pitää äidin kanssa yhtäaikaa 18 päivää, jona aikana ei ehdi vaikeasta synnytyksestä toipua. Kaupan oven edessä voi aivan hyvin pysähtyä, ei meidän kaupoissa ole minkäänlaista kieltomerkkiä siitä, viehän taksitkin kaupan oven eteen. Ja jos se vaatii että nouset 5 minuuttia ja liikut huonosti niin sinun apellasi lienee oikeus inva korttiin. Silloin ruutuna on inva, ei perhe. Mites yh-mammat? Entäs perheet joissa mies reissuhommissa? Ei se kolikon toinen puoli avautunut sinulle, koska se oma napa... Tiesithän myös että isoissa kaupoissa on pyörätuolit jotka voit hakea auton viereen tarvittaessa?

[/quote]

Kun on niin paljon helpompaa ajaa oikeaoppisesti parkkiruutuun ja auttaa appi siinä ulos autosta. Ei tarvitse mennä oven eteen sompailemaan. Mutta ei, kun siinä lukee, että perhepaikka eikä appi ja minä voida olla samaa perhettä, eihän. Siksi me ei saada siihen ajaa. Paitsi että ajetaan silti, koska jos kauppias haluaa ne paikat vain tietyille asiakkaille, se kauppias jakaa niille tietyille asiakkaille jonkin erityisen merkin, jonka avulla voidaan varmistaa, että tämä auto saa olla tässä. Semmoisia merkkejä ei jaeta => kuka tahansa saa ko. paikoille ajaa.

Meillä on autossa 360 asteen kameravalvonta, kahdesti on jo saatu uudet sivuovet, kun joku veikeä mamma on naarmutellut. Videolta sitten on voitu varmistaa autonsa rekisterinumero.

Vierailija
17/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta perhepaikoille vaan kaikki! Selkävaivaisen appiukon tai anopin kanssa ilman muuta. Enemmän he siitä hyötyvät kuin minä, jos olen esim. 3- ja 7-vuotiaideni kanssa kaupassa. Kun olen vauvojen (kaksoset) kanssa liikenteessä, perhepaikat on kyllä hyvät olemassa. Miinusta muuten siitä, että kaksosten kärryt pitää ainakin meidän lähiprismassa palauttaa sisälle, niitä ei saa palautettua ulkona oleviin kärryparkkeihin. Todella epäkäytännöllistä, kun on yksin kahden vauvan kanssa kaupassa. Mutta siis, itse pidä perhepaikkoja lähinnä perheellisten asiakkaiden kosiskeluna, minua ei häiritse pätkääkään, jos muutkin asiakkaat käyttävät niitä.

Vierailija
18/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä? Meidän vakikaupan edessä on poliiseille varattu ruutu ja minä pysäköin aina siihen. :D Se on ovea lähinnä eikä siellä koskaan ole poliiseja.

Vierailija
19/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:03"]

[/quote]Siis äidinkö pitäisi pysytellä koko päivän neljän seinän sisällä, eikä saisi mennä kauppaankaan?

[/quote]

jos se äiti on niin huonossa kunnossa, että kolme ylimääräistä askelta parkkipaikalta kauppaan koituu kohtaloksi, niin silloin ei pidä mennä kauppaan. Siinä perheparkkiruutujen ekana autona kun voi olla minun autoni ja se synnyttänyt äiti on niin huonokuntoinen, ettei jaksa viereisestä ruudusta kaupalle kävellä. vrt. "pienen vauvan kanssa kaupassakäynti vaikean synnytyksen/sektion jälkeen on jo itsessään raskasta"

Siellä kun ei ole vastasynnyttäneille erikseen omia parkkiruutuja

Vierailija
20/36 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:43"]

Tiedättekö mitä? Meidän vakikaupan edessä on poliiseille varattu ruutu ja minä pysäköin aina siihen. :D Se on ovea lähinnä eikä siellä koskaan ole poliiseja.

[/quote]

Olin kerran Citymarketissa kun vartijat oli soittaneet poliisin paikalle, Ensin ne sakotti sen auton, joka oli poliisin paikalla (iso piha lähes tyhjä) ja vasta sitten ne meni katsomaan sitä näpistelijää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi