Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöä puukotettiin Nokialla!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:22"]

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015090220286787_uu.shtml Nyt tuossa uutisessa sanotaan että poliisit tutkii pahoinpitelikö mies samassa paikassa kesällä 98-syntyneen pojan. Onkohan tuo mies ollut joku teinien yleinen pilkan kohde/ns.kylähullu tms ja nyt mitta täyttyi?

[/quote]

Siinä kaupassa on nähty kyllä sellaista hiihtäjää, että ihan on saattanut vaan seota tämä kyseinen äijä. En usko, että teineillä olisi ollut mitään provosointia tässä tapauksessa.

Vierailija
22/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:22"]http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015090220286787_uu.shtml

Nyt tuossa uutisessa sanotaan että poliisit tutkii pahoinpitelikö mies samassa paikassa kesällä 98-syntyneen pojan. Onkohan tuo mies ollut joku teinien yleinen pilkan kohde/ns.kylähullu tms ja nyt mitta täyttyi?
[/quote]
.jos olisi yleinen pilkan kohde, niin teinit olisivat varmasti osanneet tuossa aiemmassa tapauksess kertoa kuka on tekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kerran todistanut miten nuorisojoukko kuvaa mielestään hassusti pukeutunutta naista. Sen verran sentään oli häpyä että eivät aivan avoimesti, mutta kyllä moni sen huomasi silti. Mua juttu järkytti jotenkin, kun se kuvaamissession innokas alullepanija oli tosi kaunis tyttö, ei mikään pissis vaan fiksun näköinen, näteissä vaatteissa. Että mitä ihmettä tollanen vaivautuu kuvaamaan vähän säälittävää ja epäsopivasti pukeututta, homsuisen näköistä noin kolmekymppistä naista, todennäköisesti mielenterveysongelmista kärsivää. Tyttö kuvasi tätä hämmästyttävän innoissaan, sitten porukalla keräännyttiin nauramaan kuville. Luojan kiitos osasta porukkaa edes välttyi lievä vastahakaoisuus ilakointiin.

Vierailija
24/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti, tämmöiset äijät loppuiäkseen lukkojen taakse.  

Vierailija
25/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:30"]

Olen itse kerran todistanut miten nuorisojoukko kuvaa mielestään hassusti pukeutunutta naista. Sen verran sentään oli häpyä että eivät aivan avoimesti, mutta kyllä moni sen huomasi silti. Mua juttu järkytti jotenkin, kun se kuvaamissession innokas alullepanija oli tosi kaunis tyttö, ei mikään pissis vaan fiksun näköinen, näteissä vaatteissa. Että mitä ihmettä tollanen vaivautuu kuvaamaan vähän säälittävää ja epäsopivasti pukeututta, homsuisen näköistä noin kolmekymppistä naista, todennäköisesti mielenterveysongelmista kärsivää. Tyttö kuvasi tätä hämmästyttävän innoissaan, sitten porukalla keräännyttiin nauramaan kuville. Luojan kiitos osasta porukkaa edes välttyi lievä vastahakaoisuus ilakointiin.

[/quote]

Joo, kyllähän se vituttaa penikat puhelintensa kanssa, laittavat videoita nettiin. Äijällä ehkä vain naksahti, jos mt-ongelmia ja muuta taustalla.

Vierailija
26/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:30"]Olen itse kerran todistanut miten nuorisojoukko kuvaa mielestään hassusti pukeutunutta naista. Sen verran sentään oli häpyä että eivät aivan avoimesti, mutta kyllä moni sen huomasi silti. Mua juttu järkytti jotenkin, kun se kuvaamissession innokas alullepanija oli tosi kaunis tyttö, ei mikään pissis vaan fiksun näköinen, näteissä vaatteissa. Että mitä ihmettä tollanen vaivautuu kuvaamaan vähän säälittävää ja epäsopivasti pukeututta, homsuisen näköistä noin kolmekymppistä naista, todennäköisesti mielenterveysongelmista kärsivää. Tyttö kuvasi tätä hämmästyttävän innoissaan, sitten porukalla keräännyttiin nauramaan kuville. Luojan kiitos osasta porukkaa edes välttyi lievä vastahakaoisuus ilakointiin.
[/quote]

Kotikasvatus sillä muidulla oli vikana. Saatanan sekopääkakarat ja sekopääpuukottajat

Vierailija
27/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa tämä tapahtui??

Vierailija
28/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:30"]Olen itse kerran todistanut miten nuorisojoukko kuvaa mielestään hassusti pukeutunutta naista. Sen verran sentään oli häpyä että eivät aivan avoimesti, mutta kyllä moni sen huomasi silti. Mua juttu järkytti jotenkin, kun se kuvaamissession innokas alullepanija oli tosi kaunis tyttö, ei mikään pissis vaan fiksun näköinen, näteissä vaatteissa. Että mitä ihmettä tollanen vaivautuu kuvaamaan vähän säälittävää ja epäsopivasti pukeututta, homsuisen näköistä noin kolmekymppistä naista, todennäköisesti mielenterveysongelmista kärsivää. Tyttö kuvasi tätä hämmästyttävän innoissaan, sitten porukalla keräännyttiin nauramaan kuville. Luojan kiitos osasta porukkaa edes välttyi lievä vastahakaoisuus ilakointiin.
[/quote]

Kotikasvatus sillä muidulla oli vikana. Saatanan sekopääkakarat ja sekopääpuukottajat
[/quote]

Ja tuota sekopääkakaraa meinasin tuolla 28:n viestissä mainittuun nättiin tyttöön, en puukotettuun tyttöön.

Vierailija
29/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kantaa puukkoa aina mukanaan. On surmannu kolme ihmistä. Istui jo tuomion. Nyt kulkee puukon kanssa vapaana ja juo ja ärhentelee.

Vierailija
30/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos tästäkin tälle uudelle uljaalle demoralisoidulle yhteiskunnalle josta on siivottu pois perinteinen vieraiden aikuisten puuttuminen lasten/nuorten typerään käytökseen. Joku aikakoneella 50-luvulta napattu aikuinen olisi antanut fiksupissikselle korvatillikan ja kuvaaminen olisi päättynyt siihen.

Vierailija
31/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:34"]

Isäni kantaa puukkoa aina mukanaan. On surmannu kolme ihmistä. Istui jo tuomion. Nyt kulkee puukon kanssa vapaana ja juo ja ärhentelee.

[/quote]

Kova jätkä. Oletko samanlainen.

Vierailija
32/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:35"]

[/quote]

Kiitos tästäkin tälle uudelle uljaalle demoralisoidulle yhteiskunnalle josta on siivottu pois perinteinen vieraiden aikuisten puuttuminen lasten/nuorten typerään käytökseen. Joku aikakoneella 50-luvulta napattu aikuinen olisi antanut fiksupissikselle korvatillikan ja kuvaaminen olisi päättynyt siihen.

[/quote]

Joopa joo, mikään ei ole niin helppo sanoa kuin sieltä kotisohvalta että varmasti olisin itse ruvennut antamaan korvatillikkaa jollellekin kakaralle. Minä joka olin tuossa tilanteessa olin vain iloinen että kohde itse ei huomannut lainkaan nuorisoa eikä kuvaamista, hän selvitti kassan kanssa jotain asiaansa. Eikä kyllä tullut mieleenkään kiinnittää varta vasten naisen huomiota asiaan. Siinä vaiheessa kun pääsin itse kassalta pois, kaikki osalliset olivat jo häipyneet paikalta, joten toivon ettei nainen koskaan huomannutkaan mitä tapahtui. 

Vierailija
33/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamutus aiheutti puukotuksen. Me maahanmuuttokriitikot olemme hiukan nyt tuohtuneita puhelimista. Kaiken maailman pakolaiset tulee Suomeen ja niillä on hienommat puhelimet ja muut pelit. Tyttö varmaan pilkannut puukottajan puhelinta ja puolustellut mamuja tai ollut hiphop tyylinen pissis. Vähemmästäkin hermot kärähtää. En halua puolustella puukottajaa, mutta tosiasia on että ei suomalaisilla ole tapana puukotella toisiaan toisin kuin noilla rikastuttajilla, joten jotain on järkyttävää on pitänyt uhrin tehdä. Voi olla että oli narkki tai joku hivhomo, juopot on yleensä rauhallista väkee ja otanhan silloitällöin itsekkin juoman tai pari eikä puukko ole koskaan oikeesti heilunut.

Vierailija
34/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaantaan Siwassa Nokialla. Kyseisessä kaupassa käy kieltämättä aika erikoista porukkaa, jonkin verran mt-potilaita, asun itse kaupan lähellä ja käyn siellä usein. Sääliksi käy tyttö ja kaupan väki.

Vierailija
35/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen vastaus siis viestiin 32. Ei tainnut kännykällä viestiin vastaus onnistua.
T. 39.

Vierailija
36/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa sitten kommenttiosio. On auki.

Vierailija
37/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:09"]

Hö..joku kukkahattuinen kyylä poisti viestini vaikken sanonut mitään loukkaavaa. Olin siis kaupassa tuolloin. Puukottaja ei näyttänyt suomalaiselta. Oliko nyt paremmin muotoiltu?

[/quote]

Mikset ole käynyt tätä kertomassa tuolla Iltalehden artikkelin kommenttiosiossa?

Vierailija
38/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää että aikuinen mies käy käytännössä lapsen kimppuun puukkoinensa. Linnaan vaan tapon yrityksestä. Tai sitten jonnekin suljetulle vankimielisairasosastolle. Tytöllä, jos selviää hengissä, tulee kuitenkin olemaan vuosien terapiat ja pelkotilat tuollaisen hyökkäyksen jälkeen.

Vierailija
39/39 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote]

Joopa joo, mikään ei ole niin helppo sanoa kuin sieltä kotisohvalta että varmasti olisin itse ruvennut antamaan korvatillikkaa jollellekin kakaralle. Minä joka olin tuossa tilanteessa olin vain iloinen että kohde itse ei huomannut lainkaan nuorisoa eikä kuvaamista, hän selvitti kassan kanssa jotain asiaansa. Eikä kyllä tullut mieleenkään kiinnittää varta vasten naisen huomiota asiaan. Siinä vaiheessa kun pääsin itse kassalta pois, kaikki osalliset olivat jo häipyneet paikalta, joten toivon ettei nainen koskaan huomannutkaan mitä tapahtui. 
[/quote]
No jees, kuvat löytyy sit hetken päästä instasta tms, kun kukaan ei puuttunut. Pari ilkkuvaa teiniä onkin yhtäkkiä parisataa. Tämä yes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi