TE-toimisto työllisti minut
Eli järjesti hr-yhtiöiden haastattelun rakennuksessaan ja kävin siellä. En päässyt tähän paikkaan, mutta muutaman kuukauden päästä hr-yhtiöt lähetti tekstiviestin, että pääsenkö tekemään toista työtä. TE-toimisto maksoi vielä palkkatukea :P
Kommentit (26)
Minä pääsin palkkatuella töihin viime kuun alussa. Mun työnantajalla ei valitettavasti olisi varaa maksaa koko palkkaani joten ilman palkkatukea he eivät olisi palkanneet ketään. Työtä kuitenkin minulle riittää ja olen tyytyväinen. Työskentelen voittoa tavoittelemattomalle järjestölle.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:45"]Palkkatukirahat on loppu. Muuten hyvä mainosyritys [/quote] Mulle myönnettiin 30% palkkatuki tänä kesänä. Meinaatko, että kusettivat vaan eikä mitään palkkatukia tulekkaan, jos joku minut työllistää?
[/quote]
EI tule:D ilmoittavat, että rahat on loppu, kun työnantaja tekee palkkatukihakemuksen te-toimistolle
[/quote]
Mä sain täyden palkkatuen nyt syyskuun alusta. Aattelepa sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:26"]
mutkin ne työllisti. jouduin täyttämään erilaisia lappuja vaikka kuinka vitusti. toi siitä huolimatta että ne kertoivat mulle heti kättelyssä ettei ne tee mitään mun eteeni.
[/quote]
Mitä ihmeen lappuja?.Kaikkihan on netissä-
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:45"]Palkkatukirahat on loppu. Muuten hyvä mainosyritys [/quote] Mulle myönnettiin 30% palkkatuki tänä kesänä. Meinaatko, että kusettivat vaan eikä mitään palkkatukia tulekkaan, jos joku minut työllistää?
[/quote]
Minä aloitin eilen palkkatukityön Tampereella, joten ainakaan siellä rahat eivät (vielä) ole lopussa.
[/quote]
Lehdessä luki, että jo myönnetyt maksetaan, niihin on varattu rahaa.
Jaha. Taas on siis meneillään loispummiyrittäjien hämäys. On otettu pari Lions-kaveria mukaan ja nyt yritetään kusea köyhiä silmään. Koko arsenaali onkin jo käytössä, ja kaikki paperinmakuiset hahmot lausuvat vuorosanansa tavan mukaan.
Voin antaa 9€/päivä paikkani pakolaiselle. Voi säästää rahaa uuteen älypuhelimeen.