Mitä vikaa on keltaisissa hiuksissa?
Kaikkialla kaupataan keltaisuudenpoistajia ja palvotaan harmaita hiuksia joissa ei ole yhtään keltaista.
Kommentit (13)
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Harmaa on kai sitten trendikästä.
Keltaiset hiukset ja siniset silmät ovat todella hyvä yhdistelmä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:30"]ovat kusisia
[/quote]
Ovatko ruskeat hiukset sitten paskaisia?
Näyttää likaisilta. Etenkin jos on vähänkin tummaa tyvikasvua. Yök.
Hiusten keltaisuus on ylipäänsä ongelma vain silloin kun hiuksia vaalennetaan älyttömästi luonnollisesta väristään. Silloin kannattaa miettiä onko itse keltaisuus ongelma vai se että alunperinkin on värjännyt sopimattoman värin.
Minusta joillekin se keltainen sävy hiuksissa ei sovi, mutta toisille ei myöskään sellainen täysin kylmä sävy.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:30"]ovat kusisia
[/quote]
Ovatko ruskeat hiukset sitten paskaisia?
[/quote]
ovat
Luonnolliset hiukset on parhaat. Sitten kun blondit ja muut katoaa ja on pelkää samaa tylsyyttä niin sitten voi värjätä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:43"]Hiusten keltaisuus on ylipäänsä ongelma vain silloin kun hiuksia vaalennetaan älyttömästi luonnollisesta väristään. Silloin kannattaa miettiä onko itse keltaisuus ongelma vai se että alunperinkin on värjännyt sopimattoman värin.
[/quote]
Onko tämä taas jotain itkua että vain aidot blondit saavat olla blondeja?
Ei mitään. Hiustuotefirmat ovat vaan kehitelleet markkinaraon keltaisenpoistosta.