Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kannustivat tekemään profiilin tinderiin, että sieltä se nainen löytyy....No kuinkas kävikään...

Vierailija
21.03.2022 |

En saanut yhtään matchia yli viikkoon.

Tinder kuitenkin näytti että tykkäyksiä on, ja ihmettelin asiaa.

Sitten parin päivänä testiksi vedin oikealle kaikki vastaantulevat käyttäen aina loppuun sen päivän ilmaiset tykkäykset.

Ja selvisi että kaikki naiset olivat sellaisia jotka eivät minua viehätä pienimmässäkään määrin: Lähes kaikki reilusti ylipainoisia, tupakoivia/alkokuvia, lapsia suurella osalla, olemuksesta paistoi se että itsestään ei pidetä huolta henkisesti eikä fyysisesti, minua reilusti vanhempia, naama ei yhtään omaan makuuni, matalaa koulutustasoa, kirjoitusvirheitä profiilissa, wt -ja elämänkallutyyppejä, eivät harrasta urheilua, monista sai todella yksinkertaisen kuvan

Miksi näin? Olen itse kuitenkin Komea, 185cm pitkä, 92kg (n. 10% rasvoilla), mukava, älykäs, viisas, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, käyn säännöllisesti parturissa, hoidatan hampaani, pukeudun puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, omaan tyylitajun, harrastan kuntosalilla käyntiä, uintia, crossfittiä sekä muita urheilulajeja ja se näkyy...En polta tupakkaa, en käytä huumeita, alkoholia pieniä määriä joskus juhlissa, minulla ei ole vielä lapsia.

Kuka tuolta tinderistä jotain on löytänyt?

M34

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

92kg on aika iso. Oletko miettinyt laihduttamista? -20kg pois niin olisi oikein sopiva.

Vierailija
42/42 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi