Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kannustivat tekemään profiilin tinderiin, että sieltä se nainen löytyy....No kuinkas kävikään...

Vierailija
21.03.2022 |

En saanut yhtään matchia yli viikkoon.

Tinder kuitenkin näytti että tykkäyksiä on, ja ihmettelin asiaa.

Sitten parin päivänä testiksi vedin oikealle kaikki vastaantulevat käyttäen aina loppuun sen päivän ilmaiset tykkäykset.

Ja selvisi että kaikki naiset olivat sellaisia jotka eivät minua viehätä pienimmässäkään määrin: Lähes kaikki reilusti ylipainoisia, tupakoivia/alkokuvia, lapsia suurella osalla, olemuksesta paistoi se että itsestään ei pidetä huolta henkisesti eikä fyysisesti, minua reilusti vanhempia, naama ei yhtään omaan makuuni, matalaa koulutustasoa, kirjoitusvirheitä profiilissa, wt -ja elämänkallutyyppejä, eivät harrasta urheilua, monista sai todella yksinkertaisen kuvan

Miksi näin? Olen itse kuitenkin Komea, 185cm pitkä, 92kg (n. 10% rasvoilla), mukava, älykäs, viisas, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, käyn säännöllisesti parturissa, hoidatan hampaani, pukeudun puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, omaan tyylitajun, harrastan kuntosalilla käyntiä, uintia, crossfittiä sekä muita urheilulajeja ja se näkyy...En polta tupakkaa, en käytä huumeita, alkoholia pieniä määriä joskus juhlissa, minulla ei ole vielä lapsia.

Kuka tuolta tinderistä jotain on löytänyt?

M34

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole komea. Komeat saavat aina seuraa.

Vierailija
22/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että naiset eivät ole sinulle mitään velkaa. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Kokeile etsiä miehiä?

Miksi etsisin miehiä jos olen umpihetero?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on jämäpaloja jämäpaloille. Se sen ihmeellisempää

Vierailija
24/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että naiset eivät ole sinulle mitään velkaa. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Kokeile etsiä miehiä?

Miksi etsisin miehiä jos olen umpihetero?

ap

Tuo on erään palstalaisen miesv ihaketjuissa roikkuvan reppanan vakioehdotus. Ei kannata välittää.

Vierailija
25/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, rasvaprosentti-trolli taas vauhdissa. Koskakohan sun kalloon uppoaa ettei naisia kiinnosta miehen tarkka rasvaprosentti pätkääkään. Ainoastaan toisia miehiä kiinnostaa joten..

Vierailija
26/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exästä on tullut tinder-addikti. Se juoksee muna pystyssä pitkin maakuntia tindertreffeillä ja mua oikein ällöttää. Viime viikonloppunakin lähti ja oli koko viikonlopun jonkun naisen luona, toisessa kaupungissa. Jotenkin hävettää, että kaikki meidän kaverit tietää sen touhut 😒

Vierailija
27/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt millaisia kuvia sulla on? Eihän ole mitään näistä:

-salipullistelukuva

-kuva kalsareista

- aurinkolasikuva

-kuvassa vain naama, kroppa ei näy

-pipo päässä (olet luultavasti epäedullisella tavalla kaljuuntuva)

- kuva niin kaukaa ettei ulkonäöstäsi saa mitään käsitystä

- vessanpeilikuva jossa sieraimet näkyy alapuolelta

-et hymyile

-joku piirroskuva tai jostain napattu kuva joka vihjailee seksistä

-vain maisemakuva

Kuva on se millä Tinderissä joko tulee osumia tai ei tule. Se millainen oikeasti olet selviää vasta tavatessa.

Vierailija
28/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko koulutettu? Käytkö töissä? Omistatko mitään?

Vierailija
29/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti komea, saisit kyllä tykkäyksiä myös toisentyyppisiltä naisilta. Olet todennäköisesti arvioinut oman ulkonäkösi yläkanttiin.

Todellisuudessahan ap on 10-15 vuotta väitettään vanhempi, Ylipainoinen ja kaljuuntuva. Ainoa urheiluharrastus on oikean käden liike oluen juomisen yhteydessä. 

Niin, se siis nostaa vasemmalla kädellä oluttölkkiä ja oikea käsi tekee liikettä.

Amatööri. Vasurilla juodessa voi läikyttää kun taas vasurilla puuhatessa tuntuu vähän vieraalta kädeltä. Tosipro vielä istuu vasurinsa päällä ensin, että käsi hiukan turtuu. Tuntuu vielä enemmän vieraalta.

Vierailija
30/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos, rasvaprosentti-trolli taas vauhdissa. Koskakohan sun kalloon uppoaa ettei naisia kiinnosta miehen tarkka rasvaprosentti pätkääkään. Ainoastaan toisia miehiä kiinnostaa joten..

Et taida edustaa kaikkia naisia? Voit siis puhua omasta puolestasi, SINUA ei kiinnosta rasvaprosentti joten...

Vierailija
31/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exästä on tullut tinder-addikti. Se juoksee muna pystyssä pitkin maakuntia tindertreffeillä ja mua oikein ällöttää. Viime viikonloppunakin lähti ja oli koko viikonlopun jonkun naisen luona, toisessa kaupungissa. Jotenkin hävettää, että kaikki meidän kaverit tietää sen touhut 😒

Juokse sinä pillu auki. Ota joka viikonloppu uusi mies.

Vierailija
32/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti komea, saisit kyllä tykkäyksiä myös toisentyyppisiltä naisilta. Olet todennäköisesti arvioinut oman ulkonäkösi yläkanttiin.

Todellisuudessahan ap on 10-15 vuotta väitettään vanhempi, Ylipainoinen ja kaljuuntuva. Ainoa urheiluharrastus on oikean käden liike oluen juomisen yhteydessä. 

Niin, se siis nostaa vasemmalla kädellä oluttölkkiä ja oikea käsi tekee liikettä.

Amatööri. Vasurilla juodessa voi läikyttää kun taas vasurilla puuhatessa tuntuu vähän vieraalta kädeltä. Tosipro vielä istuu vasurinsa päällä ensin, että käsi hiukan turtuu. Tuntuu vielä enemmän vieraalta.

No nyt tuli asiaa 👍

Vierailija
33/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas selvisi se mikä naisia ainoastaan kiinnostaa miehessä...

Vissiin pitäis jotain bemareiden, omakotitalojen ja purjeveneiden kuvia vaan laittaa sinne tinderiin.

Vierailija
34/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse sinä pillu auki. Ota joka viikonloppu uusi mies.

Kaverit jo nauraa sille selän takana, en mä halua, että muakin alettaisiin pitämään pellenä. Eikä tollanen vieraitten ihmisten sarjapaneminen muutenkaan ole mun juttu.

Vierailija
35/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida edustaa kaikkia naisia? Voit siis puhua omasta puolestasi, SINUA ei kiinnosta rasvaprosentti joten...

Kyllä se edustaa

Vierailija
36/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin pitäis jotain bemareiden, omakotitalojen ja purjeveneiden kuvia vaan laittaa sinne tinderiin.

Pitää olla sellainen tilanne, että ei itse saa miehestä elättiä. Näitä on nimittäin paljon tuolla liikenteessä.

Vierailija
37/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä tunnetusti autokuvat kiinnostaa juuri naisia. Suosittelen laittamaan ensimmäiseksi kuvaksi auton.

Vierailija
38/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, onko kukaan koskaan tavannut yhtään naista, jota kiinnostaa miehen rasvaprosentti? Oikeasti tästä on kyllä tutkimuksiakin, ja suuri enemmistö naisista ottaa mieluummin hieman pullukan. Jos siellä Tinderissä lukee jotain rasvaprosentista, niin selitys on siinä. Kireän lihaskimpun kanssa seksi ei vain tunnu yhtä mukavalta, mutta suurempi syy on se, että sinun oletetaan haluavan yhtä kireän naisen, jolloin elämästä nauttiminen on vaikeaa.

Vierailija
39/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, onko kukaan koskaan tavannut yhtään naista, jota kiinnostaa miehen rasvaprosentti? Oikeasti tästä on kyllä tutkimuksiakin, ja suuri enemmistö naisista ottaa mieluummin hieman pullukan. Jos siellä Tinderissä lukee jotain rasvaprosentista, niin selitys on siinä. Kireän lihaskimpun kanssa seksi ei vain tunnu yhtä mukavalta, mutta suurempi syy on se, että sinun oletetaan haluavan yhtä kireän naisen, jolloin elämästä nauttiminen on vaikeaa.

Naisia ei kiinnosta miehen rasvaprosentti numerona, mutta nainen ei halua läskiä miestä...Eli käytännössä sama asia kuin rasvaprosentti kyllä kiinnostaa naista.

Jos mies kertoo olevansa 185/95, niin nainen ajattelee heti miehen olevan pullukka, ja siksi pitää kertoa että paino tulee lihaksista jos niin on.

Vierailija
40/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tinderistä ei tunnu osuvan ketään sopivaa treffeille, niin miten se eroaa siitä, ettei meinaa löytää ketään, joka kolahtaisi Tinderin ulkopuolella? Ihan loogista, eikä mikään av-palstalle vänisemisen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme