Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kannustivat tekemään profiilin tinderiin, että sieltä se nainen löytyy....No kuinkas kävikään...

Vierailija
21.03.2022 |

En saanut yhtään matchia yli viikkoon.

Tinder kuitenkin näytti että tykkäyksiä on, ja ihmettelin asiaa.

Sitten parin päivänä testiksi vedin oikealle kaikki vastaantulevat käyttäen aina loppuun sen päivän ilmaiset tykkäykset.

Ja selvisi että kaikki naiset olivat sellaisia jotka eivät minua viehätä pienimmässäkään määrin: Lähes kaikki reilusti ylipainoisia, tupakoivia/alkokuvia, lapsia suurella osalla, olemuksesta paistoi se että itsestään ei pidetä huolta henkisesti eikä fyysisesti, minua reilusti vanhempia, naama ei yhtään omaan makuuni, matalaa koulutustasoa, kirjoitusvirheitä profiilissa, wt -ja elämänkallutyyppejä, eivät harrasta urheilua, monista sai todella yksinkertaisen kuvan

Miksi näin? Olen itse kuitenkin Komea, 185cm pitkä, 92kg (n. 10% rasvoilla), mukava, älykäs, viisas, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, käyn säännöllisesti parturissa, hoidatan hampaani, pukeudun puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, omaan tyylitajun, harrastan kuntosalilla käyntiä, uintia, crossfittiä sekä muita urheilulajeja ja se näkyy...En polta tupakkaa, en käytä huumeita, alkoholia pieniä määriä joskus juhlissa, minulla ei ole vielä lapsia.

Kuka tuolta tinderistä jotain on löytänyt?

M34

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että naiset eivät ole sinulle mitään velkaa. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Kokeile etsiä miehiä?

Vierailija
2/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut jossain korvenperällä?

Vierailija
4/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen sinua lyhyempi, poltan tupakkaa, otan alkoholia silloin tällöin, ei haittaa naisen lapset, olen vanhempi, en ole erityisen komea, mutta osaan kirjoittaa naisille. Sain tinderistä paljon kauniita naisia sänkyyni ja yhden pitkän parisuhteen kun tinserissä vielä pyörin.

Vierailija
5/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on viikko vaihtunut ja perusprovoa heitetään ilmoille? 

Vierailija
6/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti komea, saisit kyllä tykkäyksiä myös toisentyyppisiltä naisilta. Olet todennäköisesti arvioinut oman ulkonäkösi yläkanttiin.

Vierailija
7/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on käynyt näin? Eikö tämä ole vähintään 27. kerta?

Vierailija
8/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko modella luppoaikaa, vai mikä provo tämä on kun pomppaa esille vähän väliä?

Mutta onhan se kai mukavampi lukea vastauksia tähän, kuin ainaista sotaa ja koronaa.

Vierailija
9/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoasi. Weetee on hyvä sängyssä!

Vierailija
10/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti komea, saisit kyllä tykkäyksiä myös toisentyyppisiltä naisilta. Olet todennäköisesti arvioinut oman ulkonäkösi yläkanttiin.

Todellisuudessahan ap on 10-15 vuotta väitettään vanhempi, Ylipainoinen ja kaljuuntuva. Ainoa urheiluharrastus on oikean käden liike oluen juomisen yhteydessä. 

Vierailija
11/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoin ja lapseton 30v nainen harvemmasa kun lottovoitto..kaikki on tehneet heti lapsia jokaiselle vastaan tulijalle ja lihoneet 20kg,,,,

Vierailija
12/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee omaavansa hyvän tyylitajun, vaikka joku muu voi olla eri mieltä. Kuvailet ensimmäisenä itseäsi Komeaksi oikein isolla K:lla. Ehkä kuvistasi paistaa läpi joku sellainen, jonka älykkäät naiset kiertävät kaukaa.

Vierailija
13/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko profiilitekstissäsi ja kuvassasi on paljon pielessä tai sitten käsityksesi komeudestasi on reippaasti yläkanttiin.

Vierailija
14/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä miesten itsekritiikittömyyttä ja ylitsepursuavaa itsetuntoa (olen tosi komea vaikka todennäköisesti ihan tavallinen) saa ostaa?

Vierailija
15/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätä miesten itsekritiikittömyyttä ja ylitsepursuavaa itsetuntoa (olen tosi komea vaikka todennäköisesti ihan tavallinen) saa ostaa?

Täytyy myös muistaa trollaamisen suuri mahdollisuus. Trollatessa voi olla vaikka Kiinan keisari, jos sitä tarvitaan.

Vierailija
16/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pitkä ja komea niin tinderissä olisi vientiä. Jos olet tavallinen suomalainen mies niin mahdollisuutesi tinderissä ovat melko olemattomat. 

Itse olin hetken tinderissä, en saanut mätsejä, menin perinteisellä linjalla ja löytyi mätsejä. Suosittelen perinteitä. 

Vierailija
17/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän jutun pointti olikaan ? Ainiin onko kukaan löytänyt. Joo on. Mun kaverini löysi kumppanin pelattuaan 2 vuotta tinderiä

Vierailija
18/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollina 0/5

Jos oot tosissasi, vinkkejä:

-onko sulla hyvät kuvat? Hymyiletkö vai onko naama iänikuisella mutrulla? Onko kuvat otettu kunnon kameralla vai perunalla?

- oletko normaali itsesi vai yritätkö esittää jotakin coolia tyyppiä? Esim aurinkolasit kokoajan naamalla ja omahyväinen virne päällä.

- onko profiili teksti kunnossa? Onko itsekehua yhtä paljon kuin täällä vai kerrotko itsestäsi ja harrastuksistasi normaalisti? Kerrotko itsestäs muuta kuin ulkoiset tuntomerkit ja urheiluharrastukset?

- Ja sitten se mitä kovin usein naisille toitotetaan: etkö hahmota omaa markkina-arvoasi ja etsit jotakin super instabebeä vaikka oma tasosi on alempana...

T. Tinderissä ollut nuori nainen

Vierailija
19/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteell, että sieltä löytyikin sulle sopiva mies. XD

Vierailija
20/42 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessahan ap on 10-15 vuotta väitettään vanhempi, Ylipainoinen ja kaljuuntuva. Ainoa urheiluharrastus on oikean käden liike oluen juomisen yhteydessä. 

Niin, se siis nostaa vasemmalla kädellä oluttölkkiä ja oikea käsi tekee liikettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi