Miksi ette leivo itse terveellisiä leipiä
Sämpylöitä ja muita. Kaupassa on täyttä skeidaa nää hei.
Kommentit (11)
Kaupasta saa Reissumiestä. Pieni pussi 0,28 €, LIDL
No eikä ole skeidaa. Leipä on hyvää ravintoa, kunhan siinä on kuitua, eikä pelkästään valkoista vehnää. Ja ihan kaupan leipäkin on.
Itse leivon välillä, mutta koska olen ronkeli leivän tuoreuden suhteen, enkä halua syödä kuin päivän vanhaa max - ja pakastaminenkin tekee leivästä ikävän sitkasta ja kovaa - ostan sitä myös.
Ja sitten kotileipuri lukee lehdestä, että suuri leipomo aloittaa yt-neuvottelut väen vähentämiseksi, kun menekki on laskenut. Kotileipuri on siitä tuohtunut ja ihmettelee, eikö hallitus tee mitään.
Koska en jaksa enkä halua, ja olen valmis maksamaan siitä että joku muu tekee sen puolestani. Siihenhän koko yhteiskuntamme perustuu, maksetaan toisille sellaisista palveluista mitä ei joko haluta, osata tai voida tehdä itse. Ihan normaalia.
Kaupassa leipä sen verran halpaa että ei kannata.Ei oo aikaa..teeleipiä teen itte mutta en muuta..kaupasta saa taikinajuureen tehtyä leipää joka ei vaadi niin kovin hiivaa..hiiva se vasta myrkkyä onkin ja sitä on kotileivässä paljon!!
Mikähän ap:n mielestä on se terveellinen leipä?
En osaa, jää aina raa'aksi tai maistui hassulta
Mä saan halvalla hinnalla suoraan leipomon myymälästä itselleni leipää joka on mulle parhainta.
En siis todellakaan ala leipomaan itse mitään ruisleipiä, jos sen myymälästä halvemmalla.
Terveellistä leipää ei ole. Tyhjää kaloria.