Suomen surkein kuski 2022 OFFICIAL
Kuka katsoo tätä sarjaa?
Ärsytti heti siinä alussa se nainen, joka vaan huusi ja raivosi sille apukuskille. Mikään ei ollut hyvä, oli se mies sitten hiljaa tai neuvoi, aina vaan tuli huutoa takaisin. Meni ihan ohi näitten suhteen laatu, onko joku pariskunta tai sisko ja veli tms?
Kommentit (93)
Minua häiritsee, kun ohjelmassa ei kerrota, miten esim. taskuparkki tai peräkärryn kanssa peruutus kuuluu suorittaa, kun niitä käsitellään. Joo, on viihde- eikä valistusohjelma, mutta monelle olisi hyödyllistä muistuttaa noista asioista.
Ohjelmassa soi välillä musiikkipätkä, jonka olen tottunut kuulemaan Youtubessa MyMateVince -kanavan tunnarina :)
Vince on kätevä Britti, korjailee ja fiksailee kaikenlaisia vekottimia laidasta laitaan ja vaikuttaa olevan sellainen positiivisen oloinen tyyppi, olen katsellut jo vuosikausia tätä kanavaa.
Tässä autoaiheinen esimerkkivideo kun kerran autoaiheinen juttuketjukin:
Missä tuo peltoralli on kuvattu ? Mikä yritys vetää noita ?
Onko tuo tänään kotiin päässyt Ansku ja apukuskinsa pariskunta, tietääkö kukaan?
Peräkärry peruutus ohjeita löytyy kun googlettaa, mutta näköjään ei kukaan tätä tee ennen ohjelmaan menoa. Mutta eikö tehtävien ole tarkoitus kehittää kuskeja, kuinka kuski kehittyy jos apukuski sanoo tehtävien aikana mitä tehdä. Ja sitten surkee kuski päästetään pois kun pärjäsi hyvin tehtävissä kun apukuski teki kaiken työn. Kyllähän apukuski voi kertoa teoria ohjeet, mutta suorituksen aikana kuskin pitäisi olla se joka tehtävää tekee.
Ritari Ässän KITT -käännös tehtävässä sanottiin, että naisia ei nähty KITTin ohjaimissa, mutta tarkkaan ottaen se ei pidä paikkaansa :P Esim. KITTin mekaanikko April Curtis ajoi KITTiä 2.kauden jaksossa "Knightmares" :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tänään kotiin päässyt Ansku ja apukuskinsa pariskunta, tietääkö kukaan?
Ei todellakaan ole.
Puolisoni oln ollut tekemässä tätä sarjaa useampana kautena. Kaikkea ei kuulemma edes voi näyttää televisiossa, niin huono on moni kuski etenkin alussa. Monella on ongelmana se, ettei autokoulun jälkeen ole ajettu kuin muutaman kerran, hyvin harvoin. Monella ajotaidot kuitenkin kohenevat jo ohjelmaa kuvatessa, kun pääsevät ajamaan päivittäin. Kaikilla ei kuitenkaan.
Jotkut epäilee osallistujia näyttelijöiksi, no tässä heille:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d6d6f374-2fff-4207-815a-3513d6f…
On se tämäkin, keskustelufoorumit on täynnään juttuja minkälainen törppö siellä liikenteessä tänäänkin tielle osui, mutta sittenkun näytetään oikeita törppöjä televisiossa, ne onkin näyttelijöitä koska eihän kukaan voi olla noin törppö...
Emma Kimiläinen kolaroinut kisassa, varmaan katsomossa Tuomo huutaa: "oijoijoi" :D
Jonkinlaista neuvontaa katsojille saisi olla ohjelmassa. Juurikin taskuparkki ja peräkärryn kanssa peruutus.
Vaikka hidastettuna nuo kaikki ratin käännökset.
Itse en ole tehnyt ainoatakaan taskuparkkia enkä peräkärryn peruutusta, vaikka ajokortti on ollut yli 40
vuotta. Autokoulussa niitä ei lainkaan opetettu ja myöhempi oma harjoittelu on vain jäänyt. Autoa olen
silti ajanut paljon, mutta onnistunut nuo tilanteet välttämään. Tosin ajan etupäässä maaseudulla.
Ei ole pariskunta Ansku ja Ellu.
Ellulla mies ja useampi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pariskunta Ansku ja Ellu.
Ellulla mies ja useampi lapsi.
Ja tämä liittyy autolla ajamiseen... niin mitenkä?
Milloinkahan perustavat uuden TV-sarjan, Suomen urhein kuski... :P
Toi Janita! Ihminen, jota en kestäisi oikeassa elämässä yhtään! Itkee ja panikoi jo ennenkuin suoritus edes alkaa. En ymmärrä, miten sen mies jaksaa sitä??
Mä en aluksi tykännyt Ninnistä, mutta nyt siitä on tullut jotenkin symppis!
Vierailija kirjoitti:
Toi Janita! Ihminen, jota en kestäisi oikeassa elämässä yhtään! Itkee ja panikoi jo ennenkuin suoritus edes alkaa. En ymmärrä, miten sen mies jaksaa sitä??
Jep, sairaan raskas ihminen myös ihan livenä...
No pakkohan siellä styroksin seassa oli olla jotain kovempaa, kun tuolla tapaa hajosi rengas ja jäähdytin.