APUA! Tarvitsen apua!
Tarvitsen apua! Aloitin äsken lukion, ja se on aivan paska pakko sanoo! Haluan ammattiin, ja olen aina kiinnostunut psykologiseesta alasta! Haluan vaihtaa, lukiosta ammattiin! Onnistuukohan se? Onks kellään kokemusta?
Mitähän pitää lukee siinä? Tarvitaanko matemaattista ajattelua? D:
Kuolen! Auttakaa! En pysty istumaan 75min, ilman et kuolen tylsyyteen!
Kommentit (7)
Kaikki psykologian alan ammatit vaativat korkeakoulutusta.
Jos et pysty istumaan 75min, ilman että kuolet tylsyyteen, ei psykologia taida olla oikea alavalinta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:32"]Kaikki psykologian alan ammatit vaativat korkeakoulutusta.
[/quote] Siis, kyl mä sen tiiän, pystytkö vaihtaa lukion? jos on kerran pääsy sisään lukioon?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:33"]Jos et pysty istumaan 75min, ilman että kuolet tylsyyteen, ei psykologia taida olla oikea alavalinta.
[/quote] Lukio on tylsä
Voit varmaan käyttää sen 75 minuuttia oppikirjan lukemiseen ja muistiinpanojen tekemiseen? Ei luulisi olevan ylivoimaista. Jotkut piirtelevät, jos se auttaa heitä keskittymään kuuntelemiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:32"]Kaikki psykologian alan ammatit vaativat korkeakoulutusta. [/quote] Siis, kyl mä sen tiiän, pystytkö vaihtaa lukion? jos on kerran pääsy sisään lukioon?
[/quote]Mitä nyt oikein haluat vaihtaa? Lukion lukioon?
Vaikutat idiootilta