Kenellä väsymys ollut ensimmäisenä oireena?
Hei kuumeiljat!
Te voilla on jo aikasempia lapsia, ja kuumeilette täällä, muistatteko oliko teillä alkuraskaudessa ensimmäisinä oireina väsymystä?Tai hiivaa? Ja tuliko sitä jo ennen kun plussasitte? Kaveri kertoi että hänellä tuli kauheeta väsymystä jo viikkoa ennen kun menkat oli myöhässä, oli jo ajatellut että hänellä on anemia tai jotain ..heh! Mulla nyt sama fiilis...;)
Sillä vaan kyselen kun meillä ollaan jo kesästä asti toivottu vaavia, ja nyt kummastuttta kun kp 21/27-29, kauhee väsymys, luomet painaa sata kiloa, keskittymiskyky on pielessä ja ihan outo flunssa, nenä tukossa, lämmöt koholla. Tiedän että nyt on flunssaa liikenteessä, joten olenkin nämä kaikki " oireet" laittanut sen piikkiin! Mutta JOS kuitenkin voisi olla...hmmm
Kommentit (2)
Mulla hurja väsymys. Mulla tän vauva-lehden nettiovulaatiolaskurin mukaan ovulaatio ois tänään. Pupuiltiin lauantaina ja eilinen ja tämä päivä ihan tajutonta väsymystä. Mies työreissussa, joten tää kierto menee ohi... ellei sittenkin tuo lauantainen voisi olla tärpännyt.
Voiko tärpätä noin monta päivää (5) ennen laskurin mukaista ovista? Voiko älytön väsymys olla oireena näin aikaisin? Vai liittyykö tää väsymys vaan ovulaatioon? Kumpa tää väsy tarkottais plussaa!
Mulla oli ekasta lapsesta väsymystä n.viikolta 6 viikolle 13. pelkkää ISOA haukottelua aamusta iltaan!