Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämiesten kanssa yhteen menneet, ettekö te...

Vierailija
02.09.2015 |

... ole ihan paniikissa, että koska se mies taas pettää? Pettihän se edellistäänkin sun kanssa. Miksei siis suakin, kun suhteemme arkipäiväistyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ajatella että se itseä pettää. Jos sitten pettää niin sitten pettää, elämää se vain on.

Vierailija
2/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole turvassa. Mistä minä tiedän sitäkään petänkö itsekin mahdollisesti. Pettäminen ei ole minulle mikään peikko, jos pettää niin se on vaan asia joka piti tapahtua. Mitä sitä pelkäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Eikö olisi vähän liian iso rangaistus viettää koko loppuelämä yksin yhden nuorena tehdyn ketahairahduksen takia?

Vierailija
4/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää useammin

Vierailija
5/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?! Ei tässä iässä enää muutenkaan mitään pilvilinnoja rakennella ikuisesta rakkaudesta. :D Asiat on vain asioita.

Vierailija
6/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin tuossa juuri yhden naisen kanssa, jolle kerroin olleeni suhteessa miehen kanssa, joka on suhteessa myös tuohon naiseen. Mies valehteli siis meille molemmille, mutta sain selville.

Minulle on selvää, että minä en jatka suhdetta sellaisen miehen kanssa, mutta tuo nainen... Hän ei pysty luopumaan miehestä, vaan ensireaktion (järkytys) jälkeen kohdistikin vihamielisyytensä minuun! Epäilee, että kerroin hänelle vain, jotta hän jättäisi miehen ja minä saisin moisen aarteen itselleni! Voi herra jumala mikä tyhmyyden ylistys ja kaunis kiitos siitä, että yrittää pitää kanssasiskon puolta.

Vierailija
7/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:37"]

Viestittelin tuossa juuri yhden naisen kanssa, jolle kerroin olleeni suhteessa miehen kanssa, joka on suhteessa myös tuohon naiseen. Mies valehteli siis meille molemmille, mutta sain selville.

Minulle on selvää, että minä en jatka suhdetta sellaisen miehen kanssa, mutta tuo nainen... Hän ei pysty luopumaan miehestä, vaan ensireaktion (järkytys) jälkeen kohdistikin vihamielisyytensä minuun! Epäilee, että kerroin hänelle vain, jotta hän jättäisi miehen ja minä saisin moisen aarteen itselleni! Voi herra jumala mikä tyhmyyden ylistys ja kaunis kiitos siitä, että yrittää pitää kanssasiskon puolta.

[/quote]

Ok. 

Olisiko aiheeseen mielipidettä...olisitko paniikissa, jos menisit yhteen pettäjämiehen kanssa?

Vierailija
8/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi vasta rakastuttuani, että miehen entinen suhde ei ollut ohi kun aloimme tapailla. Annoin miehelle silti mahdollisuuden. Ja joo, päättyi juuri kuten saattaa odottaakin, että ei ikinä enää. 

Vierailija
9/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yhteen miehen kanssa, jonka tapasin ennen kuin hän oli eronnut vaimostaan. No pettihän se tietysti minuakin. Parantumaton tapaus. Mutta en ollut paniikissa niin kauan kunnes mies ei jäänyt kiinni - tiedän, että kaikki tulee aikanaan ilmi, mutta suhteen voi pilata turhilla epäilyksilläkin. Eli ihan ok suhde, vaikka paskasti päättyi. Enää en kyllä aloittaisi suhdetta vielä naimisissa olevan kanssa. Ja erityisen pahoillani olen tuon vaimon vuoksi, vaikka myöhemmin kävi ilmi, etten minä heidän liittoaan rikkonut (vaikka niin luulin), vaan jo aiempi toinen nainen.