Edellinen ketju poistettiin. Miksi mies pyytää normaalipainoista laihduttamaan?
Edellinen ketju poistui minuuteissa?
Ollaan siis parikymppinen lapseton pariskunta. Mies on kauan jo vihjaillut, että noin 5kg pitäisi laihduttaa. Hän vahtii ostamisiani kaupassa ja moralisoi, jos halan ostaa esim. karkkia. (Herkkuja ostan ehkä kerran/3vko). Liikunta kuuluu jokapäiväiseen elämään.
Hänen mielikseen laihdutin jo kilon, mutten haluaisi laihtua enempää. Miksi hän haluaa minusta laihemman, enkä kelpaa normaalipainoisena? Muuten hän on kaikin puolin rakastava ja erittäin huomaavainen, kiltti, turvallinen, fiksu, miellyttämisenhaluinen ja reilu. Hän itse on myös normaalipainoinen, (ei käy salilla) käymme yhdessä lenkkeilemässä. Kumpikaan meistä ei ole ikinä ollut pyörä, vaan aina hoikahkoja/normaaleja. En ymmärrä, enkä usko saavani todenperäistä vastausta suoraan kysymällä.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:28"]
AP:lla on keskivertoon suomalaiseen naiseen verrattuna melko hoikka mutta silti ihan sopusuhtainen vartalo. Mutta ei mitenkään erityisen timmi, ja löysää voi olla tai vatsa pömpöttää jossain tilanteissa, mikä voi näyttää siltä, että painoa olisi joitakin kiloja liikaa. Tämä voi olla se, mikä ehkä miestä hämää.
Jos rupeaisit treenaamaan sillä mielellä, että muokkaat kroppaa (eli ei mitään pelleilyä ja ajanviettoa salilla, vaan rankkaa lihastreeniä), niin miehesi saattaisi olla tyytväinen (ja sinä itse) ilman että sulta oikeastaan lähtee painoa juuri lainkaan, koska rasvaa poistuisi ja lihasta tulisi tilalle (Esim löysä vyötärö kiinteytyy, pakarat pyöristyy).
Tästä todennäköisesti on kyse, ja siinä ei ole mitään väärää eikä ihmeellistä. Kyllä pariskunnat voivat esittää toisilleen toiveita. Tervettähän on se, että miehesi kertoo sulle mistä pitää, sun ei tarvitse saada asiaa selville niin, että kun olet pikkuhiljaa kolmenkympin korvilla sitten sellanen perusplösö, niin se pettää sua jonkun laihan timmin tytön kanssa.
Mutta jos kyse on siitä, että se haluaa susta oikeasti vaan laihan, eli paino mahdollisimman alas (ja asia ei liity siis siihen, että toivois että oot jotenkin timmi, vaan ainoostaan että oisit mahdollisimman kevyt), niin se ei ole ihan ok.
Ja toki, jokainen sitten lopulta ite päättää että kuinka paljon ottaa toisen toiveita ja ajatuksia huomioon. Monet täällä näyttää olevan sitä mieltä, että niillä on oikeus olla rumia läskejä miehen toiveista huolimatta, ja että miehellä ei ole oikeuttaa toivoa muutosta. Se on itsepetosta ja höpöhöpö, samoin kun ne oudot jutut, että raskauskiloja ei saa pois vaan että ne jotenkin oudosti "jää"...
[/quote]
Tämä kommentoija voisi kanssa hieman miettiä, että mikähän elämässä lopulta on tärkeää.
Koska miehesi on neuroottinen kaheli, kuten minunkin mieleni. Solvaukset siitä, että olen lihava, loppuivat vasta, kun lihoin normaalipainosta 35 kg, nyt siis 105 kg. Nyt olen lihava, vääristyneille vihjauksille ei ole enää tarvetta. Kokeile tätä, elämänlaatu paranee. Oliko kyse vähä- vai vihamielisyydestä, en ole saanut koskaan tietää.
Kaunis kroppa. En laihduttaisi yhtään. ETsisin ennemmin uuden miehen.
Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa.
Minusta painoni on nyt hyvä, jos laihdutan enempää rintani katoavat. Mies ei kyllä erityisesti rinnoista välitä. Tai siis ollenkaan.
Meillä siis lie hyvin eri käsitys terveestä laihuudesta......
-AP
Vau, täydellinen kroppa sulla :) oon kateellinen!
N19
Siis wow mikä kroppa!
Must oot just täydellinen et nyt laihduta ja jätät miehen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:30"]
Edellinen ketju poistui minuuteissa?
Ollaan siis parikymppinen lapseton pariskunta. Mies on kauan jo vihjaillut, että noin 5kg pitäisi laihduttaa. Hän vahtii ostamisiani kaupassa ja moralisoi, jos halan ostaa esim. karkkia. (Herkkuja ostan ehkä kerran/3vko). Liikunta kuuluu jokapäiväiseen elämään.
Hänen mielikseen laihdutin jo kilon, mutten haluaisi laihtua enempää. Miksi hän haluaa minusta laihemman, enkä kelpaa normaalipainoisena? Muuten hän on kaikin puolin rakastava ja erittäin huomaavainen, kiltti, turvallinen, fiksu, miellyttämisenhaluinen ja reilu. Hän itse on myös normaalipainoinen, (ei käy salilla) käymme yhdessä lenkkeilemässä. Kumpikaan meistä ei ole ikinä ollut pyörä, vaan aina hoikahkoja/normaaleja. En ymmärrä, enkä usko saavani todenperäistä vastausta suoraan kysymällä.
http://imgset.net/c/IcS3l2
[/quote]
No kuule, kysypäs reippaasti siltä mieheltäsi, että miksi hän haluaa? Minä voisin ktdyä, mutta kun en häntä tunne, näin ollen en voi vastata kysymykseesi. Ja samoin tein tee selväkdi, että sun paino on sun
asiasi, ei hänen. Ja seuraavaksi voit kertoa, että
haluat, että hänen miehisyytensä (no se pippeli) olisi enemmän miehinen.
Nyt ensalkuun näin!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:46"]Kai se ehkä kuuluukin, mutta minusta tilanne olisi eri, mikäli olisin ylipainoinen?
-AP
[/quote]
Millä tavoin tilanne olisi erilainen jos kunppani olisi ylipainoinen? Silloinko toiselle voi surutta huomautella painosta?
Huhhuh. Mä oon ollu aina ylipainoinen eikä mieheni ole koskaan puuttunut syömisiini. Ei koskaan! Miksikö? Siksi, että mieheni rakastaa mua kiloistani huolimatta. Hän on sanonut mulle ihan suoraan, et kelpaisin hänelle vaikka painaisin mitä.
Aito rakkaus kun ei ole kiloista kiinni.
[/quote]
Ylipaino vaikuttaa terveyteen. Mä ainakin haluaisin kumppanini olevan terve, joten kannustaisin häntä laihduttamaan.
[/quote]
Paskan marjat taas ton höpinän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]
Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa. Minusta painoni on nyt hyvä, jos laihdutan enempää rintani katoavat. Mies ei kyllä erityisesti rinnoista välitä. Tai siis ollenkaan. Meillä siis lie hyvin eri käsitys terveestä laihuudesta...... -AP
[/quote]
No huh huh. Kuulostaa siltä kuin hän haluaisi jonkun esiteinin kropan sulle. Ei välitä rinnoista? Entä perseestä? Kun kehuu sun kroppaa, mitä osaa yleensä?
Onhan noita pieniä ja siroja naisia. Mutta sä et oo sellainen muodoltasi.
Aaa, pitääkö sun olla pieni ja siro VAI heikko ja puolustuskyvytön? Onko mies lassukka? Tykkääkö jostain sm-touhuista? Kysyn siis hyvällä, toiset haluaa olla suojelevaisia ja vahvoja, vaikka edes naisensa vieressä.
Aloittajan mies pitää ilmeisesti pojista jos haluaa vielä tuosta naisensa hoikasta varresta pois 4 kiloa lisää. Aivan sairasta. Miksi aloittaja on tuommoisen ' miehen' kanssa?
Minäkään en koskaan ole ollut pyörä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa.
Minusta painoni on nyt hyvä, jos laihdutan enempää rintani katoavat. Mies ei kyllä erityisesti rinnoista välitä. Tai siis ollenkaan.
-AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa.
-AP
[/quote]
Joo, miehen ihanne ei ole sinulle mahdollinen kuin pinnistelemällä ja kärsimällä. Tuo tulee aina vaikuttamaan teidän suhteessanne ja ennenpitkää eroatte kuitenkin.
Jos se haluaa sut mieluummin laihaksi kun että on tissejä, se haluaa susta joko hyvin nuoren näköisen tai pojan.
No näitä miehiähän löytyy. Mä olen harrastanut aina kilpaurheilua, lähinnä pikajuoksua. Kilpailemisen lopetin, mutta rakkaus treenin jäi ja juoksen vieläkin, käyn salilla ja olen sähikäisenä innoissani jos jonkinlaisessa urheilussa mukana. Treenaan noin 8-10 tuntia viikossa. Eksäni kerran seksin jälkeen katseli mua ja tokaisi: "Sullakin olis varmaan ihan nätti kroppa jos joskus viitsisit treenata." Tyhmyyksissäni jopa luulin, että mun pitäis kroppaani muuttaa että kelpaisin.
Tuon surkimuksen jälkeen tapasin nykyisen mieheni joka on hulluna mun paksuihin jalkoihin ja kookkaaseen takapuoleen, jotka on osin geenilottoa, osin vuosien pikajuoksutaustan aikaansaamaa. Vaihtamalla parani!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa.
-AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]Kiitos vastauksista. Kysyin tänään asiaa mieheltäni ihan suoraan. Kertoi, että rakastaa minua mimmosena vaan, muta että kropassani pitää eniten siroudesta ja pienuudesta, se on hänestä naisellista. Kysyin, etteikö hän ole "timmeyteen" tyytyväinen kuten joku ehdotti. Kertoi pelkäävänsä "lihaksikkaita" naisia :D. Sanoi ettei halua painostaa laihtumaan, mutta tukee jos tahdon laihtua, kunhan pysyy terveen rajoissa.
-AP
[/quote]
Eli esineellistää juurikin. Hänellä on mielikuva tietynlaisesta kappaleesta ja yrittää puristaa sinut siihen muottiin.
Avasin ensimmäiset kertaa ketjun nyt, ja ekana pakko sanoa, että sulla on mieletön kroppa, ai kun itekin näyttäis tolta :)
Mä oon normaalipainon ylärajoilla, BMI 24, ja poikaystävä kyllä kannustaa käymään salilla ja välttämään sokeria, mutta vaan koska tietää, että haluan ite pudottaa painoa. Muistaa myös muistuttaa, että kelpaan ihan just sellaisena kun olen, kun epätoivo iskee. Mutta pointti kai oli, että älä kuuntele tässä asiassa miestäsi. Terveys ennen kaikkea, vaikka toinen kuinka haluaisin "hoikan ja siron" (jota mielestäni olet jo!). Olet tyytyväinen itseesi noin, älä anna kenenkään painostaa muuttumaan!
Mies esineellistää sinua perinteisesti. Eli ajattelee, että nyt kun seurustelette, hän ikäänkuin onistaa sinut kuten esineen. Ja kyllähän jokainen voi omaa omaisuuttaan muokata millaiseksi vain haluaa. Mediassa on kuvia alipainoisista naisista ja mies ajattelee, että olisi kiva, jos hänen omansa näyttäisi samanlaiselta.