Kertokaa ilonaiheenne tästä päivästä!
Mä en soittanut mitään lapsena vaikka olisin aina halunnut osata. 5 vuotta sitten ostin saksofonin ja rupesin ottamaan tunteja. Tykkäsin ensin kovin mutta alun jälkeen kehitys tuli aika hitaaksi. Olisin halunnut soitella kaikkia tuttuja melodioita mutta oli turhauttavaa, voimat ei riittäneet eikä puhtaus. Pienryhmässä on tullut treenailtua välillä paremmalla motivaatiolla, välillä ei. Monestikin on tuntunut niin vaikealta että en viitsi soittaa yhtään turhaan, treenaan vaan viikon pakolliset.
Noh, tänään alkoi soida päässä Hercule Poirotin tunnari ja otin fonin esiin. Hitto vie. Mä pystyin soittamaan sen kokonaan omasta päästä ja kauniisti. Mä päästin sen musiikin huoneeseen. Mä taidan nyt osata oikeasti soittaa eli se työ ei ollut turhaa.
Mitä teidän päivään?
Kommentit (14)
Ei tarvitse istua 700 km junassa niin kuin eilen. Saan elpyä ja toipua rasittavasta työstä.
Sain monta litraa valmiiksi pussitettuja mustikoita. :)
Pääsin takaisin töihin sairasloman jälkeen. Ihanaa olla taas ihmisten ilmoilla ja töiden kimpussa! Tulin toimistolle innoissani jo ennen seiskaa ja rästihommat hoidettu.
Minun ilonaiheeni on se, että keskustelu "Miksei maahanmuuttajia auteta omassa maassaan" on poistettu. Sisälsi NIIN paljon rasismia ja vihaa pakolaisia kohtaan, ettei kukaan terve ihminen voi sietää tuollaista. Nuo maahanmuuttajakeskustelut täällä saisivat loppua kokonaan, kun tietää ihmisten raadollisuuden toista ihmistä kohtaan. Jokainen meistä on lähimmäisemme!
Lapsi on ihana! Kokoajan oppii uutta.
Kävin lenkillä jo aamusta ja siivosin ja nyt saan käyttää lopun vapaapäivästäni miten haluan :)
Kun heräsin, kissa nukkui selkääni vasten nojaten.
Kaveri oli käynyt mun lempikahvilassa ja toi tuliaisena korvapuustin sieltä. <3
Mies hakee muksun kerhosta, joten saatan saada nukutta päiväunet jos saan toisen muksun nukkumaan.