Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia joita ahdistaa omien rintojen kasvu (lihominen tms)

Vierailija
02.09.2015 |

Olen saanut muutaman "ylimääräisen" kilon kesän aikana ja sitä myöden myös runnat ovat kasvaneet. Olen edelleen ihan normaalipainonen ja urheilullinen vaikka muutama kilo on tullut lisää, mutta rinnat... Mulla ei ollut ennen käynyt mielessäkään että häiriintyisin rintojeni kasvusta. Mulla on aina ollut b-kuppi, nyt on tainnut muuttua c-kupiksi. Eli isothan ne ei monien mielestä ole vieläkään, mutta itseäni häiritsee!!

Jotenkin olen kokenut myös miesten puolelta toisenlaista kiinnostusta kuin aiemmin, ihan suoraan sanottukin kuinka rinnat näyttävät hyvältä ja tuijoteltu. Jotkut nyt varmaan ajattelee että on mullakin ongelmat. :D Ja ei, en käytä mitään liian avoimia paitoja tms. Mutta kun mua ei ole koskaan lähestytty rintojen takia, vaan ennemminkin eläväisen hymyilevän luonteen vuoksi. Nyt vedän puoleeni semmoisia tyyppejä, ketkä ovat kiinnostuneet ryntäistä tms. Ja itseäni kyseiset tyypit ei kiinnosta. Ihan kuin olisin kävelevä lihanpala joillekkin miehille, yök!

No, ongelma ei ole pysyvä, koska laihdutan ne muutamat tulleet kilot pois. Ollut vain hämmentävää huomata tämmöisiä asioita.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuppikoko 65E, mikä ei nyt valtavan iso ole, mutta kuitenkin hoikassa kropassa isohko. Ahdistaa rinnat myös, tuntuu ettei halua pukeutua tyköistuviin/avonaisiin yläosiin, en pidä siitä kun miehet (ja jotkut naisetkin) vilkuilevat rintoja keskustellessa, mutta löysät yläosat saavan näyttämään paljon isommalta kuin oikeasti olen tai siltä että olen raskaana. Ottaisin tosi mielelläni jotkut A tai B-kupin kupin rinnat, olisi ihana olla sellaisen sulavan hoikan ja urheilullisen näköinen. No, näillä mennään, ei ole varaa pienennysleikkaukseenkaan ainakaan hetkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla