Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia joita ahdistaa omien rintojen kasvu (lihominen tms)

Vierailija
02.09.2015 |

Olen saanut muutaman "ylimääräisen" kilon kesän aikana ja sitä myöden myös runnat ovat kasvaneet. Olen edelleen ihan normaalipainonen ja urheilullinen vaikka muutama kilo on tullut lisää, mutta rinnat... Mulla ei ollut ennen käynyt mielessäkään että häiriintyisin rintojeni kasvusta. Mulla on aina ollut b-kuppi, nyt on tainnut muuttua c-kupiksi. Eli isothan ne ei monien mielestä ole vieläkään, mutta itseäni häiritsee!!

Jotenkin olen kokenut myös miesten puolelta toisenlaista kiinnostusta kuin aiemmin, ihan suoraan sanottukin kuinka rinnat näyttävät hyvältä ja tuijoteltu. Jotkut nyt varmaan ajattelee että on mullakin ongelmat. :D Ja ei, en käytä mitään liian avoimia paitoja tms. Mutta kun mua ei ole koskaan lähestytty rintojen takia, vaan ennemminkin eläväisen hymyilevän luonteen vuoksi. Nyt vedän puoleeni semmoisia tyyppejä, ketkä ovat kiinnostuneet ryntäistä tms. Ja itseäni kyseiset tyypit ei kiinnosta. Ihan kuin olisin kävelevä lihanpala joillekkin miehille, yök!

No, ongelma ei ole pysyvä, koska laihdutan ne muutamat tulleet kilot pois. Ollut vain hämmentävää huomata tämmöisiä asioita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee hahmottaa kertomuksesta, laita kuva.

Vierailija
2/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei C-kuppeja kukaan vielä katsele ellet esittele. D/E on siinä rajalla että alkaa huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja ällöttää kovasti. Minäkin olen normaalipainoinen ja olen lihonut useamman kilon ja huomaan kyllä rintojen kasvun. Todella inhottavaa. Jotenkin tisseistä sen lihomisen huomaa niin helposti, muusta kropasta se ei tule esiin samalla tavalla. En pidä isoista rinnoista enkä itsestäni tässä painossa. Pitäisi laihduttaa, mutta motivaation kanssa on vähän ongelmia, koska elämäntilanne on hankala. Nyt alkaa jo sivuprofiilissakin tulla rinnat esille jopa takin läpi. Huh, pitää kyllä tehdä asialle jotain (ei pelkästään rintojen takia vaan ylipäätään).

Vierailija
4/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin ällöttää ja ahdistaa omat rinnat. En käsitä tätä. Haluaisin leikkauttaa ne pois. Minne tästäkin menisi puhumaan?

Vierailija
5/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa, että rinnat on pienentyneet laihdutuksen myötä. Viimeinkin oli täysi B-kuppi, kun painoa oli 10 kiloa liikaa. Nyt olen taas nipin napin normaalipainossa ja kupeissa on vähän tyhjää. Ärsyttää. A-kupit kuitenkin liian pienet, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
6/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja urheilullinen. Kärsinyt koko ikäni isoista rinnoista ja harkinnut pienennysleikkausta. Olisin niin onnellinen jostain C-D kupin rinnoista.

Vierailija
7/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää kenties joku pienirintaisen naisen tekemä provo, jonka on tarkoitus saada isorintaiset naiset tuntemaan itsensä lihanpalaksi/halvaksi yms? Ei nyt tainnut ihan onnistua, sillä tiedän ettei miehet mitään C-kuppeja tuijottele. Itsellä on nimittäin 75D-E-kupit ja miehet ei kuule vielä näitäkään tuijottele, vaan katsoo kasvoihin. Kokeile ensi kerralla provota vähän isomman kuppikoon kanssa, niin ehkä menee täydestäkin ;)

Vierailija
8/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 04:13"]

Onkohan tää kenties joku pienirintaisen naisen tekemä provo, jonka on tarkoitus saada isorintaiset naiset tuntemaan itsensä lihanpalaksi/halvaksi yms? Ei nyt tainnut ihan onnistua, sillä tiedän ettei miehet mitään C-kuppeja tuijottele. Itsellä on nimittäin 75D-E-kupit ja miehet ei kuule vielä näitäkään tuijottele, vaan katsoo kasvoihin. Kokeile ensi kerralla provota vähän isomman kuppikoon kanssa, niin ehkä menee täydestäkin ;)

[/quote]

Ai niin unohdin että ethän sä voikaan parantaa provoa, kun sun päämäränähän on saada kaikki ne joilla on b-kuppia isommat rinnat tuntemaan itsensä halvaksi, eli siis suurin osa naisista. No ei taida kuitenkaan onnistua...

Vierailija
9/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 9 siis sama kirjoittaja, yritin ns. jatkaa tekstiä :D

Vierailija
10/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku vainoharhainen ja huonoitsetuntoinen lollotar löysi ketjun.

Vierailija
11/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 04:32"]

Jaahas, joku vainoharhainen ja huonoitsetuntoinen lollotar löysi ketjun.

[/quote]

Käykö kateeksi kun itselläsi on vain A-kuppi? :D

Vierailija
12/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä nyt tisseinesi siitä pilaamasta toisten ketjua. Mulla on A-kupin rinnat ja nekin on mulle liikaa. -5

Vierailija
13/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun rinnat turpoaa menkkojen alla yhden koon lisää. Ovat lisäksi kipeät, liivit ei sovi, hankaloittaa aktiiviurheilua... Muut ei ehkä edes huomaa, itse huomaan.

Vierailija
14/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 04:42"]

Käykö kateeksi kun itselläsi on vain A-kuppi? :D

[/quote]

Miksi kadehtisin isoja läskiroikkoja, jotka saavat naisen kuin naisen näyttämään lihavalta matamilta (usein vielä halvalta ja tyrkyltä sellaiselta) ja vaatteet huonosti istuvilta?

Vierailija
15/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa joo, paitsi, ettei kyse ole lihomisen tuomasta rintojen kasvusta. Tällaisethan nämä ovat aina olleet. Koko 65E, ei mitkään jättilollot, mutta pienelle ja siroille naisihmiselle jotenkin vaan liikaa ja saa minut näyttämään lihavahkolta ylävartalosta. Omaa silmää miellyttää pienemmät rinnat ja kokisin ne muutenkin helpompina mm. koska urheilen paljon. Että ahdistaa joo tissit, mutta näiden kanssa on vaan elettävä. Eivät pienene laihduttamalla, kokeiltu on, enkä kyllä muutenkaan näe järkeä hoikan ihmisen laihduttamisessa, jos vaikka sillä pienenisivätkin. Sitten lähtee käveleämään kyllä peppukin ja pahassa tapauksessa terveys. 

Vierailija
16/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko miehet sutjakoita vai lihavia jos niiden penis kasvaisi 15cm->20cm kun tulis painoa 10 kg lisää ;)

Vierailija
17/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa niiden kasvu sen takia, ettei löydä liivejä ja kun löytää, niin ne maksaa satasen. 

Bmi on minulla näiden 20 vuoden aikana noussut yhdellä 21,5 => 22,5. Rinnat 70D => 70G. 

Ahdistaa, kun jatkuvasti kasvaa. Ahdistaa, kun miettii, milloin tämä loppuu.

Vierailija
18/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua häiritsee kun miehet tuijottaa rintoja. Kun mikään muu mussa ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
19/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi jota häiritsee kun normi C-kupin rinnat joiden toivoisin olevan B, kasvavat lihomisen myötä jopa F-kuppiin asti. Onneksi ajatus siitä että laihduttaminen pienentää myös rintoja lohduttaa kummasti. Yksi motivaattori jota ei isoista tisseistä haaveilevat edes tajua.

Vierailija
20/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauvani oli kuukauden vanha rintani häiritsivät. Loppuraskaudesta rinnat siis kasvoivat mutta niin kasvoi mahakin. Kun oli synnyttänyt niin vatsa pieneni ja rinnat kasvoivat (tai täyttyivät maidosta). Tuntui että koko kropan painopiste muuttui hetkessä ja olin vain kaksi rintaa.

Kaikki vanhat paidat kinnasivat rintojen kohdalta joten piti hankkia uusia. Tuntui että rintojani tuijoteltiin. Se oli todella kiusallista varsinkin kun ne nyt olivat isot koska imetin. (ei tullut mieleenikään julkisesti imettää tuossa vaiheessa!)