Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut myytiin ORJAKSI RUOTSIIN!

Vierailija
01.09.2015 |

En tiedä, mikä on Alfa TV, katson sitä vain hyvin harvoin. Nyt sieltä kuitenkin tuli kiinnostava sarja nimeltä Dosentti.

Dosentti Arto Luukkanen haastatteli jotain miestä (en nähnyt nimeä koska aloitin ohjelman kesken kaiken), joka totesi seuraavaa:

"Ruotsissa 1960-70 -luvuilla suuret yritykset maksoivat 1000 kruunua sellaisille suomalaistyöntekijöilleen, jotka hankkivat yritykseen töihin suomalaisen sukulaisensa". Minun isoveljeni lähti Ruotsiin töihin 1960-luvulla, ja hän järjesti sieltä minulle samasta firmasta työpaikan 1970-luvulla.

Olin monta vuotta töissä samassa yrityksessä kuin hän. Nyt olen järkyttynyt; isoveljeni ei koskaan kertonut minulle, että hän sai tästä rekrytoinnista ylimääräisen palkkion! Olen vuosien ajan ollut ruotsalaisen orjakaupan uhri! Nyt en valitettavsti enää voi isoveljeäni kovistella, hän on kuollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä todiste että suomalaisetkinHAN menivät Ruotsiin vaan loisimaan elintasopakolaisiksi!!1

Vierailija
2/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:54"]

Selkeä todiste että suomalaisetkinHAN menivät Ruotsiin vaan loisimaan elintasopakolaisiksi!!1

[/quote]

!!!!!11!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolla joutaisit itsekin, mokomakin paskaläjä. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! :)

Vierailija
5/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai että rekrypalkkio orjakauppaa. Monilla aloilla, joihin osaavaa väkeä vaikea saada, käytössä ihan nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi