Vappuna alkaa työnhakupakko eli 0-4 hakemusta kuukaudessa
sekä jatkuvat keskustelut työkkärin tätien kanssa.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi työttömällä ei ole vaitiolovelvollisuutta niin koko kaupunki kuulee minkä niminen virkailija antaa karenssia.
Karenssin antaa valtakunnallinen työttömyysturva. Lokakuusta 2021 alkaen, urpo.
Jokaisella on oma virkailija ja koko kaupunki kuulee, että tuo virkailija antoi karenssin
Baarissa kaikki katsoo, että tuoko niitä karensseja jakelee
Jos on lapsi niin et pysty lähtemään persoonallisuushäiriöisen vaikutuspiiristä.
Viranomaiset ei ota persoonallisuushäiriöistä puhutteluun, hän saa esim. perhepiirissä ihan rauhassa jatkaa.
Pitää varmaan kirjoittaa hakemukseeen että ei ole vielä sellaista keilakaveria tullut vastaan joka löytänyt mukaan ja ystävystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan kirjoittaa hakemukseeen että ei ole vielä sellaista keilakaveria tullut vastaan joka löytänyt mukaan ja ystävystynyt.
Varmaan unissa tulllut sanomaan että: hei mä tykkään tosta sun itsevarmuuudesta ja kuinka romantiikka kukoostaa kun kaikki kaatuu yhdelllä heilautuksellla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan unissa tulllut sanomaan että: hei mä tykkään tosta sun itsevarmuuudesta ja kuinka romantiikka kukoostaa kun kaikki kaatuu yhdelllä heilautuksellla.
Sitten vastaa siihen että tää on mullle vaaan rutiinia.
On hyvä, että työttömät pääsee työpaikoille kyttäämään vakituisten kahvitaukojen pituudet ja sairaslomat.
Hoitajat piti tunnin kahvitauot. Hoitajien kiire on paskapuhetta.
Lisäksi laitoshuoltajat siivoaa ja pesula pesee pyykit.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että työttömät pääsee työpaikoille kyttäämään vakituisten kahvitaukojen pituudet ja sairaslomat.
Tänään kun oli puhelinpalvelu niin yllätys että 4 vakituisen kohdalla luki tauolla, eivät viitsi edes asiakaspuheluita hoitaa ja nostavat kovaa palkkaa verorahoista, oikein lusmut.
näkee tästäkin keskustelusta, että työttömiä ei vaan kiinnosta matalapalkka-ala. kaikki haluaa olla akateemisia ja korkeasti palkattuja, vaikka sellaisia töitä ei täällä kaikille ole.
Vierailija kirjoitti:
Otettiin osastonsihteerin kanssa kellolla aikaa. Sihteeri sanoi, että häntä hävettää
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvin on aikaa jutella niitä näitä kansliassa, kun pitäisi tietoja kirjata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisness on kuin tuulentupia eli niitä voi rakentaa mutta kukaan niissä ei voi asua. Ne tulee, on ja meneee. Mitä korkeammmalle vuorenhuipulle kampeaa sitä kovemmin tuuleee ja sitä varmeemmin sieltä myös putoaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisness on kuin tuulentupia eli niitä voi rakentaa mutta kukaan niissä ei voi asua. Ne tulee, on ja meneee. Mitä korkeammmalle vuorenhuipulle kampeaa sitä kovemmin tuuleee ja sitä varmeemmin sieltä myös putoaa alas.
Hyvä suunnittelu esiim tarkoitttaa sitä etttä se koko vuoren runko on pelkälteeen sitä pelkästeen suunnittelua ja se vuoren huippu on se itse toteuutus yleensä.
Vierailija kirjoitti:
näkee tästäkin keskustelusta, että työttömiä ei vaan kiinnosta matalapalkka-ala. kaikki haluaa olla akateemisia ja korkeasti palkattuja, vaikka sellaisia töitä ei täällä kaikille ole.
Olen KTM ja minulla on yli kymmenen vuoden työkokemus josta osan olen työskennellyt ulkomailla. Puhun lisäksi kolmea eri kieltä.
Viimeisin haastatteluni oli kodinkoneliikkeen puhelinpalveluun johon minua ei valittu. Tällä uskon olevan tekemistä sen kanssa että TES:n mukaan palkkani olisi selkeästi korkeampi kuin minimi joten miksi maksaa korkeampaa palkkaa kun minimillä saa työntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suunnittelu esiim tarkoitttaa sitä etttä se koko vuoren runko on pelkälteeen sitä pelkästeen suunnittelua ja se vuoren huippu on se itse toteuutus yleensä.
Aika aikaansa kutakin sanotaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvin on aikaa jutella niitä näitä kansliassa, kun pitäisi tietoja kirjata
Juu, se on kiva, kun pieni vauva yöllä itkee ja mies tulee huutamaan ja raivoamaan, että nyt se vauva hiljaiseksi, hän menee huomenna töihin. Itse imetin välillä vauvaa koko yön, että mies saa nukkua.
Näitä äitejä meillä sitten laitetaan typ - palveluun. Raivoavalle miehelle ei yksikään viranomainen sano mitään. Niin se Suomessa menee.
Kun yritys on ulkomaalainen ja ottaa ulkomaalaisen työntekijän niin työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen. Voiko sitten ottaa taas uuden työntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Kun yritys on ulkomaalainen ja ottaa ulkomaalaisen työntekijän niin työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen. Voiko sitten ottaa taas uuden työntekijän.
Ehkä täytyy perustaa rakennusalan yritys, sille tytäryhtiö Viroon ja rakentaa kerrostaloja Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Aion hakee lääkärin alalle ja opetajaksi vaikka kouultusta ei ole .. Luuletteko että pääsisin?
Pelleily ei auta mitään, hakee vain sellaisia paikkoja joihin on realistiset mahdollisuudet päästä.
Haloo hakemus viikossa tai kahdessa onpa paha.
Ihan oikeasti
Täytyy varmaan muuttaa Viroon ja käydä sieltä täällä aina 6 kuukautta töissä niin ei tarvitse veroja maksaa
Väestönsuojassa ei todellakaan kuunnella lasten kitinää.