Mitä tekisit jos mihesi pettäisisi sinua toisen miehen kassa?
Olisiko se helpompi antaa anteeksi kuin naisen kanssa tapahtunut pettäminen?
Kommentit (20)
Ei. Päinvastoin, se olisi sitten suhde siinä.
Mieheni ei pettäisi, jos ei rakkautta olisi jo kehittynyt siihen suhteeseen. Mieluummin päästän hänet sitten vapaaksi vastaamaan luonnolliseen kutsuunsa.
Olisi paljon helpompi antaa anteeksi kyllä. Varsinkin jos mieheni olisi bi, eikä homo. Antaisin anteeksi ehdottomasti, kun taas naisista olen äärimmäisen mustasukkainen enkä edes pusua voisi antaa anteeksi, suhde olisi ohi.
Ei sukupuolella väliä, kierrätykseen lähtisi.
Jättäisin. Samallalailla se on pettämistä.
Minusta pahempi jos miehen kanssa!
Ei varmaan tietäisi tosiaan itkeäkö vai nauraako. Mustaa huumoria siitä ainakin voisi aikanaan repiä.
Olisin todella hämmästynyt, koska mieheni ei vaikuta kiinnostuneelta seksistä kenenkään kanssa, ei miesten, ei naisten, ei edes minun. Haluaisin nähdä kyseisen miehen ja ehkä kuulla yksityiskohtiakin. En osaa päättää, olisinko vähäsen kiihottunut vai huvittunut.
Antaisin anteeksi, jos jää vain yhteen kertaan. Ehkä se olisi pikkasen helpompi hyväksyä, kuin jos olisi naisen kanssa. Eipähän tarttisi murehtia, että ketään tulisi paksuksi jos ehkäisy pettää.
Se ei satuttaisi yhtä paljon. Ainakin tietäisin, että se mitä puolisoni haki, ei ollut mitään mihin minä olisin pystynytkään, eli vika ei ollut minussa.
Mutta suhdetta en silti jatkaisi. Turha seurustella minun kanssa, jos välillä tulee tarve päästä kokeilemaan muita.
En tiedä todellakaan mitä tekisin.
Ehdottaisin kolmen kimppaa 1n+2m.
Mä ainakin kyselisin kaikilta miehen kavereilta ja sukulaisilta neuvoja, ihan sama kenen kanssa pettää.
Ihmettelisin kyllä kovasti, jos noin kävisi:)
Asiahan on aivan toinen, pettääkö naisen vai miehen kanssa.
Naisen kanssa se olisi pettämistä, miehen kanssa ajattelen sen olevan enemmän seksuaalisen heräämisen. Mieheni olisi siis löytänyt itsestään biseksuaalin. Kyllä se varmasti omat haasteensa liitolle tarjoaisi.
Ratkiriemukkaasti nauraen heittäisin pihalle ja menisin sossun kautta aloittamaan lasten huoltajuusprosessin; lapset minulle ja isälle tapaamisoikeus yksi päivä kahdessa viikossa valvotusti.
En ihmettelisi sillä miehelläni on pari homoa kaverina
En mitään, mutta seksi loppuisi.Eroaisin, jos toisen naisen
Mikä on mihe?