Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
1181/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:38"]

Jouni on jonkun sortin pikkupomo, ei sellaisia kyllä pidetä alempaan keskiluokkaan kuuluvina. Eikä tuo mikää yhden hengen firma näyttäisi olevan. 

[/quote]

Joo, oli ihan outo kommentti joltain, että "Mari ja Jouni ovat pienituloisia ja alempaa keskiluokkaa".  Mari harrastaa ratsastusta, joka ei todellakaan ole mikään halpa harrastus, sillä on sellainen keskiluokan tai yläluokan maine. Lisäksi Jouni jutteli siellä häämatkalla jotain mausteisesta ruuasta ja sanoi jotain että "Kun olin siellä Intiassa reissussa niin toin sieltä paljon mausteita mukanani". Ei Intia ole mikään wt-matkakohde, ne menee Bulgariaan tai on kotona.

[/quote]

Eiks se ollut Mexico, mistä se niitä mausteita raijasi? Mutta siis ei sinnekään köyhät eksy, kuitenkin sen verran kaukana.

Vierailija
1182/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:38"]

Jouni on jonkun sortin pikkupomo, ei sellaisia kyllä pidetä alempaan keskiluokkaan kuuluvina. Eikä tuo mikää yhden hengen firma näyttäisi olevan. 

[/quote]

Joo, oli ihan outo kommentti joltain, että "Mari ja Jouni ovat pienituloisia ja alempaa keskiluokkaa".  Mari harrastaa ratsastusta, joka ei todellakaan ole mikään halpa harrastus, sillä on sellainen keskiluokan tai yläluokan maine. Lisäksi Jouni jutteli siellä häämatkalla jotain mausteisesta ruuasta ja sanoi jotain että "Kun olin siellä Intiassa reissussa niin toin sieltä paljon mausteita mukanani". Ei Intia ole mikään wt-matkakohde, ne menee Bulgariaan tai on kotona.

[/quote]

Eiks se ollut Mexico, mistä se niitä mausteita raijasi? Mutta siis ei sinnekään köyhät eksy, kuitenkin sen verran kaukana.
[/quote]

Oli käynyt sekä Intiassa että Meksikossa ja tuonut näiltä reissuiltaan mausteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3683 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei voisi esittää parempaa kuin oikeasti on? Miksi nämä Anttia koskevat väitteet eivät voisi pitää paikkaansa? Aika yksityiskohtaisia tietoja tänne on hänestä kerrottu. Itse tunnen myös henkilön ja meinasi iltapala juuttua kurkkuun, kun näin hänet tv.ssä. Sarina juoksisin karkuun ja kovaa. Ps työkaverina voikin olla jees.. Seurustelukumppanina ihan toista.

Vierailija
1184/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:09"]

Olisi kyllä kiva tietää, miksi Olli halusi erota! Miia kyllä näytti olevan rakastunut ja näytti sen.

[/quote]

Miia vaikutti aina tosi paljon rakastuneemmalta, ihan jo silloin sarjassa ja varsinkin videohaastatteluissa yms. tältä keväältä. Osittain voi olla persoonallisuuskysymyskin, Olli varmaan on pidättyväisempi muutenkin, mutta Olli ei vaikuttanut ainakaan niin syävsti rakastuneelta.. eli kuitenkin mukana vuoden, ehkä ajatteli että kyllä se tunne sieltä vielä tulee kun sille antaa aikaa. Mutta ei siitä sitten mitään tullut, ei rakkautta voi pakottaa.

Vierailija
1185/3683 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:23"]Lisäisin myös, että edelliskauden Miia on Antin pitkä aikainen kaveri...
[/quote] Oho! Ovatko seurustelleet joskus? Aika pienet on piirit.. no toisaalta ovat molemmat Lahdesta kotoisin ja samanikäisiä joten ei ihme jos tuntevat.
[/quote]
Antti on kotoisin Hartolasta.

Vierailija
1186/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:51"]

Miia on myös Tinderissä. Ja on ihmetellyt jo sitä, että miehet eivät lähesty häntä siellä... itse löydän parikin syytä tälle: miehet pelkäävät naista, joka varmaan jo ekoilla treffeillä haluaa tietää, onko mies vakavissaan hänen kanssaan. Ja sitten vielä julkisuus: jos alat deittailemaan, niin päädytkö heti instaan ja blogiin ja iltapäivälehtien sivuille..

[/quote]

Onko täällä palstoilla miehiä, jotka pääsisi näkemään Miian Tinder-profiilin? Millaisia kuvia siellä on ja minkälaista miestä etsii? Raporttia kehiin! 

Vierailija
1187/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:03"]

Seiska paljasti, että Olli on hakenut käräoikeudelta yksin avioeroa 1. Syyskuuta. Eli ovat eroamassa ihan virallisestikin, vaikka täällä on muunlaistakin spekuloitu.

[/quote]

Tuo että Olli haki eroa yksin.. Miia on kommentoinut tuota instassa siten, että näin tapahtui ihan käytännön syistä: Ollilla on printteri töissä ja Miia ei kerennyt allekirjoittamaan papereita. Tuli vain itselle ajatus, että printteri-selitys ihan ok, mutta aika kiire on papereiden viemisen kanssa jos toinen ei kerkeä allaekirjoittamaan.. ei kai nyt yksi tai kaksikaan päivää siinä asiassa maata kaata.

Vierailija
1188/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:23"]

Matkajakson + edelliset katsottuani...oma mielipide: pesunkestävä narsisti tämä Sarin Antti. Hyvätkään psykologit eivät ole löytäneet täsmäkeinoa tähän seulontaan, koska narsisti ei tule psyk.polille itse ja osaa näytellä hyvin. Hyvin valittu pari, terveisin se kilttityttö joka nai narskun ja kärsii siitä vieläkin kymmenen v jälkeen. Nykyään erittäin hyvä tutka tämmöisiä kohdatessa. Tulkitkaa ja katsokaa eleitä, se seuraa, mitä tunteikas muija duunaa ja seuraa siitä. Tätä voi jatkua sen pari vuotta narun kiristyessä. Nyt todellakin ollaan löysässä hirressä, eikä tässä ole mitään huvittavaa.

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että eivätkö tällaiset narskusyytökset ole aika vakavia?

Minä varmaan nostaisin kunnianloukkaussyytteen, jos lukisin itsestäni jonkun näin kirjoittaneen. Oletko kirjoittaja ajatellut tätä ollenkaan? Ymmärtäähän sen toisaalta, että kun olet ollut suhteessa narsistin kanssa, niin haluat tuoda asiaa esille, mutta kyllä tällainen julkinen parjaus on liikaa. Ei kerro sinustakaan mitään hyvää, että leimaat jonkun ohjelmassa nähdyn käyttäytymisen perusteella toisen ihmisen.

Vierailija
1189/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:11"]

Parit on ilmeisesti muodostettu sosio-ekonomisilla perusteilla? Samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvat ja samalla älykkyystasolla olevat on valittu toisilleen.

- kaksi urheiluhierojaa (Tanja ja Roni)

- kaksi ylempään keskiluokkaan kuuluvaa, älykästä ja hyvin toimeentulevaa (Sari ja Antti)

- kaksi melko pienituloista (Mari ja Jouni), alempaan keskiluokkaan kuuluvaa

Harmi, ettei katsojille ole kerrottu, millä perusteilla valinnat todellisuudessa tehtiin. Katsojia on päinvastoin kusetettu niin, että ainoat ääneen lausutut kriteerit ovat olleet epämääräistä sumutusta tyyliin "tää ois turvallinen kumppani", "samanlaiset arvot".

Kuka on kuvitellut, että toimii, kun laitetaan kaksi hierojaa kimppaan?

Jostain syystä nuo älykkäimpien paritukset näyttävät toimivan parhaiten. Tällä kaudella siis Sarin ja Antin, viime kaudella Violan ja Esan.

[/quote]

Pikkuisen ontuu tämä analyysi. Mistä voi päätellä, että Sari on "älykäs ja hyvin toimeentuleva"? Miksi Jouni ja Mari olisivat "melko pienituloisia"?

[/quote]

Samaa ihmettelin ; ) Itse en ole vielä huomannut älykkyyksissä mitään eroa, en myöskään toimeentuloissa. 

Vierailija
1190/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tanja ja Roni on liitetty yhteen, jos asumistoiveet ovat niin erilaiset? Toinen haluaa luontoa, pihaa, ulkoilumahdollisuuksia. Toinen kaupungin hälinää. Totta kai siitä tulee sanomista ja riitaa = eri osoitteet.

Vierailija
1191/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia on myös Tinderissä. Ja on ihmetellyt jo sitä, että miehet eivät lähesty häntä siellä... itse löydän parikin syytä tälle: miehet pelkäävät naista, joka varmaan jo ekoilla treffeillä haluaa tietää, onko mies vakavissaan hänen kanssaan. Ja sitten vielä julkisuus: jos alat deittailemaan, niin päädytkö heti instaan ja blogiin ja iltapäivälehtien sivuille..

Vierailija
1192/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 23:04"]

Miksi joku ei voisi esittää parempaa kuin oikeasti on? Miksi nämä Anttia koskevat väitteet eivät voisi pitää paikkaansa? Aika yksityiskohtaisia tietoja tänne on hänestä kerrottu. Itse tunnen myös henkilön ja meinasi iltapala juuttua kurkkuun, kun näin hänet tv.ssä. Sarina juoksisin karkuun ja kovaa. Ps työkaverina voikin olla jees.. Seurustelukumppanina ihan toista.Sama tääl,ihmettelen miks toi urpo on tonne hakenu.Kaveri seurusteli sen kans ennen.Sekotti sen pään.Ensin oli kun unelma sille ja sit alko ihan sairas manipulointi.Vihdoinki paljastu millanen on!!

[/quote]

Vierailija
1193/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:45"]

Roni ja Tanja = täydellinen fiasko. Anteeksi jos spoilaan, mutta tunnen ton miehen entisen työni kautta ja pinnallisuusmittarit on jutuissaan paukkuneet rikki. Tanja on aivan liian naapurintyttömäinen tekoripsi-hiustenjatkeet-blondeja arvostavalle miehelle. Ois ekanakin pitänyt olla joku max 22 vee.

[/quote]

taitaa olla sukuvika toi pinnallisuus. Ronin veli seurustelee juuri tollaisen nuoren tekoripsisilikonibimbon kanssa ja kuuleman mukaan veljekset on olleet nuoruudessaan aika kova pleijeriduo.

Vierailija
1194/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:45"]

Roni ja Tanja = täydellinen fiasko. Anteeksi jos spoilaan, mutta tunnen ton miehen entisen työni kautta ja pinnallisuusmittarit on jutuissaan paukkuneet rikki. Tanja on aivan liian naapurintyttömäinen tekoripsi-hiustenjatkeet-blondeja arvostavalle miehelle. Ois ekanakin pitänyt olla joku max 22 vee.

[/quote]

taitaa olla sukuvika toi pinnallisuus. Ronin veli seurustelee juuri tollaisen nuoren tekoripsisilikonibimbon kanssa ja kuuleman mukaan veljekset on olleet nuoruudessaan aika kova pleijeriduo.

[/quote]

Höh. Ne asiantuntijat eivät huomanneet tuota Ronissa, tai huomasivat, mutta ajattelivat että Roni huomaakin yhtäkkiä Tanjan myötä että on etsinyt ihan vääränlaista naista. Ja rakastuu Tanjaan. Söpöä, mutta harvemmin ihmiset muuttuvat äkisti. Roni on niin nuorikin vielä.

Vierailija
1195/3683 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:09"]

Olisi kyllä kiva tietää, miksi Olli halusi erota! Miia kyllä näytti olevan rakastunut ja näytti sen.

[/quote]

Miia vaikutti aina tosi paljon rakastuneemmalta, ihan jo silloin sarjassa ja varsinkin videohaastatteluissa yms. tältä keväältä. Osittain voi olla persoonallisuuskysymyskin, Olli varmaan on pidättyväisempi muutenkin, mutta Olli ei vaikuttanut ainakaan niin syävsti rakastuneelta.. eli kuitenkin mukana vuoden, ehkä ajatteli että kyllä se tunne sieltä vielä tulee kun sille antaa aikaa. Mutta ei siitä sitten mitään tullut, ei rakkautta voi pakottaa.

[/quote]

Jos Olli ei rakastanut, niin miksi sitten oli sanonut rakastavansa? Se Miiahan kertoi sillon siinä maikkarin missä he nyt on- jutussa, että Olli kertoi ensimmäistä kertaa rakastavansa Miiaa lentokoneessa kun olivat matkalla Kaliforniaan, ja Miia oli ollut yllättynyt. Tuo tapahtui joskus joulun aikoihin viime vuonna. Eli Ollilla meni about puoli vuotta sen tunteen kehittymiseen ensitapaamisesta. Tai onhan se voinut tajuta rakastavansa aiemmin, mutta sai sen tuolloin vasta sanottua.

Vierailija
1196/3683 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:01"] Tässä ladyille hiukan silmien lepuutusta https://instagram.com/p/5k0aq4RQWy/?taken-by=karikanala [/quote] Voi että mä rakastan tota miestä. Mä oon peittänyt asuntoni seinät ja ikkunat hänen kuvillaan. [/quote]   Paljastuit! Et voi olla kukaan muu kuin pastori Kanala itse! [/quote]   Miksi ei voisi olla hänen vaimonsa? Kanala itse on kolmatta kertaa naimisissa, joten hmm... onko oikea henkilö luomaan ikuiseksi tarkoitettuja matchejä? [/quote] Parisuhdeneuvonnasta kiinnostuneet ovat itse aina surkeita ja epäonnistuneita parisuhteissa. Että hyviä neuvomaan joo.. Mites se juontajanainen? Onko se naimisissa ja miten pitkä suhde takana?

[/quote]

Niinku se hölmö, joka päästi Mikko Leppilammen käsistään...

[/quote]

Älä Mikko täällä itke, Emilia elää uudessa, onnellisessa parisuhteessa. Ja eikös sinullakin ole nykyisin joku kaunis mamumalli kainalossasi?

[/quote]

Ei jaksanu kattoo kokanokkia.

Vierailija
1197/3683 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:01"] Tässä ladyille hiukan silmien lepuutusta https://instagram.com/p/5k0aq4RQWy/?taken-by=karikanala [/quote] Voi että mä rakastan tota miestä. Mä oon peittänyt asuntoni seinät ja ikkunat hänen kuvillaan. [/quote]   Paljastuit! Et voi olla kukaan muu kuin pastori Kanala itse! [/quote]   Miksi ei voisi olla hänen vaimonsa? Kanala itse on kolmatta kertaa naimisissa, joten hmm... onko oikea henkilö luomaan ikuiseksi tarkoitettuja matchejä? [/quote] Parisuhdeneuvonnasta kiinnostuneet ovat itse aina surkeita ja epäonnistuneita parisuhteissa. Että hyviä neuvomaan joo.. Mites se juontajanainen? Onko se naimisissa ja miten pitkä suhde takana?

[/quote]

Niinku se hölmö, joka päästi Mikko Leppilammen käsistään...

[/quote]

Älä Mikko täällä itke, Emilia elää uudessa, onnellisessa parisuhteessa. Ja eikös sinullakin ole nykyisin joku kaunis mamumalli kainalossasi?

[/quote]

Ei jaksanu kattoo kokanokkia.

[/quote]

Oon muuten kerran käynyt näyttämässä mun känsää tolle Empulle lekurissa.

Vierailija
1198/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niille ekan kauden pareille on käynyt? 

Vierailija
1199/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:29"]

- Miksei kirkossa soinut häämarssi missään kohtaa? Kolkko kopina kun morsian saapui, ja sit vihkimisen jälkeen jäivät kiusaantuneina seisoskelemaan. Ei hyvä, musiikkia pitäisi olla, ja vihkimisen jälkeen parin lähteä ekana, sit mennä piiloon johonkin ja tulla ulos.. eikse yleensä mene niin? :D

[/quote]

Koska kuvausta leikataan, niin musiikki alkais pätkiä siinä taustalla. Siksi pitää vetää ilman taustamusaa ja sit myöhemmin lisätä musiikki. Ei voida yhdellä otolla ottaa ja halutaan molempien kasvokuvia ja vieraista kuvaa jne. Häämarssista ois jäänyt puuttumaan yli 2/3 osaa leikkauksen jälkeen.

Lisäksi myös osa kohtauksista on voitu ottaa uudestaan ja sijoittaa keskelle lopullista versiota.

Itelläki ois vähä pasmat sekasin, jos menis naimisiin tuntemattoman kanssa ja pitäs kolme kertaa kävellä sisään ja näytellä yllättynyttä. Tai ottaa monta kertaa ruokaa ja "jutelkaa jotain, niin me äänitetään". Eiköhän siinä vaiheessa tulis jotain pakollista rucolasta :D

[/quote]

Mutta eihän tuota morsiamen sisääntuloa kirkkoon olisi tarvinnut mitenkään leikata. Ja voi verrata vaikkapa Satuhäihin, kyllähän sielläkin häämarssi soi.

Tuossa Suomenlinnan häätilassa ei ole valmiina mitään soittopeliä. Olisi varmaan ollut vaikea tuoda sinne elävää musiikkia ja levyltä soitettu ei kait kuulostaisi niin hyvältä. 

Vierailija
1200/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:10"]

En edelleenkään tajua kuka on Mel Gibsonin näköinen. Kävin jopa googlettamassa Gibsonin kuvan :D

[/quote]

Sama :D oon toistaiseksi ymmärtänyt että Antti? Tai Jouni... Tai Roni :D toivottavasti ei sentään kukaan morsiamista.

[/quote]

Marilla olisi kyllä Mel Gibsonin otsarypyt...