Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:26"]
Jounilla ja Marilla on kyllÀ samanlainen huumorintaju, mutta toi viimeinen ohjelman lopussa ei lupaillut kovin hyvÀÀ...
[/quote]
Voin kertoo, et kyse on vain ns. ulkoisista tekijöistÀ. Ei parin vÀleistÀ. Sopivasti leikattu klippiin.
[/quote]
"ulkoisista tekijöistÀ"? Pettyikö Mari mittaan hÀÀyönÀ..?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:18"]ÀrsyttÀvÀ ja tympeÀ perusilme Tanjalla. Muutenkin vaikuttaa rasittavalta [/quote] HyvÀ asenne morsmaikulla heti hÀÀyönÀ :D "no en kyllÀ todellakaa pidÀ tota sun sormusta _sori vaan_".
[/quote]
Tuon sanonut ei ollut Tanja, vaan Mari.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:55"]
Jounilla ja Marilla on kyllÀ samanlainen huumorintaju, mutta toi viimeinen ohjelman lopussa ei lupaillut kovin hyvÀÀ...
[/quote]
Voin kertoo, et kyse on vain ns. ulkoisista tekijöistÀ. Ei parin vÀleistÀ. Sopivasti leikattu klippiin.
[/quote]
[/quote]
Hah hah. SitpÀ nÀÀt.
Voisiko sisÀpiiri olla spoilaamatta taas heti ensimmÀisten jaksojen jÀlkeen loppukautta? Jollain selkeÀsti on tietoa, mutta minÀ ainakin katson tapahtumat mieluummin sarjan tahtiin, entÀ luen etukÀteen iltapÀivÀlehdistÀ ja vauvapalstoilta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hah hah. SitpÀ nÀÀt.
[/quote]
Onko itse Mari kirjoittamassa?
MikÀ noiden koulutus ja ammatti on??
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:02"]
Voisiko sisÀpiiri olla spoilaamatta taas heti ensimmÀisten jaksojen jÀlkeen loppukautta? Jollain selkeÀsti on tietoa, mutta minÀ ainakin katson tapahtumat mieluummin sarjan tahtiin, entÀ luen etukÀteen iltapÀivÀlehdistÀ ja vauvapalstoilta.
[/quote]
No ÀlÀ tule sitten tÀnne :D TÀÀllÀ on nimenomaan tarkoitus saada lisÀtietoa ja analysoida tulevaa. MitÀ enemmÀn sisÀpiiri jakaa infoa ja löydetÀÀn vihjeitÀ, niin sitÀ parempi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:35"]Mua hÀiritsee kun ei ole mikÀ ammatti tai koulutus. [/quote] MitÀ niillÀ nyt on tÀssÀ merkitystÀ?
[/quote] kiinnostavaa tietÀÀ, aika pianhan sitÀ kysellÀÀn kun tapaa jonkun ettei tee "virheinvestointia"
MikÀ ammatti tai koulutus Tanjalla? MikÀli akateeminen niin luulen ettÀ TAnja halu8aa nimenomaan akateemisen tai jutusta ei tule mitÀÀn.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:08"]
MikÀ ammatti tai koulutus Tanjalla? MikÀli akateeminen niin luulen ettÀ TAnja halu8aa nimenomaan akateemisen tai jutusta ei tule mitÀÀn.
[/quote]
Eikö hÀissÀ joku vieras kommentoinut, ettÀ hÀÀparilla on jotain yhteistÀ, kun ovat kumpikin hierojia? Ja ainakin Roni tuossa kohdassa sanoi olevansa urheiluhieroja.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hah hah. SitpÀ nÀÀt.
[/quote] kirjoitin tuon ekan kommentin ja tarkoitin huumorilla sellaista kommunikaatiota ja yhteyttÀ mikÀ vÀlittyy suoraan, siis leikkaamattakin pÀtkiÀ. Totta on myös se, ettÀ tuotanto voi johdattaa katsojaa paljon haluamaansa suuntaan leikkaamalla sopivimmat kohdat ja esim. Nyt vihkimiskohdissa tÀssÀkin jaksossa jokin herkkisballadi jne..
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Hieroja ja PT, oma firma.
Kauheasti samat asiat toistuvat kommentista toiseen. Mun mielestÀ ei ehkÀ ole tarpeen toistaa moneen kertaan, kun ei jaksa lukea. Kirjoittakaa, jos teillÀ oikeasti on jotain sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:21"]
Kauheasti samat asiat toistuvat kommentista toiseen. Mun mielestÀ ei ehkÀ ole tarpeen toistaa moneen kertaan, kun ei jaksa lukea. Kirjoittakaa, jos teillÀ oikeasti on jotain sanottavaa.
[/quote]
ok, mÀ aloitan. Kauheasti samat asiat toistuvat kommentista toiseen. Mun mielestÀ ei ehkÀ ole tarpeen toistaa moneen kertaan, kun ei jaksa lukea. Kirjoittakaa, jos teillÀ oikeasti on jotain sanottavaa.
[/quote]
Mun mielestÀ lupaili! Kaksi toisilleen tuntematonta, yhteentörmÀyksiltÀ ei voi vÀlttyÀ, varsinkaan kun pari tungetaan heti samaan pieneen hotellihuoneeseen. Luulen ettÀ tolla parilla on mahkuja onnistua juuri siksi, ettÀ eivÀt teeskentele vaan tuulettavat tunteensa avoimesti.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:18"]ÀrsyttÀvÀ ja tympeÀ perusilme Tanjalla. Muutenkin vaikuttaa rasittavalta [/quote] HyvÀ asenne morsmaikulla heti hÀÀyönÀ :D "no en kyllÀ todellakaa pidÀ tota sun sormusta _sori vaan_".
[/quote]
Tuon sanonut ei ollut Tanja, vaan Mari.
[/quote]
EikÀ se noin mennyt. Oli ihan hauska lÀppÀ: sormuksenkin otin jo pois.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:53"] Siis toi Sarin mies on ihana! Toi puhe... [/quote] Musta se taas oli lipevÀn kauppamiehen puhe. Ei kovin spontaani. [/quote] Mustakin Antti vaikutti ihanalta. Mutta toi puhe vaikutti juurikin just tollaselta motivaatiopuheelta, jonka yritys oli tilannut työntekijöilleen kasvattaakseen tulosta. Puuttui lÀmpö. Mutta voihan olla ettÀ ne osat oli leikattu pois tai ei ollu muutenkaan tarkoitettu kohdistaa varsinaisesti morsiammelle.
[/quote]
Mulla meni hetki ennen kuin tajusin, ettÀ sulhanen puhuu, eikÀ mikÀÀn paikalle tilattu laskelmoiva konsultti :D odotin PP-esitystÀ, harmi ettÀ jÀi Antilta vÀliin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:03"]
MistÀ tuo Antti on tuttu? En saa pÀÀhÀni.
[/quote]
Mullekin se on tuttu, meni hetki ennen kuin tajusin et mistÀ ;) no joo, en itekÀÀn ollut nuorena mikÀÀn pyhÀkoululainen...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:45"]
Oonko ainut kenen mielestÀ Jouni muistuttaa Teemu SelÀnnettÀ?? :D jotain samaa nÀköÀ
[/quote]
Se keskipÀÀjakaus on vaan niin karmea. Muuttaa kivannÀköisenkin miehen markorepairsin nÀköiseksi.
[/quote]