Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
MistÀ tuo Antti on tuttu? En saa pÀÀhÀni.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:55"]Kuka oli melkein albiino mieskitaristi? Tutun nÀköinen jostakin.
[/quote]
Laulaja oli parin vuoden takaisesta the Voice of Finlandista Daniela, joka tippui kaksintaistelussa voittaja Antti Railiota vastaan. Kitaristi oli Danielan poikaystÀvÀ, joka oli jonkun verran esillÀ ohjelmassa. Piti itsekin hetken miettiÀ kun nÀytti niin tutulta!
Jotenkin toi Antin puhe tuntui laskelmoidulta. En tiedÀ, onko kyseessÀ vaan niin erilainen ihminen kuin mitÀ itse olen, mutta mielestÀni Antissa on jotain epÀaitoa.... Ja Sarilla toi tunteellisuus menee jo vÀhÀn yli, alkaa hiukka ÀrsyttÀÀ.
Roni ja Tanja vaikuttaa molemmat aika pinnallisilta , en tykkÀÀ.
Mari on hirveÀn suora. YmmÀrrÀn sen toisaalta, mutta kyllÀ tutustumisvaiheessa ois hyvÀ yrittÀÀ tehdÀ molempien olo mukavaksi ja rennoksi ensin...
En povaa yhdellekÀÀn parille kovin ruusuista yhteistÀ tulevaisuutta, mutta toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ.
MikÀ sen ruotsinkielisen biisin nimi on?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:53"]
Siis toi Sarin mies on ihana! Toi puhe...
[/quote]
Musta se taas oli lipevÀn kauppamiehen puhe. Ei kovin spontaani.
[/quote]
Mustakin Antti vaikutti ihanalta. Mutta toi puhe vaikutti juurikin just tollaselta motivaatiopuheelta, jonka yritys oli tilannut työntekijöilleen kasvattaakseen tulosta. Puuttui lÀmpö. Mutta voihan olla ettÀ ne osat oli leikattu pois tai ei ollu muutenkaan tarkoitettu kohdistaa varsinaisesti morsiammelle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:54"]
MÀ en jaksa tota Sarin itkeskelyÀ ja kÀsien rÀpyttelyÀ joilla "yrittÀÀ estÀÀ" itkemistÀ. Joo, on varmaan aitoa mutta mua ÀrsyttÀÀ. Sorry.
[/quote]
En mÀkÀÀn jaksaisi, aika kuluttavaa pidemmÀn pÀÀlle. Toivottavasti tuo kundi jaksaa.
[/quote]
ja ensi viikolla Sari itkee taaaaasssss......
[/quote]
Viime kaudella laskettiin viinilasillisia ja löysÀ hirsi -kommentteja, tÀllÀ kaudella itkua (Sari) ja pyykeistÀ muistuttelua (Tanja)..?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:45"]
Oonko ainut kenen mielestÀ Jouni muistuttaa Teemu SelÀnnettÀ?? :D jotain samaa nÀköÀ
[/quote]
MÀ jo tuolla aiemmin mainitsin asian, sivusta varsinkin, silmÀt kuin olisi sukua.
[/quote]
Oho niimpÀ olikin :D mutta niin on! Komea mies kasvoiltaan :)
Toi vaalee rouva oli kaikkien teeskentelijöiden Ă€iti. En ehkĂ€ kestĂ€ katsoa. ĂrsyttĂ€vĂ€n oloinen.
Sari ja antti on kuin viola ja esa mutta x100
EipÀ nÀyttÀnyt kovin lupaavalta toi jakson loppu Marin ja Jounin osalta, mutta voihan toi olla jotain fuulaakin taas... Moni mies muuten kyllÀ kyllÀstyisi jatkuvaan pillitykseen, niin ihastuttavalta kuin toi Sari vaikuttaakin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:04"]
[/quote] Mysteriet, Aki Sirkesalo&Lisa Nilsson
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:09"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:03"]
Jotenkin toi Antin puhe tuntui laskelmoidulta. En tiedÀ, onko kyseessÀ vaan niin erilainen ihminen kuin mitÀ itse olen, mutta mielestÀni Antissa on jotain epÀaitoa.... Ja Sarilla toi tunteellisuus menee jo vÀhÀn yli, alkaa hiukka ÀrsyttÀÀ. Roni ja Tanja vaikuttaa molemmat aika pinnallisilta , en tykkÀÀ. Mari on hirveÀn suora. YmmÀrrÀn sen toisaalta, mutta kyllÀ tutustumisvaiheessa ois hyvÀ yrittÀÀ tehdÀ molempien olo mukavaksi ja rennoksi ensin... En povaa yhdellekÀÀn parille kovin ruusuista yhteistÀ tulevaisuutta, mutta toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ.
[/quote]
Oikeassa olet. YksikÀÀn nÀistÀ jutuista ei tule kestÀmÀÀn.
Terveisin yliluonnollinen jÀbÀ
Vaikuttaa kyllÀ paremmalta kaudelta kuin viime vuonna! Muut parit voisivat onnistua, mutta Tanjaan ja Roniin en usko. Onneksi kuitenkin ovat sarjan nuorin pari, joten heillÀ vielÀ vuosia aikaa etsiÀ sitÀ oikeaa.
Toivon kuitenkin kaikille pareille yhteistÀ jatkoa! :)
MitÀ se Mari sanoi lopussa, mÀ en saanut selvÀÀ?
VÀhÀn ristiriitaiset fiilikset tuosta Antista, ettÀ onko se aito vai eikö ole. Aavistuksen falskilta tuntui se puhe ja liikuttuminen biisistÀ, mutta paha toki sanoa nÀin ruudun vÀlityksellÀ mikÀ on totuus. YllÀttÀvÀÀ ettÀ Tanja ja Roni ei ainakaan ensivaikutelmiensa perusteella tyrmÀnneet toisiaan, vaikka puheet ennen hÀitÀ antoivat vÀhÀn toista ymmÀrtÀÀ. Ihan jÀnnÀ nÀhdÀ miten nÀmÀ jutut lÀhtevÀt etenemÀÀn. Tuo Sari vaikuttaa aika raskaalta tyypiltÀ itkeskelyineen...
Antti ja Sari nÀyttivÀt loppujaksosta jo niin luontevilta yhdessÀ, ettÀ ihan unohti heidÀn ensitapaamisestaan olevan vasta muutamia tunteja. TÀmÀn perusteella vaikuttaa hyvÀltÀ matchilta.
Jouni ja Mari tuntuivat molemmat olevan tyytyvÀisiÀ puolisoonsa ja tuntuivat tulevan heti hyvin toimeen. Huumoria ei tunnu puuttuvan, tosin tuli vÀhÀn mieleen viime kauden Pia ja Jussi, joiden vitsikkÀÀt heitot muuttuivat kauden edetessÀ toista alentaviksi. Toivottavasti tÀssÀ ei kÀy samoin.
Ronia ja Tanjaa nÀytettiin mielestÀni vÀhiten? Ainakaan heistÀ ei jÀÀnyt niin vahvaa mielikuvaa kuin muista pareista. HÀÀtanssin aikana vaikuttivat jÀnnittyneiltÀ kuin teinit tanssimassa hitaita ylÀasteen limudiscossa. Toivottavasti Roni ei jÀÀ pahasti Tanjan tossun alle. Jos joku pareista pÀÀttÀÀ erota ohjelman aikana, veikkaan nÀitÀ.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:05"]Toi vaalee rouva oli kaikkien teeskentelijöiden Ă€iti. En ehkĂ€ kestĂ€ katsoa. ĂrsyttĂ€vĂ€n oloinen.
[/quote]
Minun mielestÀni oli ihanan luonnollinen ja aidon oloinen! Heti alussa taputteli rohkaisevasti Jounia kÀdelle, höpötteli vapautuneesti niitÀ nÀitÀ ja vitsailikin paljon :) Jotenkin tyttömÀisellÀ tavalla myös viehÀttÀvÀ.
Paljonkohan tuolla Suomenlinnassa maksaa pitÀÀ hÀÀt, siis vihkitilaisuus? Varmaan suht kallista....?