Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Aww, nyt oli kyllÀ niin ihana loppu ettÀ tÀssÀhÀn paatuneinkin murtuuuu
En kestĂ€ miten rakastavasti Antti katsoo Saria đȘâ€
Aivan tÀydellinen pariskunta tuo Antti ja Sari! Molemmat niin rakastuneita toisiinsa.
NYT NE SEN SANOIVAT! NĂ€ky Sarin mahaakin jo iha kunnolla
Mennaan ihmettelemaan who is Kylieeminougue. Voi Antti!
Vierailija kirjoitti:
Apua tÀÀ musiikki tÀhÀn vielÀ, niin paljon kyyneleitÀ ja kylmiÀ vÀreitÀ.. Hui tÀtÀ elÀmÀÀ <3
Kenen musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Aww, nyt oli kyllÀ niin ihana loppu ettÀ tÀssÀhÀn paatuneinkin murtuuuu
Olisi ollut vielÀ ihanampi, mikÀli tuota ei olisi uutisoitu jo viikko sitten. VÀkisillÀ tulee mieleen, ettÀ oliko joku "kesÀtoimittaja" ajastanut uutisen vahingossa viikkoa liian aikaisin, vai halusiko Seiska spoilata tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Sarilla oli Porijazzeilla mukissa Guinnessia!
TietÀÀkseni ne olivat vÀhÀn aiemmin kuin viime viikolla.
Ette ihmiset oikeasti voi olla sitÀ mieltÀ ettÀ lisÀÀntyminen kuukauden tuntemisen jÀlkeen on millÀÀn tavalla hyvÀ asia?? Voi luoja.
Mua vituttaa edelleen ettÀ tiesin raskaudesta etukÀteen, kiitos lööppien.
MikÀ teitÀ ihmisiÀ vaivaa! Sari ja Antti ovat varoittava esimerkki siitÀ, miten kaksi epÀtoivoista lyövÀt hynttyyt yhteen. Ja tekevÀt lapsen tuntemattoman kanssa, "koska mÀ haluun!"
Vierailija kirjoitti:
Ette ihmiset oikeasti voi olla sitÀ mieltÀ ettÀ lisÀÀntyminen kuukauden tuntemisen jÀlkeen on millÀÀn tavalla hyvÀ asia?? Voi luoja.
Minua ÀrsyttÀÀ suhteen nimittÀminen tuntemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset olette yhtÀ onnellisia yhdessÀ kuin Sari ja Antti, niin lisÀÀntykÀÀ hyvÀt ihmiset ja ÀkkiÀ! ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa edelleen ettÀ tiesin raskaudesta etukÀteen, kiitos lööppien.
Sama. YleensÀhÀn nuo spoilaukset on edes ÀlÀ lue mutta tÀmÀ oli kissankokoisella otsikolla niin ettÀ varmasti nÀki. Se toimittaja teki sen tahallaan, ei tuollaista tehdÀ vahingossa.
Nyt voi miettiÀ, miltÀ Tanjasta on tuntunut katsoa kautta...
Vierailija kirjoitti:
MikÀ teitÀ ihmisiÀ vaivaa! Sari ja Antti ovat varoittava esimerkki siitÀ, miten kaksi epÀtoivoista lyövÀt hynttyyt yhteen. Ja tekevÀt lapsen tuntemattoman kanssa, "koska mÀ haluun!"
Turpa kiinni kateellinen. TiedÀn kyllÀ ettÀ Antti on antanut sulle pakit
Mun mielestÀ Sari ja Antti oli parina ainoat, jotka lÀhti tÀhÀn oikealla asenteella mukaan. Niin, ettÀ asiantuntijat on valinneet heille sopivan puolison, mennÀÀn naimisiin ja aletaan rakentaa yhteistÀ tulevaisuutta. Tutustutaan avoimin mielen uuteen puolisoon ja rakennetaan oikeasti sitÀ yhteistÀ elÀmÀÀ, ei niin ettÀ katotaan nyt mitÀ tÀstÀ tulee. Ja se toimii, kun molemmat luottaa toisiinsa ja siihen ettÀ tÀssÀ ollaan nyt yhdessÀ.
Kiitti vaan Iltalehti, ettÀ pilasit sarjan loppuhuipennuksen, ***kele.