Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
221/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut mieluummin Maajussille morsian ja Ensitreffit alttarilla -yhdistelmä. Mun silmäni kaipaavat nähdä tosi tv:ssä sellaista vanhanaikaista aitoa rakkautta, onko sellaista olemassakaan. Ei mitään pinnallisia kaupunkieläjiä, jotka lataavat someen selfieitään ja treenaavat kroppaansa ja selittävät kiihkeään tahtiin kuinka "mä haluun sitä, mä haluun tätä, mä haluun tuota, mä haluun, mä haluun mä haluun..."

Vierailija
222/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:18"]

Eikö kenenkään muun mielestä Mari vaikuttanut vähän epätasapainoiselta? Ääni vähän käheä, tapaillut paljon miehiä, mutta "ollut epäonnea rakkaudessa". Ts. retkahtaa juoppohin ja rikollisiin, ollut paljon yhden illan juttuja... Veikkaan että paljon draamaa tulossa tällä kaudella.

[/quote]

MITÄH?! Ei ole se Mari, jonka olen tuntenut lapsuudesta saakka, ei ole ikinä tykännyt juopoista tai rikollisista, eksät olleet tyyppiä "naapurinpoika". Nytkö nämä perättömät mustamaalaamiset alkavat...aika absurdilla aloitit. Alkaa täyttää kunnianloukkauksen kriteerejä :/

[/quote]

Siis siltä se kuulosti. En tunne henkilöä. Nämä tyypit kellä on jatkuvasti "epäonnea rakkaudessa" ovat usein epätasapainoisia itse ja hakeutuvat huonoihin suhteisiin. Hän itse mainosti tapailleensa paljon miehiä. Mikä tässä on kunnianloukkausta, kysyn vaan...

[/quote]

Siis eiköhän kaikilla sinkuilla ole mielestään ollut epäonnea rakkaudessa, koska ovat sinkkuja edelleen?! Ei siitä sen kauheampaa sensaatiota tarvitse alkaa kaivaa.

Esim. itse voin sanoa, että mulla on ollut epäonnea rakkaudessa, koska en ole tällä hetkellä suhteessa, vaikka haluaisin löytää kumppanin. Silti, eksäni eivät ole olleet juoppoja tai rikollisia. Suhteita on takana tosi vähän, ainoastaan kaksi, mut silti katson olleeni rakkaudessa epäonninen koska olen tällä hetkellä yksin.

Tollanen juoppoihin, rikollisiin ja yhden illan juttuihin vihjailu täysin mielikuvituspohjalta on sitä, mikä oikeesti voi täyttää kunnianloukkauksen merkkejä. Ihan mitä vaan ei voi todellisista ihmisistä kirjoitella.

[/quote]

Jos ihminen hakeutumalla hakeutuu julkisuuteen, niin sen sietorajan oletetaan olevan myös korkeammalla. Eli joka leikkiin lähtee..

Mut joo, eihän sitä tietenkään saa mitä tahansa toisesta kirjoittaa.

[/quote]

Ihan tiedoksi sinulle ja kaikille muille sinun tavallasi ajatteleville: kunnianloukkauksia ei saa kirjoitella myöskään julkkiksista. Se, että olet julkisuudessa, ei anna muille lupaa kohdella sinua sen huonommin kuin ei-julkkistakaan. Myös julkisuudenhenkilöllä on oikeus tasan samoihin yksilönsuojaa koskeviin seikkoihin, kuin sinullakin. 

[/quote]

Olet väärässä. Julkisuuden henkilöitä saa arvostella rajummin kuin muita. Tämä on fakta.

[/quote]

Perättömien juorujen ja vihjailujen levittämistä julkkiksia koskevat tasan samat yksilönsuojalait, kuin sinuakin. Itse asiasta voit puhua ja esittää eriäviä mielipiteitä julkisuuden henkilön kanssa, mutta et voi levittää totena täysin keksittyjä juttuja hänen yksityiselämästään, etkä myöskään esittää sellaisia täysin keksittyjä vihjailuja, joka saattaa vaarantaa hänen maineensa. 

"Jokaisella on asemastaan tai saamastaan julkisuudesta riippumatta yksityiselämän suoja ja ihmisarvo. Tämä on otettava huomioon, vaikka henkilö itse haluaisi kertoa yksityiselämästään julkisuudessa."

http://www.jsn.fi/lausumat/lausuma-julkisuuden-henkiloiden-yksityisyyden-suojaa-koskevassa-asiassa/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://opuslex.fi/artikkelit/rikos/kunnianloukkaus/?ccm_paging_p_b1136=7

Kunnianloukkauksen määritelmät koskevat tasa-arvoisesti jokaista Suomen kansalaista. Julkisuuden henkilöillä on lain mukaan tosiaan tasan sama suoja kuin muillakin. Muistakaapa "tapaus Susan Ruusunen".

Vierailija
224/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään muun mielestä Mari vaikuttanut vähän epätasapainoiselta? Ääni vähän käheä, tapaillut paljon miehiä, mutta "ollut epäonnea rakkaudessa". Ts. retkahtaa juoppohin ja rikollisiin, ollut paljon yhden illan juttuja... Veikkaan että paljon draamaa tulossa tällä kaudella.

[/quote]

MITÄH?! Ei ole se Mari, jonka olen tuntenut lapsuudesta saakka, ei ole ikinä tykännyt juopoista tai rikollisista, eksät olleet tyyppiä "naapurinpoika". Nytkö nämä perättömät mustamaalaamiset alkavat...aika absurdilla aloitit. Alkaa täyttää kunnianloukkauksen kriteerejä :/

[/quote]

Siis siltä se kuulosti. En tunne henkilöä. Nämä tyypit kellä on jatkuvasti "epäonnea rakkaudessa" ovat usein epätasapainoisia itse ja hakeutuvat huonoihin suhteisiin. Hän itse mainosti tapailleensa paljon miehiä. Mikä tässä on kunnianloukkausta, kysyn vaan...

[/quote]

Siis eiköhän kaikilla sinkuilla ole mielestään ollut epäonnea rakkaudessa, koska ovat sinkkuja edelleen?! Ei siitä sen kauheampaa sensaatiota tarvitse alkaa kaivaa.

Esim. itse voin sanoa, että mulla on ollut epäonnea rakkaudessa, koska en ole tällä hetkellä suhteessa, vaikka haluaisin löytää kumppanin. Silti, eksäni eivät ole olleet juoppoja tai rikollisia. Suhteita on takana tosi vähän, ainoastaan kaksi, mut silti katson olleeni rakkaudessa epäonninen koska olen tällä hetkellä yksin.

Tollanen juoppoihin, rikollisiin ja yhden illan juttuihin vihjailu täysin mielikuvituspohjalta on sitä, mikä oikeesti voi täyttää kunnianloukkauksen merkkejä. Ihan mitä vaan ei voi todellisista ihmisistä kirjoitella.

[/quote]

Jos ihminen hakeutumalla hakeutuu julkisuuteen, niin sen sietorajan oletetaan olevan myös korkeammalla. Eli joka leikkiin lähtee..

[/quote]

Ihan tiedoksi sinulle ja kaikille muille sinun tavallasi ajatteleville: kunnianloukkauksia ei saa kirjoitella myöskään julkkiksista. Se, että olet julkisuudessa, ei anna muille lupaa kohdella sinua sen huonommin kuin ei-julkkistakaan. Myös julkisuudenhenkilöllä on oikeus tasan samoihin yksilönsuojaa koskeviin seikkoihin, kuin sinullakin. 

[/quote]

Olet väärässä. Julkisuuden henkilöitä saa arvostella rajummin kuin muita. Tämä on fakta.

[/quote]

Täsmennän: jos tarkoitat yksityisyyden suojaa (vai mitä tuo yksilönsuoja mahtaa tarkoittaa?) niin olet väärässä sen suhteen, että julkisuuden henkilöillä on yhtä vahva asema kuin ns. taviksilla. Toki asiaa arvioidaan monesta näkökulmsta, mutta idea on se mitä sanoin: jos hakeutuu julkisuuteen, siihen sisältyy tiettyjä varjopuolia, jotka ihminen tiedostaa valitessaan jukkisuuden. 

Ja kuten sanoin, ei ole tietenkään sallittua kirjoittaa mitä tahansa julkkiksistakaan.

Vierailija
225/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen rakkaus toteutuu vanhanaikaisesti reaalielämässä yksityisesti, ei tv:ssä koko kansan pällisteltävänä. 

Vierailija
226/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Perättömien juorujen ja vihjailujen levittämistä julkkiksia koskevat tasan samat yksilönsuojalait, kuin sinuakin. Itse asiasta voit puhua ja esittää eriäviä mielipiteitä julkisuuden henkilön kanssa, mutta et voi levittää totena täysin keksittyjä juttuja hänen yksityiselämästään, etkä myöskään esittää sellaisia täysin keksittyjä vihjailuja, joka saattaa vaarantaa hänen maineensa. 

"Jokaisella on asemastaan tai saamastaan julkisuudesta riippumatta yksityiselämän suoja ja ihmisarvo. Tämä on otettava huomioon, vaikka henkilö itse haluaisi kertoa yksityiselämästään julkisuudessa."

http://www.jsn.fi/lausumat/lausuma-julkisuuden-henkiloiden-yksityisyyden-suojaa-koskevassa-asiassa/

[/quote]

Piti mennä alapeukku. Mikä on yksilönsuojalaki?  Enhän minä puhunut mitään siitä, että perättömiä juoruja saisi levittää. Ymmärätkö et täällä on monta kirjoittajaa? Vastasin vain kuten asia on, että ei arvioida samalla tavalla julkkisten arvostelua kuin muiden.

Vierailija
227/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:45"]Roni ja Tanja = täydellinen fiasko. Anteeksi jos spoilaan, mutta tunnen ton miehen entisen työni kautta ja pinnallisuusmittarit on jutuissaan paukkuneet rikki. Tanja on aivan liian naapurintyttömäinen tekoripsi-hiustenjatkeet-blondeja arvostavalle miehelle. Ois ekanakin pitänyt olla joku max 22 vee.
[/quote]

Ai että sentään kun voisin sanoa kutakuinkin samaa Antista ja sitten vielä vähän lisää. Viihdearvoahan tällä ohjelmalla kuitenkin ensisijaisesti haetaan eli ollaan sittenkin vaan hiljaa ja annetaan ihmisten uskoa mihin haluaa:)

Vierailija
228/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jsn? :D  Eihän sillä ole mitään tekemistä lainsäätämisen kanssa. Ja muutenkin pikkasen valikoivasti lainaat. Tääkin on niitten linjaus:

"Julkisen sanan neuvoston periaatelausuman mukaan julkisuuden henkilön yksityisyyden suoja on suppeampi kuin tavallisen kansalaisen. "

Vierailija
229/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:45"]Roni ja Tanja = täydellinen fiasko. Anteeksi jos spoilaan, mutta tunnen ton miehen entisen työni kautta ja pinnallisuusmittarit on jutuissaan paukkuneet rikki. Tanja on aivan liian naapurintyttömäinen tekoripsi-hiustenjatkeet-blondeja arvostavalle miehelle. Ois ekanakin pitänyt olla joku max 22 vee. [/quote] Ai että sentään kun voisin sanoa kutakuinkin samaa Antista ja sitten vielä vähän lisää. Viihdearvoahan tällä ohjelmalla kuitenkin ensisijaisesti haetaan eli ollaan sittenkin vaan hiljaa ja annetaan ihmisten uskoa mihin haluaa:)

[/quote]

Sama :/ ääh, kun tulee ikävä kausi tästä. Fiksut ja symppikset tuskin ikinä hakeutuisi tollaseen ohjelmaan, moni meistä suomalaisista on tollaseen liian ujokin.

Vierailija
230/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni ja Tanja = kuin Miia ja Olli

Antti ja Sari = kuin Piia ja Jussi

ja Violaa ja Esaa ei tällä kaudella nähdäkään.

Vierailija
231/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako jauhaa tosta kunnianloukkausasiasta. Ne kirjoittaa huhuja, jotka niin haluaa ja istuvat sitten käräjillä ja kärsivät, jos huonosti käy. Mitä tosta jauhamaan, oikeesti. Pilaatte hyvän ketjun.

Vierailija
232/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nää parit on tsekattu sosio-ekonomisen tason perusteella yhteensopiviksi myös?  Tai ainakaan ohjelmaan ei valikoidu työtöntä tyhjätaskua, vaikka luonne ja muu persoona sopisi hyvätuloisen talonomistajan pariksi.  Näistä ei vain puhuta.

Vierailija
233/3683 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tällä kaudella yksikään pari kestää. Antti on kylläkin symppis ja mukava ja kelpaisi varmaan monelle, mutta siis siitä lähtien kun Olli ja Miia erosivat niin minulla meni maku koko ohjelmaan. 

Jos Miia ja Olli erosivat, niin näistä ei kestä kukaan. Arvot ovat NIIN pinnallisia, kukaan, joka noista on ollut Tiderissä ei sovellu tähän formaattiin, joka vaatii nöyryyttä, jonka vastakohta joku Tinder-paska on. 

En tiedä viitsinkö edes katsoa, ala-arvoista sontaa. Viimekautta seurasin innoissani ja tippa linssissä.

Vierailija
234/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:28"]

Huomasikos kukaan muu näitä ulkonäköyhtäläisyyksiä: Antti=Jussi, Roni=Olli. Kumma sattuma...

[/quote]

No en muista kuin että Roni = Olli!!! 

Mitä ihmettä? Onko M. Kallion aviomies look alike? ;D

Vierailija
235/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja se Ronin taulu oli aivan kauhea tähän ohjelman ideaan liitettynä ajatellen. Ei sovellu tähän ohjelmaan mies, jolle on hyväksyttävää pitää tuollaista taulua seinällä. Playerille on ok.

Vierailija
236/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, onneks oon niin nirso, etten ikinä voisi osallistua tähän ohjelmaan. Ottaisin jalat alleni, jos tapaisin yhdenkään noista uroista alttarilla. Uskon täysin, että Antti on kusipää. Tuli jotenkin heti tosi laskelmoitu vaikutelma. Jouni voi olla ihan kiva, mutta aika hajuton ja mauton nössö. Roni nyt on selkeesti pinnallinen pelimies ja ihan liian nuori muutenkin. Säälin kaikkia noita naisia.

Vierailija
237/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toironin  kämppä on oikee poikamiehen unelmakämppä, toi taulu vaan kertoo jostain. kuinka monella miehellä olette nähneet alaston kuvan seinällä? tai voi niitä olla tyylikkäitä. ja oli toi kuvakin hyvä mutta suurennettuna olkkarin seinälle huutaa vaan sellasta pinnallisuutta ja playermäisyyttä olle naiset on vaan pintaa ja hyvä pano. 

Vierailija
238/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja jos roni oikeesti seuraa noita perse ja tisskuva-instoja niin, aika selvä player. todella outoa, että on phjelmassa. no emmehän me tiedä, vaikka sieltä astuisi esiin väärinymmärretty player, joka oikeesti tahtoo vaimon ja kodin. jotenki vaan ton kaltasil miehil se tarkottaa ruuanlaittajaa, vaatteiden pesijää ja säännöllistä seksiä, ja siivoajaa. ja sitten toki miesten baari- ja urheilureissut vaan venyy viikonloppuisin, kun pitää saada vielä kokea...no nähtäväksi jää. 

Vierailija
239/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei näistä tyypeistä saanut oikein mitään irti ekan jakson perusteella. En muista että ois mainittu ammatteja edes.

Vähän outoa menoa muutenkin, pari tyyppiä oli ollut vaivaiset pari kk sinkkuna. Jos on pitkä suhde takana jossa asuttu yhdessä jne., niin hyvä jos siinä ajassa ehtii hoitamaan muuton ja uuteen kotiin asettumisen ja opettelemaan taas sitä yksinoloa.

Ronin insta tosiaan paljasti että tyyppi tykkää seurata lähinnä nuoria naisia jotka ottaa paljon selfieitä joissa herutellaan tissivakoa ja että hän tykkää kattoa twerkkausvideoita. :))) Tanja vaikutti niin mutrulta ja ehkä tosi varautuneelta (suojamuurit korkealla?) ekan jakson perusteella että saapa nähdä millainen soppa näistä kahdesta syntyy.

Vierailija
240/3683 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea tuo kirjeen kirjoittaminen toisilleen! Mutta miten se nyt menee, lukevatko kirjeet ennen kuin tapaavat ensimmäisen kerran vai joskus myöhemmin 5 viikon aikana? Mulle ei selvinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän